jammer genoeg went vrij zijn sneller dan weer werkenquote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Morgen weer werkenIk was net zo gewend aan vrij zijn
![]()
Ow, da's lekkerquote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef SHE het volgende:
Welnee.
Er is slechts een GROOTS en SLEPEND CONFLICT aan de gang in huize SHE.
HE vind het doodnormaal dat die twee haarballen in bed slapen ( mind you, ik ben allergisch voor katten ). Nu is dat tot daar aan toe, maar ik word al WEKEN wakker van zijn lange kouwe kakken op MIJN helft!! Die lul ligt diagonaal in bed! Waardoor ik van de ongemakkelijke houding wakker word en niet meer kan slapen.
En weet je waarom meneer DIAGONAAL ligt? Omdat die stinkbeesten aan het voeteneind liggen!!!
Die beesten hebben elk een designbed; ROT OP!!!
quote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee.
Er is slechts een GROOTS en SLEPEND CONFLICT aan de gang in huize SHE.
HE vind het doodnormaal dat die twee haarballen in bed slapen ( mind you, ik ben allergisch voor katten ). Nu is dat tot daar aan toe, maar ik word al WEKEN wakker van zijn lange kouwe kakken op MIJN helft!! Die lul ligt diagonaal in bed! Waardoor ik van de ongemakkelijke houding wakker word en niet meer kan slapen.
En weet je waarom meneer DIAGONAAL ligt? Omdat die stinkbeesten aan het voeteneind liggen!!!
Die beesten hebben elk een designbed; ROT OP!!!
Ah, dat had jij dus ook al bedacht.quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's lekker
Als HE het dan zo leuk vindt om met de katten te slapen, waarom kruipt ie dan niet lekker met ze in hun designbedje? HE blij, katten blij, SHE een heel bed voor haarzelf alleen. Opgelost
Ja, echt he?! Maar jij hebt nog een week vrij, dus heb meelijquote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jammer genoeg went vrij zijn sneller dan weer werken
Als ik dan wakker ben, zal ik aan je denken...quote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt he?! Maar jij hebt nog een week vrij, dus heb meelijvooral wanneer ik dinsdagochtend in de vrieskou tien minuten op een nog al winderig station moet wachten
![]()
En zo is hetquote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Ah, dat had jij dus ook al bedacht.
Ain't we the clever ones!
Ik moet morgen ook gewoon weer werkenquote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt he?! Maar jij hebt nog een week vrij, dus heb meelijvooral wanneer ik dinsdagochtend in de vrieskou tien minuten op een nog al winderig station moet wachten
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als ik dan wakker ben, zal ik aan je denken...
bikkels? da's niet direct het woord waar ik aan dacht, maar wat jij wilquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook gewoon weer werken
Wij zijn bikkels!
Bink ligt al 12 jaar op bed te ronken, maar die ligt op het randje (meestalquote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Hoe gek ik ook op onze katten ben: ik zou ze eruit zwiepen. Wakkerliggen voor je eigen lol is tot daar aan toe, maar wakker liggen vanwege ronkende katten (met alle gevolgen van dien, zoals lange koude tengels van je bedgenoot)...
Ja, helden zijn we!quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook gewoon weer werken
Wij zijn bikkels!
Jij dacht meer aan 'lekkere wijven'? Ook goed.quote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bikkels? da's niet direct het woord waar ik aan dacht, maar wat jij wil
daar ga ik wel van uit, jaquote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan ben ik al een paar uur aan het werk, denk ik
Nou, do tell. Wat was het woord waar jij aan dacht?quote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bikkels? da's niet direct het woord waar ik aan dacht, maar wat jij wil
quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht meer aan 'lekkere wijven'? Ook goed.
Herkenbaarquote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, helden zijn we!ik heb echt geen zin in deze week.. moet de 31e en 2e ook werken.. Gelukkig de 1e nog een vrij dagje
![]()
Ik moet ma, di en vr werken. Ongezellig voor Heer G die wel de hele week vrij is.quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, helden zijn we!ik heb echt geen zin in deze week.. moet de 31e en 2e ook werken.. Gelukkig de 1e nog een vrij dagje
![]()
Ik denk sowieso wel vrij regelmatig aan lekkere wijven, ja...quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht meer aan 'lekkere wijven'? Ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |