Bevestigt is met een t, dus wie is er hier nou dom?quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je vind het zonde...kijk, dat kanmaar dat bevestigd dus alleen mijn opmerking
En vindt is ook met een tquote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bevestigt is met een t, dus wie is er hier nou dom?
Ik vroeg me hetzelfde af!quote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Wie is progje? Is dat een newbie hier of een oldbie onder een nieuwe naam?
Hij is aan het werk in Amsterdam. Dus dan ga ik hem niet bellen. Kan ook niet trouwens, want ik ben gisteren mijn telefoon in de auto vergetenquote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoveel pijn hebben dat je er van gaat kotsen is niet goed nee![]()
Maar eh, hij belt/smst ook wel eens als het niet helemaal lukt thuis (... remember?) dus als je je echt heel slecht voelt, kan je dan niet vragen of hij thuis komt helpen met Het Kind, zodat jij je bed in kunt?
Ik las dat je naar de hel gingquote:Op zondag 28 december 2008 12:12 schreef Aventura het volgende:
Ik durf niet op de weegschaal. Ben bang dat het mijn humeur negatief beinvloedt. Zometeen gaan we naar de hei, lekker een uur wandelen. Daarna ga ik naar huis, lekker nog 1,5 dag alone-time. Kan ik lekker mijn huis poetsen en Grey's Anatomy kijken. Dinsdag en woensdag werken (wo tot 1 uur) en dan het huis gereed maken voor 12 man voor mijn oud en nieuwfeestje. Yay!
Jij had het goed trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom terug Muis en Fietsmeis!![]()
*geeft Muis een stevige knuffel* Mighty Mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse! Veel sterkte he!
Oh en Aventura, PF stelde gisteren dat men moest raden wie de Secret Santa was
Vraagt je vent dan niet of je je geitenwollensokken weer aan hebt? Of heb je geen vent?quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Op de een of andere manier laat ik het benen scheren altijd zitten in de winter, omdat ze dan toch bedekt zijn.
focussen op de spelling in plaats van de inhoud....typischquote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bevestigt is met een t, dus wie is er hier nou dom?
Daar las ik overheen, niet uit dommigheid uiteraard, maar door de snelheidquote:
Ja hoorquote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar las ik overheen, niet uit dommigheid uiteraard, maar door de snelheid
Jij focust ook wel eens op andere dingen dan de inhoud.quote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
focussen op de spelling in plaats van de inhoud....typisch
Jawelquote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraagt je vent dan niet of je je geitenwollensokken weer aan hebt? Of heb je geen vent?
Nou ik heb hier ook wel eens even gepost onder een andere naam die ik al niet eens meer weetquote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af!
Welkom (terug?) Progje!
Ik ben ook allergisch voor katten, die van mij sliep op het andere hoofdkussen maar nu heb ik een vriendjequote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee.
Er is slechts een GROOTS en SLEPEND CONFLICT aan de gang in huize SHE.
HE vind het doodnormaal dat die twee haarballen in bed slapen ( mind you, ik ben allergisch voor katten ). Nu is dat tot daar aan toe, maar ik word al WEKEN wakker van zijn lange kouwe kakken op MIJN helft!! Die lul ligt diagonaal in bed! Waardoor ik van de ongemakkelijke houding wakker word en niet meer kan slapen.
En weet je waarom meneer DIAGONAAL ligt? Omdat die stinkbeesten aan het voeteneind liggen!!!
Die beesten hebben elk een designbed; ROT OP!!!
Maar troela, als het echt te erg wordt, kan je dan wel iemand bellen?quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is aan het werk in Amsterdam. Dus dan ga ik hem niet bellen. Kan ook niet trouwens, want ik ben gisteren mijn telefoon in de auto vergeten.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb hele lichte haargroei en lichtblond haar. Dus je ziet het niet of amper. In de zomer hoef ik m'n benen ook maar 1 keer in de 2 maanden ofzo te scheren, dan ga je het pas voelen. Maar nu voel ik het wel weer
.
Het is erg fijn jaquote:
It's magic!quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, elke keer als ik naar MyAT ga na gepost te hebben, zie ik Greys als laatste poster.
Jawel, ergens. Geen idee waar en ik kan ook niet bellen waar hij isquote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar troela, als het echt te erg wordt, kan je dan wel iemand bellen?
Heb je geen huistelefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |