Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
En wel meezingen he???quote:Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hier heb ik de tekst wel bij nodig ja.
Staat er niet inquote:Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De paul de leeuw-versie staat vast veeel hoger?
Moet je nu hier aan denken zeker?quote:Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Paul de Leeuw denken
ik geloof niet dat die erin staat gelukkigquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 11:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bizar. Aangezien andere crap van hem in de top 100 staat.
Ah, t was iig veel te hoog voor dat zaadnummer.quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik Heb Je Lief staat op 148 wat de hoogste notering heeft voor een nummer van hem
Volgens mijn excel-file sttat ie niet in de top 100quote:Op zondag 28 december 2008 11:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bizar. Aangezien andere crap van hem in de top 100 staat.
Ze staat er alleen in met All I want for Christmas!quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 december 2008 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet je nu hier aan denken zeker?
[ afbeelding ]
Is nog teveel...quote:Op zondag 28 december 2008 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze staat er alleen in met All I want for Christmas!![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom zingt ie toch koorddanseres alsof t een Engels woord is..
Ja, dat viel mij ook op. Is dit wel de originele versie. Ik ken 'm anders?quote:Op zondag 28 december 2008 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar vooral ook het verkeerde nummer. Vison of Love mag er van mij best in, of I'll be there.quote:
misschien was het een Engels koordquote:Op zondag 28 december 2008 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij zingt core danseres, een professional dus...quote:Op zondag 28 december 2008 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, ik ken m altijd al zo..quote:Op zondag 28 december 2008 11:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op. Is dit wel de originele versie. Ik ken 'm anders?
Idd... al zeker een dag niet!quote:Op zondag 28 december 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Peaceman, heb je je vanmorgen niet geschoren?
Foei!quote:Op zondag 28 december 2008 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dus helemaal niets met Johnny Cash...
Film wel gezien?quote:Op zondag 28 december 2008 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dus helemaal niets met Johnny Cash...
Nee... roep snel de modjes..quote:Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef peaceman het volgende:
Oops per ongeluk 5 plaatjes.... zal dat wel mogen...?
Was er een maximum ingesteld?quote:Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef peaceman het volgende:
Oops per ongeluk 5 plaatjes.... zal dat wel mogen...?
Geen idee waar het op slaat, maar het is vast een cover/parodiequote:Op zondag 28 december 2008 11:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Willem moet t hebben van zijn loopvermogen..
Precies, zoals zijn fantastische cover van Love will tear us apartquote:Op zondag 28 december 2008 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Hij heeft nog veel meer leuke nummers....
Daarom ging ik ook kijken waar die stonden, maar ze ontbraken dusquote:Op zondag 28 december 2008 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Hij heeft nog veel meer leuke nummers....
Stille Willem van Henk Spaan, idd een bewerking van...quote:Op zondag 28 december 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee waar het op slaat, maar het is vast een cover/parodie
hebben wij helemaal geen last vanquote:Op zondag 28 december 2008 11:56 schreef Homdeck het volgende:
ik ga eens even wat doen hier in huis, tis een bende hierKom later vanmiddag terug
Alweer in badquote:Op zondag 28 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
Dan ga ik mijn bad aanzetten.....met de top 2000 aan
Neil???quote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat een VERSCHRIKKELIJK nummer is dat common people toch...neil young sowieso...
Sorryquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat een VERSCHRIKKELIJK nummer is dat common people toch...neil young sowieso...
Versprekingen op fok, no mercyquote:
Vandeweek ook al in badquote:Op zondag 28 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alweer?
Vandaag nog niet in bad geweest hoor
Enne, telefoon gaat mee
Jeetje dat kost me een water...quote:
Volgens mij maakt het weinig uit hoorquote:Op zondag 28 december 2008 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat kost me een water...![]()
zegt iemand die helemaal niet van in bad liggen houdt en daarom geen bad heeft...
Hap, hapquote:Op zondag 28 december 2008 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het weinig uit hoor
Oppassen dat je niet verzuipt.....quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb nog niet zoveel gegeten
anyway..
*plons
waarvan akte.quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai de laatste steeds meer van dit soort jaren '80 synth-pop, o.a The The dus en A Flock Of Seagulls...
Ze lijkt idd wel te genieten..quote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef FritsFlits het volgende:
Dolly Parton zingt alsof ze een volwassen trillend speeltje heeft ingeslikt
Ik houd m'n hoofd boven waterquote:Op zondag 28 december 2008 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet verzuipt.....
Ik niet.... jij wel blijkbaarquote:Op zondag 28 december 2008 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu moet iedereen zeker aan Guus Meeuwis denken?
Nee, Aan zwarte Piet, maar das een heel ander verhaal...quote:Op zondag 28 december 2008 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu moet iedereen zeker aan Guus Meeuwis denken?
Zoveel heeft hij er ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef Wexy het volgende:
Het is al laat............ niet het mooiste nummer van MB
Zo leuk he dat smaken verschillenquote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Zag laatst dat concert van hem in het Gelredome.
Wat een verschrikkelijke poser is Marco...
Ik leef niet meer voor jou is in ieder geval mooierquote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoveel heeft hij er ook nietik vind hem als persoon leuker dan als zanger...
Als man bedoel jequote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoveel heeft hij er ook nietik vind hem als persoon leuker dan als zanger...
Ik irriteerde me mateloos aan zijn luchtgitaarspel en zijn luchtdrumspel.quote:
ik ben het niet Vaak met je eens maar nu welquote:Op zondag 28 december 2008 12:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
[..]
Ik leef niet meer voor jou is in ieder geval mooier
Dank jequote:Op zondag 28 december 2008 12:35 schreef cafca het volgende:
[..]
ik ben het niet Vaak met je eens maar nu wel
geen idee, weet alleen dat ik het nummer maar nix vind.quote:Op zondag 28 december 2008 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben even de draad kwijt, hebben ze nu iets omgewisseld of lijkt dat maar zo?
wees welkomquote:
Maar ook vooral met de heer Buckingham erbijquote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef qonmann het volgende:
Ooit begonnen als blues groep, maar met dames erbij kwam het grote succes![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zo even eten en nog een paar dingen regelen, dus ik pas nog even.quote:Op zondag 28 december 2008 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben even met iets anders bezig... maar RichardRichard of Gitaarmat kunnen ook heel goed songteksten plaatsen.
Sorry...maar I'll be back.
![]()
Ja, maar ik begin me af te vragen of dat bewust is of dat er iets in de apparatuur mis gaat. Tijdens een nummer hoor je bij normaal gebruik de schuif niet zo laag te halen opeens.quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Zitten ze nu weer te kloten met de soundlevels?
succesquote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga verder luisteren vanuit de auto, de skibox moet weer vanaf het dak gehaald worden en opgeruimd worden voor een jaartje...
is met Sunday bloody Sunday niet geluktquote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef Wexy het volgende:
weekend?
wel toevallig dat ze die op zondag hebben weten te krijgen
Dat had opgevallen als ze die op zondag hadden gedrukt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is met Sunday bloody Sunday niet gelukt
Nee slechts 1 keer te vinden in het excel bestandquote:Op zondag 28 december 2008 13:23 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
staat ze er nog een keer in eigenlijk ?
Ow het leek veel korter....quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bijna 45 minuten is toch niet heel snel?
Water werd koud
OK, omdat "You're No Good" haar bekendste nummer is , maar dat is langer geledenquote:Op zondag 28 december 2008 13:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nee slechts 1 keer te vinden in het excel bestand
die staat er inderdaad niet in..quote:Op zondag 28 december 2008 13:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
OK, omdat "You're No Good" haar bekendste nummer is , maar dat is langer geleden
niet gehoord, er zat iemand in mn andere oor te praten.. Best lastig zo'n koptelefoonquote:
en andere dingen aan het doen bent.... We hebben nu geen top2000 op staan, Peace is voetbal aan het kijken en Twan kinderen dansen op het ijs oid. Ik ben de foto's aan het sorteren, dat werd ook eens tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Time flies when you're listening to the Top 2000
Oww, dat is handig . . .quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef Wexy het volgende:
niet gehoord, er zat iemand in mn andere oor te praten.. Best lastig zo'n koptelefoon
Hey Diaanquote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
en andere dingen aan het doen bent.... We hebben nu geen top2000 op staan, Peace is voetbal aan het kijken en Twan kinderen dansen op het ijs oid. Ik ben de foto's aan het sorteren, dat werd ook eens tijd.
Hee TC![]()
We zijn niet aan het luisteren... hij is voetbal aan het kijken.... en dat duurt volgens mij nog tot 14:15 uur.quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey Diaan
Vergeet je peaceman niet te roepen, Radiohead straks weer![]()
zo te zien wel eerder. 5 over oidquote:Op zondag 28 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn niet aan het luisteren... hij is voetbal aan het kijken.... en dat duurt volgens mij nog tot 14:15 uur.
jawel maar dan dokt mijn baas niet... dus nee dat doen we maar nietquote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oww, dat is handig . . .![]()
Kan je jezelf dan niet effetjes opsluiten ??![]()
SCHANDE !!! Waar denk hij wel waar hij mee bezig is ??quote:Op zondag 28 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn niet aan het luisteren... hij is voetbal aan het kijken.... en dat duurt volgens mij nog tot 14:15 uur.
Tja, dat wordt dan lastigquote:Op zondag 28 december 2008 13:58 schreef Wexy het volgende:
jawel maar dan dokt mijn baas niet... dus nee dat doen we maar niet![]()
Voetbal kijken natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
SCHANDE !!! Waar denk hij wel waar hij mee bezig is ??![]()
![]()
![]()
[..]
editquote:
Wat???quote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef ThunderChild het volgende:
Wat de Fok!?!?![]()
Dat heeft 'ie toch wel gehoord, hoop ik ??
De nick van jouw o-zo-geliefde wederhelftje werd door Hans Schiffers uitgesproken. Magistraal moment en jullie missen het . . .quote:Op zondag 28 december 2008 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Wat hebben ze gezegd?? We hebben het echt niet gehoord.....we luisteren ook een keer niet hoor.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De nick van jouw o-zo-geliefde wederhelftje werd door Hans Schiffers uitgesproken. Magistraal moment en jullie missen het . . .
Zijn verhaaltje over street spirit werd voorgelezen en afgesloten met aldus peaceman uit Enschedequote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hadden we inmiddels begrepen. En wat hebben ze gezegd dan?
Dit verhaaltje dus?quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zijn verhaaltje over street spirit werd voorgelezen en afgesloten met aldus peaceman uit Enschede
Misschien dat jullie het terug kunnen luisteren vanavond, wanneer dit uur on-line komt . . .quote:
aggos en dat heeft pees nu zelf gemist.quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zijn verhaaltje over street spirit werd voorgelezen en afgesloten met aldus peaceman uit Enschede
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit verhaaltje dus?
PLAAT PRAAT in Street spirit van Radiohead.
Radiohead, de beste band van de laatste 15 jaar, vorig jaar dan EINDELIJK in de top 2000. Helaas maar met 2 nummers, waaronder deze. Natuurlijk betreft het hier een lied van ongekende schoonheid. Thom zijn stem en de muziek die geen fout lijkt te bezitten. Desalniettemin hoop dat ik radio 2 volgend jaar meer muziek van deze band zal toelaten. Dit is namelijk lang niet hun mooiste nummer!
Dat gaan we zeker doenquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Misschien dat jullie het terug kunnen luisteren vanavond, wanneer dit uur on-line komt . . .
Als ze het idd helemaal voorgelezen hebben, dan doe ik enkel:quote:
quote:The lyrics were written by Bernie Taupin, Elton's writing partner. When Elton wrote the music for it, he chopped off the last verse because he thought the song was already too long. This completely changed the meaning of the song, as the deleted verse explained that "Daniel" was a Vietnam Vet who returned home after the war, lost his eyesight, and decided to leave America and go to Spain. With the last verse chopped off, it became a fairly vague story of 2 brothers who part ways.
Een sterk ingekorte versie . . .quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef peaceman het volgende:
Dit verhaaltje dus?
PLAAT PRAAT in Street spirit van Radiohead.
Radiohead, de beste band van de laatste 15 jaar, vorig jaar dan EINDELIJK in de top 2000. Helaas maar met 2 nummers, waaronder deze. Natuurlijk betreft het hier een lied van ongekende schoonheid. Thom zijn stem en de muziek die geen fout lijkt te bezitten. Desalniettemin hoop dat ik radio 2 volgend jaar meer muziek van deze band zal toelaten. Dit is namelijk lang niet hun mooiste nummer!
Nee, alleen het positieve stukje over het foutloze nummer, verder lieten ze alle kritiek op de lijst lekker weg volgens mijquote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ze het idd helemaal voorgelezen hebben, dan doe ik enkel:
Da's wel jammer... Maar goed toch leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een sterk ingekorte versie . . .![]()
Het laatste stukje niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ze het idd helemaal voorgelezen hebben, dan doe ik enkel:
Was al een keer gevraagd. Er werdt gezegd na de top2000 dat je per uur terug kan luisteren geloof ik.quote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Waar kun je het eigenlijk nog een keer luisteren?
volgens mij kan dat toch pas als hij helemaal uitgezonden is via de site?quote:Op zondag 28 december 2008 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Waar kun je het eigenlijk nog een keer luisteren?
Omdat jij zonodig weer voetbal moest kijken . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |