Wie gaat er nu zitten bij de Prodigy. En wat ik me van de Melkweg herinner, zijn er wel zitplaatsen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ik zou niet blij worden van zitplaatsen en dan ook nog eens niet naast elkaar (ik mag gaan staan)
haha zitten bij The Prodigy... dan wordt je vertrapt denk ik, kan je meteen het ziekenhuis inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:38 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wie gaat er nu zitten bij de Prodigy. En wat ik me van de Melkweg herinner, zijn er wel zitplaatsen?
Ja het is gelukt moest ff verdeling van de kaarten regelen en bloeddruk omlaag krijgen voordat ik online kon, echt geluk gehad zo te lezen. Echt zo blij nu!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mouzzer, jij nog geslaagd? je bent stil
t ging over metallicaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:38 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wie gaat er nu zitten bij de Prodigy. En wat ik me van de Melkweg herinner, zijn er wel zitplaatsen?
Ja heb top postkantoor. Loopt om 9h15 binnen en laat je op de lijst zetten first come first serve. Om 10 uur kijken ze hoeveel kaarten ze in totaal nodig hebben en gaan dan als een gek printen. Wat dus maar per 2 per kaarten kan dus dat was nog stressen omdat ze steeds nieuwe transactie moest doen. Zodra het uitverkocht is gaan ze de lijst af om de kaarten die ze hebben dan af te rekenen. Enkele op de lijst hadden dus geen kaarten.quote:
Dit is inderdaad op eigen verzoek omdat de club tour in de UK goed bevallen is. Ga er maar vanuit dat er nog een tour in de grote zalen komt (westergasfabriek zo ook cool zijn, komen wel weer van die concerten daar in de zomer) en denk dat ze ook wel op Lowlands staan (zijn sterk gerucht voor Reading/Leeds).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:32 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog wel naar de HMH of Ahoy komen of misschien wel Westergas terrein.
In Engeland doen ze ook een uitgebreide tour.
Op internet maak je dan 0% kans hoor als iedereen maar op internet zit te refreshen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:52 schreef snowgoon het volgende:
Ik ben blij dat de meeste kaartverkopen weggaan bij het postkantoor.
Te laat open gaan, meer kaarten verkopen dan de bedoeling is...
Bij mij op het postkantoor maakt ik ook geen kansquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Op internet maak je dan 0% kans hoor als iedereen maar op internet zit te refreshen.
Die site gaat plat
Lullig als ie met 5 vrienden wou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:17 schreef biggetje het volgende:
Van tevoren ging er een lijst rond en er was ook een man die zes kaarten wilde hebben, maar die kreeg er twee
zo hoort tquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:17 schreef biggetje het volgende:
45 minuten gewacht bij het GWK en heb twee kaarten weten te bemachtigenVan tevoren ging er een lijst rond en er was ook een man die zes kaarten wilde hebben, maar die kreeg er twee
Dan hadden die vrienden ook maar hun bed uit moeten gaan om die kaarten te kopen.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan hadden die vrienden ook maar hun bed uit moeten gaan om die kaarten te kopen.
Ow da's een dure. Ik zie een goedkopere, die vraagt maar 99 euroquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar gelukkig kun je bij onze sponsors nog kaartjes krijgen voor 195,-
Die moeten ze echt afschieten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:34 schreef Thijsssss het volgende:
en vier voor zo'n vieze handelaar...
Niiiiice! Geluk had je sowieso nodig om een kaartje te krijgen maar dat je maar 10 mins voor verkoop pas ging halen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:10 schreef Liezl het volgende:
hoi ik had hier nog niet eerder gepost maar ik heb een kaartjee
tien voor tien in de FRS, 3 andere mensen stonden er al. Om 10 uur begon hij te printen en nadat de zeven kaartjes eruit waren gekomen was het uitverkocht!
fuck-ing geluk gehad.
nu ga ik dus in m'n eentje omdat niemand anders een kaartje heeft maar big dealik ga naar the fucking prodigyyyy
waar haal je die nosia remix vandaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef mouzzer het volgende:
Omen staat inmiddels op de myspace: http://www.myspace.com/theprodigy
Net de Noisia remix gehoord, lekker donkere remix.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef mouzzer het volgende:
Er zijn nog kaarten voor concert in Keulen op 3-3 via www.eventim.de
Het is een recording van XFM radio van gisteravond maar volgens mij mag ik de link naar de mp3 hier niet neerzetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
waar haal je die nosia remix vandaan?
Ik ook, maarja hopen idd dat ze nog in een grotere zaal of op een festival komen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
Ik was dus net te laat voor kaartjes![]()
Hopenlijk komen ze nog in de hmh
Jij ook al? Jij deed online toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ook, maarja hopen idd dat ze nog in een grotere zaal of op een festival komen...
Hopen op een actie waarbij die tickets onbruikbaar worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:29 schreef Richie_Rich het volgende:
Ook geen tickets hier
edit: Zie dat Marktplaats alweer helemaal vol staat voor minimaal ¤80/ticket
quote:Ik heb een aantal kaartjes over voor de proddigi in de Heineke Melkweg hal op 4 maart 2009.
Vaste prijs.
Die mensen moeten echt sterven aan ebolaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:29 schreef Richie_Rich het volgende:
Ook geen tickets hier
edit: Zie dat Marktplaats alweer helemaal vol staat voor minimaal ¤80/ticket
Nou ja... 100 euro voor de Melkweg op Marktplaats. Ik betaalde 82.85 voor Slane Castle, maar daar zijn ze 'slechts' support act. Overnachten 16,50. Vliegen 30 euro. Scheelt niet veel dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Richie_Rich het volgende:
Gezien die prijzen is het bijna lucratiever om met Ryan-Air of Easyjet naar de UK te gaan om daar naar een concert te gaan. Waarschijnlijk ontloopt het qua prijs niet heel veel
Een live optreden van hun is als een drug, wat voor een rush er door iedereen heen gaat is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef Dzy het volgende:
Prodigy live gezien 1.5 jaar terug in Hongarije. Was erg cool, had wel verwacht dat het leuk zou zijn (zoals ik hun muziek vind) maar niet dat het zo extreem zou zijn. Bij deze respect voor The Prodigy.
Hij is echt erg lekker inderdaad, pikkedonker.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef mouzzer het volgende:
Omen staat inmiddels op de myspace: http://www.myspace.com/theprodigy
Net de Noisia remix gehoord, lekker donkere remix.
Klinkt lekker. Als oud Prodigy-fan vond ik het laatste album wat minder, hoewel sommige nummers na een paar keer luisteren toch beter klonken, maar van wat ik tot nu toe aan nieuw (promo)materiaal heb gehoord komt het allemaal weer goed met The Prodigy.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:03 schreef mouzzer het volgende:
Zojuist officieel released, de clip van Omen:
Thanx voor de duidelijkheid!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de duidelijkheid
Hier mogen alleen links naar youtube, myspace en de officiele prodigy-site. Alle andere mp3tjes enzo vallen onder warez. Die mogen dus niet en worden weggehaald, bovendien loop je het risico dat je een ban te pakken hebt.
Artiesten vinden het vaak wel leuk om in een kleine zaal te spelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze in zo'n kleine zaal staan. De lucky bastards hebben wel een intiem concert maar het zou voor veel meer mensen leuk zijn als ze in bijv de HMH zouden staan...
Ze hebben er zelf voor gekozen na een zeer goed bevallen club tour in de UK in December. Het lijkt erop dat dit ook op short notice op poten is gezet omdat ze in sommige landen nog op zoek zijn naar zalen. Na de European Club tour gaan ze een Invaders tour doen ik de UK in zalen van 10.000 man. Verwacht daarom later dit jaar naast de festival optredens deze zomer ook een Europese tour in grotere zalen zoals de HMH.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze in zo'n kleine zaal staan. De lucky bastards hebben wel een intiem concert maar het zou voor veel meer mensen leuk zijn als ze in bijv de HMH zouden staan...
Van partyflock:quote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef Apfelsaft het volgende:
Clip van IMD vond ik qua video als qua nummer matig. Hoewel ik ook een andere versie van IMD heb gehoord die me wel kon bekoren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef Apfelsaft het volgende:
Omen is inderdaad echt veel beter dan dat Invaders Must Die. Goeie zaak!
Interview met Liam op een Australische site:quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef TheSeeker_NL het volgende:
dat klinkt erg gaaf! waar lees je dat? bron?
Gelukkig staan ze voor 150 op marktplaats..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
damn jammer dat ik geen kaarten heb in melkweg
Ja echt belachelijk zo'n prijs hoor. Ik denk dat ik het niet zou kunnen om een fan in zijn ogen aan te kijken en 150 euro te vragen voor een kaartje terwijl jezelf er 42 euro ervoor betaald hebt. Nu begrijp ik wel dat die handelaren uiteraard geen fan zijn en er dus minder begrip voor hebben maar het zijn klootzakken zonder hartquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef On het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze voor 150 op marktplaats..
ik dacht iets te hebben gelezen van 1500 manquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:24 schreef TheSeeker_NL het volgende:
raar trouwens dat het in Keulen niet is uitverkocht. Hoeveel man gaat er in die zaal?
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is lang geleden dat ik een CD heb gekocht, maar dit gaat 'm worden denk ik.
Niet de uiteindelijke versies. Maar een geinige promo, dat wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik had ook een soort Promo gedownload met de volgende 7 nummers erop.
1. Invaders must die
2. Omen
3. Dead Ken Beats
4. Heatwave Hurricane
5. Warriors Dance
6. Worlds On Fire
7. Mescaline
Ik weet niet of het officiele nummers zijn, en of het de uiteindelijke versies zijn, maar het klinkt in ieder geval goed
weg
Fake! Zijn fan remixes, zoek maar op Molotov beatz op youtube. Album of album promo's zijn nog niet gelekt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik had ook een soort Promo gedownload met de volgende 7 nummers erop.
1. Invaders must die
2. Omen
3. Dead Ken Beats
4. Heatwave Hurricane
5. Warriors Dance
6. Worlds On Fire
7. Mescaline
Ik weet niet of het officiele nummers zijn, en of het de uiteindelijke versies zijn, maar het klinkt in ieder geval goed
weg
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen ook zo overkritisch waren geweest als Liam & the Gang onder de alias Pipo in het geheim een album hadden uitgebracht. Ik weet niet waarom mensen altijd acts overdreven idealiseren tot het punt dat ze geen enkele verwachting waar kunnen maken
Music for the Jilted Generation en Experience hadden ook echt mindere tracks en mindere momenten. Ik ben allang blij dat Prodigy weer op een fatsoenlijke manier terug is. Dat ze daarbij een beetje tegen Justice en een beetje Freestylers aanschuren, soit, maar bedenk dat beide eerdergenoemde acts geen bestaansrecht zouden hebben zonder de prodigy.
Hetzelfde argument lees ik keer op keer op andere fora, het zou op Pendulum lijken. Vergeten wordt echter dat the Prodigy de grondlegger is van de sound met dikke drums en ravey synths en dat Pendulum nu bezig is een stadiumrockact op te zetten. Dat doet de prodigy al jaren met groot succes!
Mijns inziens doet Prodigy gewoon waar hun roots liggen en waar ze goed in zijn. Pompende drums, ravey synths, voicesamples. En dat daarbij weleens een nummertje wat minder is, soit. Ik vond Diesel Power ooit ook verschrikkelijk, nu vind ik het 1 van de vetste tracks van het album. Laat het even inzinken mensen en verwacht geen onmogelijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |