abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 21 januari 2009 @ 20:49:32 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65295836
damn jammer dat ik geen kaarten heb in melkweg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65296182
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
damn jammer dat ik geen kaarten heb in melkweg
Gelukkig staan ze voor 150 op marktplaats..
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:06:25 #278
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65296439
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef On het volgende:

[..]

Gelukkig staan ze voor 150 op marktplaats..
Ja echt belachelijk zo'n prijs hoor. Ik denk dat ik het niet zou kunnen om een fan in zijn ogen aan te kijken en 150 euro te vragen voor een kaartje terwijl jezelf er 42 euro ervoor betaald hebt. Nu begrijp ik wel dat die handelaren uiteraard geen fan zijn en er dus minder begrip voor hebben maar het zijn klootzakken zonder hart
pi_65316715
Iemand een Prodigy kaartje kopen? ¤ 200 euri, izzie voor jou!
pi_65317189
Met mensen die Euri zeggen, doe ik sowieso geen zaken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65319367
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:24 schreef TheSeeker_NL het volgende:
raar trouwens dat het in Keulen niet is uitverkocht. Hoeveel man gaat er in die zaal?
ik dacht iets te hebben gelezen van 1500 man

Apart is t zeker!
Dont hate player 1, hate the game
pi_65346748
PS: uitverkocht in Keulen!
Dont hate player 1, hate the game
pi_65366602
Liam heeft Invaders Must Die onder handen genomen (ive pumped up invaders must die tune for live and its kickin off) en er zo te horen een vette stamper van gemaakt:

Invaders begint op 1:44 maar rest is ook allemaal nieuwe tracks plus een hele oude:


Invaders Must Die


Warriors Dance


Take Me To The Hospital


Run With The Wolves (Keith gaat los )
  zondag 25 januari 2009 @ 22:41:54 #284
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65402312
wicked tunes!!!!
  zondag 25 januari 2009 @ 23:00:06 #285
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65403069
*Wordt gelovig en gaat bidden voor Prodigy @ HMH
pi_65403671
Beheerder van een van de grootste Prodigy fansites heeft eenmalig naar het nieuwe album mogen luisteren, hier haar beschrijving van de album tracks die we nog niet kennen van de live shows:

3. Thunder

‘Thunder’ is a track not yet played at the live shows and brand new to us all. It starts with an initial build up leading quickly into its main reggae-like sample “I hear Thunder but there is no rain. This kind of Thunder breaks walls and brings pain” which leads into the main chorus “Thunder, Thunder”. It’s an amazing track. Great breakbeats with a real old school vibe that still sounds very fresh. The vocal sample sounds brilliant and makes it very catchy. I’m here almost two weeks later after hearing this track just once, and I still have it in my head!

4. Colours

There’s something in the beats of ‘Colours’ that reminds me in a slight sense of AONO, but in a very good and fresh way. I can’t put my finger on what it is, but there’s something here that bridges the style from the last album to this whole new sound in this track. It’s all electronic, sexy with a catchy melody in the instrumental and had some production work by Morgan from ‘Does it offend you, yeah?’. The vocals are by Maxim and Keith and they fit the IMD theme perfectly and go something like “I’m ready for the war, bring your colours to the floor!”. This track is a grower I think. It doesn’t have as much of that instant intensity when hearing it the first time as some of the others on the album, but you can tell it has so much potential and that you’ll get to love it.
When I listened to this track I just thought I’d gotten the full flavour of it when all of a sudden this amazing build-up just brings another new dimension to it, the beats speed up and it all releases in some amazing break down. In fact, this happens on many tracks on this album, and every time manages to keep the tracks fresh and keep surprising you, yet make them sound so Prodigy!

8. Omen Reprise

‘Omen reprise’ is obviously as its name suggests a retake on ‘Omen’. Starting off with siren it contains distorted samples from ‘Omen’ but yet is different than a remix. It’s almost cinematic in its feel and purely instrumental. Works very well and after the loudness of ‘Run with the Wolves’, this track brings you back down to earth.

10. Piranha

‘Piranha’ is the track that contains the most vocals and is the typical Maxim track. While he performs vocals on ‘teeth gripping’, the pounding beats are a just setting the right tone to visualise the piranha’s power . “P-P-P-Piranha” is pure attack.
Towards the end again a sudden unexpected breakdown, that goes quieter on you for just a bit before then leading to even faster and harder beats, bringing this powerful tune to its end.

11. Stand Up

I said a number of times in this review that parts of tracks just went down an unexpected path. But nothing could have prepared me for the surprise ‘Stand Up’ would be.
The intro begins like an atmospheric theme but then leads into this completely different track. It’s a happy track, with chilled, slow beats and melodic synths that will just bring a smile to your face.
Some people said they were hoping for another ‘Narcotic Suite’ on this album. That’s not what this is; instead think something like David Holmes’ 69 Police, but with an edge.

And so it ends. Wow.

The album flows perfectly from start to finish. It’s one where you should disable your shuffle features for a change and play it from beginning to end. At the same time I think each of the tracks can stand their own and there aren’t really any fillers. Be prepared for a sudden rush of energy and excitement, too …

Welcome back, The Prodigy.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:33:07 #287
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65404338
klinkt echt veel belovend! damn nog een maandje
pi_65411395
Het is lang geleden dat ik een CD heb gekocht, maar dit gaat 'm worden denk ik.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 26 januari 2009 @ 19:22:45 #289
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_65430028
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is lang geleden dat ik een CD heb gekocht, maar dit gaat 'm worden denk ik.
pi_65436175
Heb de 'Omen' single maar eens even gedownload en onderworpen aan een luistertest:

1. Omen (Edit) 03:14
Klinkt als iets van The Fat of the Land, maar dan 10x slechter. Slappe melodieuze 'Big Beat' met een hoop van die kleine intermezzo's (zoals ook in IMD zaten) en de hele flow uit het nummer halen. Beetje a la Justice & Freestylers klinkt het. De vocals klinken best aardig verder, maar krijgt te weinig ruimte. Het klinkt jammer genoeg nog steeds als een track die zo uit FruityLoops komt en als ik er zo over nadenk is het eigenlijk gewoon een exacte kopie van Invaders Must Die. 2/5

2. Omen (Noisia Remix) 05:14
Noisia weet wel hoe je een matige track moet omtoveren tot iets tofs. In het begin lekker veel delay en echo op de vocals, waarna er keiharde breaks met schurende synths en dikke bassen uit je speakers blazen. Noisia heeft het begrepen! Gelukkig hebben ze dat irritante melodietje ook omgetoverd tot iets acceptabels en niet te veel gebruikt. En op het einde gewoon lekker freaken met die beats. In alle opzichten beter dan het origineel. 4/5

3. Invaders Must Die (Chase & Status Mix) 05:05
Um, nee. Die bas is lekker dik, maar het flowt niet. Komt met name door de hakkelende structuur van de beats. Wanneer het melodietje van IMD wordt geintroduceerd raakt de track helemaal van het padje af, want eerlijk gezegd klinkt het voor geen meter. Op de helft komt er een enorm slappe break die veels te lang duurt en mij daardoor in slaap doet sukkelen. Wat een slechte en ongeinspireerde remix, totaal geen flow en van de hak op de tak. Dit doe ik zelfs beter. Nee, doe mij dan maar de onofficieuze remix van de heren van Splitloop. 1/5

2/5*
pi_65437749
Mwoh, smaken verschillen en ik hou het kort:

1. Omen (Edit)
Vind het een beetje een soort feestnummer. Lekker om op los te gaan. Hoog feel-good gehalte tijdens een avondje zuipen. 5/5

2. Omen (Noisia Remix)
Niet helemaal het soort DNB waar ik op los ga, maar best vet nog. 4/5

3. Invaders Must Die (Chase & Status Mix)
Tsja, we gaan richting de clownstep... Maar toch nog een dronken 3/5.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65441046
Trouwens ik had ook een soort Promo gedownload met de volgende 7 nummers erop.

1. Invaders must die
2. Omen
3. Dead Ken Beats
4. Heatwave Hurricane
5. Warriors Dance
6. Worlds On Fire
7. Mescaline

Ik weet niet of het officiele nummers zijn, en of het de uiteindelijke versies zijn, maar het klinkt in ieder geval goed

edit - dit dus ook niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Sack_Blabbath op 27-01-2009 00:42:46 ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65441726
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik had ook een soort Promo gedownload met de volgende 7 nummers erop.

1. Invaders must die
2. Omen
3. Dead Ken Beats
4. Heatwave Hurricane
5. Warriors Dance
6. Worlds On Fire
7. Mescaline

Ik weet niet of het officiele nummers zijn, en of het de uiteindelijke versies zijn, maar het klinkt in ieder geval goed

weg
Niet de uiteindelijke versies. Maar een geinige promo, dat wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sack_Blabbath op 27-01-2009 00:43:05 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65441844
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik had ook een soort Promo gedownload met de volgende 7 nummers erop.

1. Invaders must die
2. Omen
3. Dead Ken Beats
4. Heatwave Hurricane
5. Warriors Dance
6. Worlds On Fire
7. Mescaline

Ik weet niet of het officiele nummers zijn, en of het de uiteindelijke versies zijn, maar het klinkt in ieder geval goed

weg
Fake! Zijn fan remixes, zoek maar op Molotov beatz op youtube. Album of album promo's zijn nog niet gelekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sack_Blabbath op 27-01-2009 00:43:21 ]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:11:23 #295
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65441875
dit topic komt savonds altijd pas echt tot leven lijkt het heh
pi_65442640
Gezeik om PMtjes of aanbieden van torrents etc via PM valt ook gewoon onder warez en wordt ook niet op prijs gestelt. Zie dit als een laatste waarschuwing
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:24:10 #297
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65452768
Wat nu weer?
pi_65453444
Ik ben wel benieuwd of mensen ook zo overkritisch waren geweest als Liam & the Gang onder de alias Pipo in het geheim een album hadden uitgebracht. Ik weet niet waarom mensen altijd acts overdreven idealiseren tot het punt dat ze geen enkele verwachting waar kunnen maken

Music for the Jilted Generation en Experience hadden ook echt mindere tracks en mindere momenten. Ik ben allang blij dat Prodigy weer op een fatsoenlijke manier terug is. Dat ze daarbij een beetje tegen Justice en een beetje Freestylers aanschuren, soit, maar bedenk dat beide eerdergenoemde acts geen bestaansrecht zouden hebben zonder de prodigy.

Hetzelfde argument lees ik keer op keer op andere fora, het zou op Pendulum lijken. Vergeten wordt echter dat the Prodigy de grondlegger is van de sound met dikke drums en ravey synths en dat Pendulum nu bezig is een stadiumrockact op te zetten. Dat doet de prodigy al jaren met groot succes!

Mijns inziens doet Prodigy gewoon waar hun roots liggen en waar ze goed in zijn. Pompende drums, ravey synths, voicesamples. En dat daarbij weleens een nummertje wat minder is, soit. Ik vond Diesel Power ooit ook verschrikkelijk, nu vind ik het 1 van de vetste tracks van het album. Laat het even inzinken mensen en verwacht geen onmogelijke dingen.
Verbaal terrorist
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:52:40 #299
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65453865
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen ook zo overkritisch waren geweest als Liam & the Gang onder de alias Pipo in het geheim een album hadden uitgebracht. Ik weet niet waarom mensen altijd acts overdreven idealiseren tot het punt dat ze geen enkele verwachting waar kunnen maken

Music for the Jilted Generation en Experience hadden ook echt mindere tracks en mindere momenten. Ik ben allang blij dat Prodigy weer op een fatsoenlijke manier terug is. Dat ze daarbij een beetje tegen Justice en een beetje Freestylers aanschuren, soit, maar bedenk dat beide eerdergenoemde acts geen bestaansrecht zouden hebben zonder de prodigy.

Hetzelfde argument lees ik keer op keer op andere fora, het zou op Pendulum lijken. Vergeten wordt echter dat the Prodigy de grondlegger is van de sound met dikke drums en ravey synths en dat Pendulum nu bezig is een stadiumrockact op te zetten. Dat doet de prodigy al jaren met groot succes!

Mijns inziens doet Prodigy gewoon waar hun roots liggen en waar ze goed in zijn. Pompende drums, ravey synths, voicesamples. En dat daarbij weleens een nummertje wat minder is, soit. Ik vond Diesel Power ooit ook verschrikkelijk, nu vind ik het 1 van de vetste tracks van het album. Laat het even inzinken mensen en verwacht geen onmogelijke dingen.


Prodigy
pi_65454031
De beats van Liam vond ik anders altijd aardig herkenbaar, dus al was het onder de naam Pipo geweest.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')