Vrijdag zouden ze allebei gesteriliseerd worden. Alleen daar dacht DC anders over. Die heeft zo gevochten en ik had vergeten dat ik beter handschoenen aan kan trekken dat alleen AC mee is gegaan naar de dierenarts.
Dus AC is gesteriliseerd, voor DC heb ik aanstaande donderdag een afspraak. De dierenambulance mag me een handje komen helpen met haar in een mandje krijgen. Ze heeft gevochten als een leeuwin.
Met AC gaat het goed. Ze is wel erg stil. Van een kat die 16 uur per dag loopt te praten naar 3 miauwtjes per dag is wel een grote overgang. Ik mis het.

Misschien is het nog van de schrik (al heeft ze geen kik gegeven niet op de heen- of de terugweg, ze vond het allemaal wel interessant). Ze was wel erg duizelig van de narcose. Vond dat ze snel weer thuis was na 4 uur kon ik haar alweer ophalen nadat ik haar had afgeleverd.
Ze viel steeds om naar rechts toen ze uit de mand kwam. Ik heb haar op een dekentje op de bank gelegd maar dat wilde ze niet. Ze sprong er direct van af. Probeerde later of ze in de krabpaal kon springen maar was toch echt nog te suf daarvoor. Het was erg grappig om te zien maar ik vond het wat zielig om te filmen. Ze was nog zo verdoofd.
Zaterdagmorgen kwam ze niet eens beneden voor het eten. Ze is echt nog heel lang slaperig geweest. Ik ben wel drie dagen bij haar gebleven, wilde het toch in de gaten houden.
Niet zo slim dat DC niet wilde, anders waren ze fijn samen wakker geworden. Maar we gaan donderdag toch echt, of ze het leuk vindt of niet. Er zal direct gecontroleerd worden of haar hartje nu afwijkingen vertoont of niet. Daar ben ik best zenuwachtig over. Nog een paar dagen dus en ik weet meer.
Dit is trouwens de eerste dag in 3 weken tijd dat er geen krolse kat hier loopt te gillen. Heel vreemd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*