quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:Hey, hoe ging het weekendje alleen voor de poezies eigenlijk?

Geen dramatische taferelen toen je terugkwam? En had je gewoon heel veel eten neergezet of is er iemand langsgeweest nog?
Mijn broertje smste zondag dat een van de britjes bij hem in de kamer was, nieuwsgierig aan het rondkijken. Dat Bora het verdomde om van bed af te komen. En dat de andere kat (DC dus) zich helemaal niet liet zien.
Hij heeft ze dus eten gegeven en met AC gespeeld.
Ik werd maandag warm onthaald die al in de hal op mij stond te wachten. Bora nam de moeite niet om uit bed te komen, dus daar ben ik zelf maar naar toe gegaan. Ze heeft me ongeveer doodgeknuffeld. Deed ze vroeger nooit, als ik terug kwam van een week vakantie keek ze me heel hooghartig aan van oo, ben je er ook weer?
DC kwam na een half uur heel voorzichtig bij me liggen. Toen zijn we met zijn vieren in een soort mega hug in slaap gevallen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*