Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:
tong was geen lapo...quote:
Tegelijkertijd, maar ik was lastposter, dus ik moest toch er 1 openen?quote:
Maakt niet uit.quote:
Nu ik.quote:Op zondag 28 december 2008 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar met DANILXL één van de jongsten.
Daarom is deze ook open en die ander nietquote:Op zondag 28 december 2008 02:34 schreef FritsFlits het volgende:
Tegelijkertijd, maar ik was lastposter, dus ik moest toch er 1 openen?
veranderen... volwassen worden...quote:
geen idee..... vertel jij het ons?quote:
Een typische clichézanger dus.quote:Op zondag 28 december 2008 02:33 schreef FritsFlits het volgende:
Dat mensen hier op stemmen. Ik blijf Hazes niets vinden met z'n gedichtenboekje en simpele rijm, terwijl er wel potentie zit in zijn liedjes maar het zo oppervlakkig blijft
Nee, anders vroeg ik het nietquote:
Oh ja, je bent net jarig geweest, zag ik. Feli nog.quote:Op zondag 28 december 2008 02:35 schreef Wexy het volgende:
veranderen... volwassen worden...
Het gaat niet om je best doen. Gewoon even de normen en waarden aan houden die binnen NL gelden.. zelfs regels die niet op papier staan kunnen aangehouden worden...quote:
Ja hoi! Maar eh, we moeten nog wel een keer rond de tafel gaan zitten betreffende dat 'gadverdamme Rammstein' hoor!quote:
hahahahhahaha zal remmie blij mee zijnquote:Op zondag 28 december 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, anders vroeg ik het niet
En nu ga ik de rest van mijn leven aan Remlof denken als ik André hoor
Dat heb ik je ook al eerder gezegd wanneer ik jarig is...quote:Op zondag 28 december 2008 02:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh ja, je bent net jarig geweest, zag ik. Feli nog.![]()
Mijn hemel, het is dus echt waar wat ik gisteren zei? Werkelijk elk topic, bij elke editie van de Top 2000 dat eeuwige terugkerende gezeur over wie, waarom etc het nieuwe topic opentquote:Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef Wexy het volgende:
Het gaat niet om je best doen. Gewoon even de normen en waarden aan houden die binnen NL gelden.. zelfs regels die niet op papier staan kunnen aangehouden worden...
lapo opent nieuwe topic. Punt
Is dat zo ?quote:Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
Het gaat niet om je best doen. Gewoon even de normen en waarden aan houden die binnen NL gelden.. zelfs regels die niet op papier staan kunnen aangehouden worden...
lapo opent nieuwe topic. Punt
Jaaaa!!quote:Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef tong80 het volgende:
1244 925 Meat Loaf - Two out of three ain't bad (1977)
Ben het best met arc eens hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi! Maar eh, we moeten nog wel een keer rond de tafel gaan zitten betreffende dat 'gadverdamme Rammstein' hoor!
Vind je me nu gelijk niet meer lief?quote:Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi! Maar eh, we moeten nog wel een keer rond de tafel gaan zitten betreffende dat 'gadverdamme Rammstein' hoor!
Nou, als wexy zoiets zegt denk ik: hmm, okquote:
Valt mee, zonder eeuwaanduiding maar 1 even cijfer en geen oneven getal.quote:Op zondag 28 december 2008 02:38 schreef Wexy het volgende:
Dat heb ik je ook al eerder gezegd wanneer ik jarig is...
want dat was geen goedgekeurde datum om alle evens te posten
Zie je wel dat Wex cool is?quote:Op zondag 28 december 2008 02:39 schreef Wexy het volgende:
Ben het best met arc eens hoor.
kijk uit we gaan offtopic......quote:Op zondag 28 december 2008 02:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Valt mee, zonder eeuwaanduiding maar 1 even cijfer en geen oneven getal.
quote:
trustequote:
wat een lesbische pot zeg!!quote:
Als je maar koeltjes ontvangen wordt omdat je een lawaaierige kutband een kutband noemt dan doet dat ook een beetje pijn, Isa.quote:Op zondag 28 december 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar als iemand waar je van houdt zoiets zegt dan doet dat een beetje pijn
Trustenquote:
rafael van der fart?quote:
quote:
Ow dan is mijn engels daar denk ik te slecht voor.. hoorde t niet.quote:
Welnee, ik zou hier elk uur van elke dag van genietenquote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk sentimenteel
1244 925 Meat Loaf - Two out of three ain't bad (1977)
Ik haat het dat ik hier van geniet.
Maar komt door het uur van de dag
En ik wilde je nog wel uitnodigen voor een dineetje bij kaarslicht met de zoete klanken van Rammstein op de achtergrondquote:Op zondag 28 december 2008 02:47 schreef Arcee het volgende:
Als je maar koeltjes ontvangen wordt omdat je een lawaaierige kutband een kutband noemt dan doet dat ook een beetje pijn, Isa.
Okquote:Op zondag 28 december 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zou hier elk uur van elke dag van genieten
Isa.quote:Op zondag 28 december 2008 02:53 schreef Isabeau het volgende:
En ik wilde je nog wel uitnodigen voor een dineetje bij kaarslicht
Isa.quote:met de zoete klanken van Rammstein op de achtergrond
quote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgend uur:
POSITIE VORIG JAAR ARTIEST
1237 1463 Bloem - Even aan m'n moeder vragen (1980)
Met lange harenquote:Op zondag 28 december 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
C&TB, nog net voordat Herman Brood er in zat
Slaap lekker, MiMu!quote:Op zondag 28 december 2008 02:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik stap er ook uit, lekker naar bed.![]()
Veel plezier nog lui.
Dit jaar niemand, maar voorgaande jaren dus héél veel mensenquote:Op zondag 28 december 2008 02:58 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger nummer.
Wie stemt hier op
Maar ze hèbben echt mooie nummers en de concerten zijn...wow! en zo.quote:
Rammstein idd.quote:Op zondag 28 december 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Echt héél erg slecht! En lelijk!
Slaap, Arcee!quote:
is jij slapen?quote:
Ik denkd at ze dat op mijn werk niet goed vinden. Even kijken wat dit is hoor...Barbra Streisand?quote:
was tegen arcquote:Op zondag 28 december 2008 03:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denkd at ze dat op mijn werk niet goed vinden. Even kijken wat dit is hoor...Barbra Streisand?
Nou, slaap lekker dan Tongquote:
Nu kan ik slapenquote:Op zondag 28 december 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, slaap lekker dan TongIs het niet echt ver na je bedtijd in het verpleeghuis?
slaap lekker fritsiequote:Op zondag 28 december 2008 03:06 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, ik ga slapen en als ik slaapfok... sterkte
heuj juups ook weer aanwezigquote:
Een vriend!quote:
Slaap lekker! Sweet dreams etc.quote:Op zondag 28 december 2008 03:06 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, ik ga slapen en als ik slaapfok... sterkte
ja de ns wil ook alleen zomer.. want in de winter en de herfst hebben ze last van het weer... voorjaar is vaak ook niet goed met al die wildgroei in de bermen die op de rails kan gaan groeienquote:
China, past best:quote:Op zondag 28 december 2008 03:10 schreef Wexy het volgende:
china in your hand....
best een grote hand eigenlijk
Nu je het zegt, voor de herfst maakte NS gebruik van een liedje van 'The Mamma's and The Pappa's'. Ze denken wel degelijk overal aan.quote:Op zondag 28 december 2008 03:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja de ns wil ook alleen zomer.. want in de winter en de herfst hebben ze last van het weer... voorjaar is vaak ook niet goed met al die wildgroei in de bermen die op de rails kan gaan groeien
Ze maken er ook best leuke reclame's voor, voor de NS. Nu nog treinen die op tijd rijdenquote:Op zondag 28 december 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu je het zegt, voor de herfst maakte NS gebruik van een liedje van 'The Mamma's and The Pappa's'. Ze denken wel degelijk overal aan.
en jij kan het weten met je onderschirftquote:Op zondag 28 december 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, voor de herfst maakte NS gebruik van een liedje van 'The Mamma's and The Pappa's'. Ze denken wel degelijk overal aan.
Ik heb er vooral mooie herinneringen aanquote:Op zondag 28 december 2008 03:12 schreef remlof het volgende:
China in your hand vond ik een heel mooi nummer toen het uitkwam
Maar ik vind er nu geen ruk meer aan eigenlijk
newsflash... treinen rijden niet op tijd....quote:Op zondag 28 december 2008 03:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze maken er ook best leuke reclame's voor, voor de NS. Nu nog treinen die op tijd rijden
Je kent geen Nederlandse uitdrukkingen?quote:Op zondag 28 december 2008 03:13 schreef Wexy het volgende:
newsflash... treinen rijden niet op tijd....
ze rijden op rails
nee.quote:Op zondag 28 december 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent geen Nederlandse uitdrukkingen?
Het ging weer om een pun-intended.quote:Op zondag 28 december 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent geen Nederlandse uitdrukkingen?
Ikquote:
Zeg dat youll het nooit nooit nooit nooit vereisquote:Op zondag 28 december 2008 03:17 schreef remlof het volgende:
Iedereen wil de wereld beslissen
Goeie vertaler
Prachtigquote:Op zondag 28 december 2008 03:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Onthaal aan uw leven
Theres geen het terugkeren
Zelfs terwijl wij slapen
Wij zullen u vinden
Acteren op uw beste gedrag
Draai uw rug op moederaard
Iedereen wil de wereld beslissen
quote:Blonde hairs, blue eyes
Stolen from a fairy tale book
She came stand for my ruitje and said " Gladly a ticket of five guilders for the film of vanavond"
I asked " why you do not go with mij"
And this is what them said
refrain:
Just as to my mother ask
I swear you that them that said
Them not even laughed
Just as to my mother ask
That is nevertheless from the time maidservant
You can t also to me lost
wauw die is koelquote:
De moeder van de zanger is vanavond nog te zien in een tv specialquote:Op zondag 28 december 2008 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Bloem Even Aan M'n Moeder Vragen
das mies toch?quote:Op zondag 28 december 2008 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De moeder van de zanger is vanavond nog te zien in een tv special
Slaap lekker en zo!quote:
Is die hier fan van of zo?quote:Op zondag 28 december 2008 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
dalida - Gigi d'Amoroso
(Kan iemand Mart Smeets wekken?)
Jep. Vanavond om 21:40 uur (NL1). Mies Bouwman: een levenlang televisie.quote:
Ah, vandaar, dat kijk ik nooit. Ik vind Mart Smeets überhaupt tenenkrommend. Goed in zijn vak, maar de persoon vind ik onuitstaanbaar.quote:Op zondag 28 december 2008 03:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Dalida sluit altijd Studio Sportzomer af als Mart Smeets de presentator is.
En dat die ooit op Ria gelegen heeftquote:Op zondag 28 december 2008 03:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, vandaar, dat kijk ik nooit. Ik vind Mart Smeets überhaupt tenenkrommend. Goed in zijn vak, maar de persoon vind ik onuitstaanbaar.
Mijn tante Ria?!!quote:Op zondag 28 december 2008 03:45 schreef scanman01 het volgende:
En dat die ooit op Ria gelegen heeft
Als jouw tante Ria vroeger nog wel eens een aardig stukje wist te schaatsen, dan die ja.quote:
maar wel een klassiekerquote:Op zondag 28 december 2008 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat een zeiknummer: Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
Ook leukquote:Op zondag 28 december 2008 05:00 schreef Ole het volgende:
ga morgen weer meeluisteren hoor..
we zijn nu aan het joetjoepen
nu fade to grey van visagequote:Op zondag 28 december 2008 05:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook leukIk ben aan het luisteren en postsecrets aan het lezen
Met een vers bakkie pleur en een opgeladen batterij.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 04:30 schreef Isabeau het volgende:
Lee Towers - You never walk alone....
Nou
Super! Ik ga ook maar een bakje pakken.quote:Op zondag 28 december 2008 05:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met een vers bakkie pleur en een opgeladen batterij.![]()
![]()
Met dit nummer bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 december 2008 05:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen in wat voor geweldige gitaarsolo viel ik ?
Ah Lynyrd Skynyrd.
Je kunt slechter wakker worden.
hier getjoept a whole lot of rosiequote:Op zondag 28 december 2008 05:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen in wat voor geweldige gitaarsolo viel ik ?
Ah Lynyrd Skynyrd.
Je kunt slechter wakker worden.
Men heeft al jaar in jaar uit geprobeerd dat uit te leggen, maar de uitleg blijft falen in mijn ogen. Wees blij dat het niet meer op 1 staatquote:Op zondag 28 december 2008 05:16 schreef thijsje123 het volgende:
kan iemand mij uitleggenwaarom bo met avond op 3staat? door die te gekke solo?
Het is hier geen ERquote:Op zondag 28 december 2008 05:19 schreef tong80 het volgende:
Isabeau wat doe je nu precies voor werk ?
Je bent arts ofzo. Maar je zit wel naar de radio te luisteren.
Welk instrument hoor ik er eigenlijk doorheen? Dat pling plong gepleng? Is dat een synthesizer oid?quote:
Ok nu weet ik nog niks.quote:Op zondag 28 december 2008 05:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier geen ERik werk in Assen nota bene.
Goeie vraag. Orgeltje zou best kunnen ofzo..quote:Op zondag 28 december 2008 05:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welk instrument hoor ik er eigenlijk doorheen? Dat pling plong gepleng? Is dat een synthesizer oid?
RUG?quote:Op zondag 28 december 2008 05:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen arts, ik ben receptioniste die nodig haar scriptie moet afronden
quote:
Wat studeerde je dan?quote:
Wat een dramaquote:
bij het laatste refrein een orgel volgens mijquote:Op zondag 28 december 2008 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie vraag. Orgeltje zou best kunnen ofzo..![]()
Misschien ook een fluit?
Hij was maar een negerquote:
Ok je wordt artsquote:Op zondag 28 december 2008 05:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen arts, ik ben receptioniste die nodig haar scriptie moet afronden
Je bent daarna journalistiek gaan doen?quote:
Misschien ooit. Ben een beetje afgeknapt op het hele vakquote:
Daar komt het wel op neer, maar niet de studie en al helemaal niet op universitair niveau.quote:Op zondag 28 december 2008 05:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent daarna journalistiek gaan doen?
Waar gaat je ambitie wel naar uit na afronden van je studie ?quote:Op zondag 28 december 2008 05:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ben een beetje afgeknapt op het hele vak
Maar denk dat ik het wel afmaak, dit is ook niks voor de rest van m'n leven
Ach, als je maar goed bent in je vak dan maakt opleiding geen donder uit. Vind ik danquote:Op zondag 28 december 2008 05:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar komt het wel op neer, maar niet de studie en al helemaal niet op universitair niveau.
Precies. En dat ben ik.quote:Op zondag 28 december 2008 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, als je maar goed bent in je vak dan maakt opleiding geen donder uit. Vind ik dan
Die herinner ik me nog.quote:Op zondag 28 december 2008 05:30 schreef Isabeau het volgende:
Straks Toveren. Dat kan ik niet normaal meer aanhoren sinds mijn 'ex-vriendin' dat nummer heeft verneukt bij Idols.
Denkfout: ik heb geen ambitiequote:Op zondag 28 december 2008 05:30 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat je ambitie wel naar uit na afronden van je studie ?
Jammer dat dat filmpje er niet meer is: Die "Toveren" doos...quote:Op zondag 28 december 2008 05:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog.
Die kon helemaal niet zingen maar was opgegegevn door een vriendin.
Exentriek type
Was dat je one day-weekend romance?quote:Op zondag 28 december 2008 05:30 schreef Isabeau het volgende:
Straks Toveren. Dat kan ik niet normaal meer aanhoren sinds mijn 'ex-vriendin' dat nummer heeft verneukt bij Idols.
quote:Op zondag 28 december 2008 05:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denkfout: ik heb geen ambitie
Ik ben een beetje blijven steken in 'ik wil graag mensen helpen', maar arts blijkt daar helemaal niet het beste beroep voor te zijn
Huisvrouw..quote:Op zondag 28 december 2008 05:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denkfout: ik heb geen ambitie
Ik ben een beetje blijven steken in 'ik wil graag mensen helpen', maar arts blijkt daar helemaal niet het beste beroep voor te zijn
Er bestaan geen namen voor vroegere vriendschappenquote:Op zondag 28 december 2008 05:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was dat je one day-weekend romance?
* FritsVanEgters kan überhaupt slecht tegen Herman van Veen
Nou, ik denk dat ik een uitstekende huisvrouw en moeder zou zijn, maar ook dat is me niet gegevenquote:
Ben jij 46?!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 05:34 schreef tong80 het volgende:
Ach ik ben 46 en weet nog steeds niet wat ik later wil worden.
Er zijn anders heel veel vacatures voor hoor..quote:Op zondag 28 december 2008 05:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik een uitstekende huisvrouw en moeder zou zijn, maar ook dat is me niet gegeven
Schrik je ? Dacht je zoals velen dat ik in 1980 ben geboren ? Kijk eens in mijn fotoboek.quote:
Welnee, welke intelligente man van de wereld wil er nou een vriendin die liever niet werkt, maar kinderen wil opvoeden als enige baan. Dat is uit de tijd. Ik ben uit de tijdquote:Op zondag 28 december 2008 05:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er zijn anders heel veel vacatures voor hoor..
Ik heb verkering gehad met shmoopy. Hoe noem je dat ?quote:Op zondag 28 december 2008 05:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaan geen namen voor vroegere vriendschappen
1980 is nogal ruim geschatquote:Op zondag 28 december 2008 05:38 schreef tong80 het volgende:
Schrik je ? Dacht je zoals velen dat ik in 1980 ben geboren ? Kijk eens in mijn fotoboek.
Je ex-beebquote:Op zondag 28 december 2008 05:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb verkering gehad met shmoopy. Hoe noem je dat ?
MLN? Dis is MUZ hoorquote:
Ken je haar ?quote:
dat weet ik, maar hij is een ouwe lul en zit veel in MLNquote:
Moslims.quote:Op zondag 28 december 2008 05:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, welke intelligente man van de wereld wil er nou een vriendin die liever niet werkt, maar kinderen wil opvoeden als enige baan. Dat is uit de tijd. Ik ben uit de tijd
Ik dacht dat Tong óveral veel zat.quote:Op zondag 28 december 2008 05:42 schreef Ole het volgende:
dat weet ik, maar hij is een ouwe lul en zit veel in MLN
en in MEN
en in VBL
Ik geloof niet in god, ook niet in hun god. Tsja, lijkt me een fundamenteel probleempje.quote:
Waarom is ze je ex-verkering? Of word ik nu te persoonlijk.quote:
Ja, Right Next Door komt zo ook. Ook al wat zeikerig. Heb ik dansles op gehadquote:Op zondag 28 december 2008 05:44 schreef tong80 het volgende:
Is dit het ultieme uur voor de zeiknummers ?
Omdat we ooit iets haddenquote:Op zondag 28 december 2008 05:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is ze je ex-verkering? Of word ik nu te persoonlijk.
nietes jij de mijnequote:
die is nu lamquote:
Jij leest nog steeds mee! Jij ging allemaal mensen in bed stoppenquote:
Zo nu en dan.quote:
Ik vind het wel mooi.quote:
Ik vind de stem van Sinatra altijd mooiquote:Op zondag 28 december 2008 05:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het wel mooi.![]()
Zeker na de bagger die we net gehad hebben.
welles dezelfdequote:Op zondag 28 december 2008 05:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo nu en dan.
En dan niet steeds dezelfde
Weer een zeiknummer
Ken haar alleen van MSN en Fok.quote:
It was a very good voice.quote:Op zondag 28 december 2008 05:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de stem van Sinatra altijd mooi
Ok dacht dat je een andere scharrel hadquote:
50 kilo minder om lief te hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 05:50 schreef tong80 het volgende:
Ken haar alleen van MSN en Fok.
Ik wil eerst 30 kilo afvallen voor haar te ontmoeten.
Bij haarzelf is het 20 kilo minder
Zeker.quote:
Weeg nu 105 kilo terwijl ik er normaal 80 woog.quote:Op zondag 28 december 2008 05:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
50 kilo minder om lief te hebben
Ben jij zo dik dan dat je 30 kilo moet afvallen? SHE kan je wel helpen
Eh, ieuw. En zo.quote:Op zondag 28 december 2008 05:52 schreef tong80 het volgende:
Weeg nu 105 kilo terwijl ik er normaal 80 woog.
En SHE zuigt er op een avond al 10 kilo vocht uit.
Vrouwen hier in de gereformeerde gemeenten mogen niet eens een broek aanquote:Op zondag 28 december 2008 05:52 schreef Isabeau het volgende:
Die vrouw moet overigens absoluut een waarschuwing krijgen nooit meer dat soort broeken aan te doen!
neuh ik ben rustigquote:Op zondag 28 december 2008 05:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dacht dat je een andere scharrel had
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Staat dat ergens in de bijbel, dat je geen broek aan mag?
Dat kan ik altijd nog wel. Top 2000 luisteren kan maar een paar dagen per jaar.quote:
Ik denk dat ik wel 8 rokken heb. Zou je het ook aan mijn rok kunnen zien waar ik vandaan kom?quote:Op zondag 28 december 2008 05:55 schreef tong80 het volgende:
Waarschijnlijk.
Als we op een terrasje zitten in Zaltbommel gokken we altijd waar ze vandaan komen.
Dat kun je zien aan hun rokken.
Mooi nummer dit
Faithless - Insomnia hiero.quote:Op zondag 28 december 2008 05:57 schreef Ole het volgende:
deze staat nu klaar http://www.youtube.com/results?search_query=demis+roussos+rain+and+tears&search_type=&aq=6&oq=demis+ro
ja ja, begin je hier nu ook alquote:Op zondag 28 december 2008 05:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken haar alleen van MSN en Fok.
Ik wil eerst 30 kilo afvallen voor haar te ontmoeten.
Bij haarzelf is het 20 kilo minder
ook fijnquote:
Ik vind het verontrustend dat de nachtdienst gewoon niet af en toe even om de hoek kijkt of ze wel aan hun nachtrust komen. Belachelijk oord, je kan wel zien dat Shmoops geen dienst heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 06:00 schreef Ole het volgende:
ja ja, begin je hier nu ook al![]()
ik roep de zuster erbij hoor!
Over The Byrds gesproken komt Bob Dylan binnenvallenquote:
Goedemorgen!quote:
Dat deed mijn pc vooral als ik midden in een moeilijk gevecht zat in WoWquote:Op zondag 28 december 2008 06:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn PC start soms uitzichzelf opnieuw op
Puur toeval, maar wel ongelofelijk mooi nr (als Bob 'm zingtquote:Op zondag 28 december 2008 06:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over The Byrds gesproken komt Bob Dylan binnenvallen
tong en vistaquote:Op zondag 28 december 2008 06:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deed mijn pc vooral als ik midden in een moeilijk gevecht zat in WoW
Ook vista?
Nou, slaap lekker danquote:Op zondag 28 december 2008 06:08 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga na dit nr lekker slapen, goedenavond dus
Zonde van de tomaten?quote:Op zondag 28 december 2008 06:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog tomaten gegooid op Pinkpop naar Doe Maar.
Heb er wel een beetje spijt van.
Daar weet hij dan opmerkelijk snel mee te postenquote:
Wat is vista.quote:Op zondag 28 december 2008 06:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deed mijn pc vooral als ik midden in een moeilijk gevecht zat in WoW
Ook vista?
Had niet verwacht dat 'ie zo snel afgelopen was, maar dankjewelquote:
dabbedoelikquote:Op zondag 28 december 2008 06:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is vista.
Ik kan ook niet op Google MSN en uitzendinggemnist.
Is Vista een virus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |