Ik vind dat echt een geweldig nummer, check ook de link hieronder... "Wat een feest!quote:Op zondag 28 december 2008 02:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij niet in de lijst staat. Ik had 'm nog wel aangevraagd (ok, de Soulwax remix, maar dan nog...)
ik ook nietquote:
Ik ben er ook nogquote:Op zondag 28 december 2008 02:48 schreef 3FMaster het volgende:
Trusten alle 3
Alleen over?
Waar is Frits op de momenten dat je em nodig hebt!?
Dan kom je op ongeveer dezelfde lijst uit, maar ik zat er ook inderdaad aan te denken.quote:Op zondag 28 december 2008 02:50 schreef Litton-Lane het volgende:
overigens had de lijst er best anders uitgezien als deze gerangschikt was op betaald bedrag per song in plaats van aantal keer aangevraagd....
Oeps, toch mobiel internet
Wie nietquote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Alleen wel met een fotografie verslaafde. Achja, ik hou ook van fotografie
Ik vond dat liedje over dat stoppen met roken wel leuk. Weet iemand nog hoe dat ook alweer heette?quote:Op zondag 28 december 2008 02:54 schreef Litton-Lane het volgende:
IOS had maar 1 mooi nummer en dat was: Voltooid Verleden Tijd
Hoeft niet: als 10 man ¤10.- euro biedt voor een plaat en 1 persoon ¤250 voor een ander, is het verschil best groot...quote:Op zondag 28 december 2008 02:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan kom je op ongeveer dezelfde lijst uit, maar ik zat er ook inderdaad aan te denken.
Pas op! Hier nog eentje.....quote:Op zondag 28 december 2008 02:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Alleen wel met een fotografie verslaafde. Achja, ik hou ook van fotografie
Byebyequote:
Klopt, maar ik denk dat het gemiddelde voor een aangevraagde plaat zo rond de 20 euro ligt. Jordy staat dus op 1, met het meeste geld. 2 Adele, met iets minder geldquote:Op zondag 28 december 2008 02:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeft niet: als 10 man ¤10.- euro biedt voor een plaat en 1 persoon ¤250 voor een ander, is het verschil best groot...
Ik dacht Morgen.quote:Op zondag 28 december 2008 02:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje over dat stoppen met roken wel leuk. Weet iemand nog hoe dat ook alweer heette?
Dankje.quote:Op zondag 28 december 2008 03:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik dacht Morgen.
o ja, ik ging slapen...
Misschien zeg je daar wel iets slims, hoe hoger de plaat in de lijst, hoe kleiner de kans is dat het bedrag een verschil zou uitmaken. Maar dat weet ik niet zeker en die andere lijst bestaat niet. Dus....quote:Op zondag 28 december 2008 03:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het gemiddelde voor een aangevraagde plaat zo rond de 20 euro ligt. Jordy staat dus op 1, met het meeste geld. 2 Adele, met iets minder geld. Platen buiten de top 10 zullen wel verschillen dan. Denk ik, mijn hersenactiviteit is ook niet zo goed meer rond dit tijdstip met de nodige alcoholische versnapperingen
Trustenquote:
Trustenquote:
Best een beetje veelquote:03 1685 JJH
Woei! Volk!quote:Op zondag 28 december 2008 08:12 schreef borisz het volgende:
Mogge
Michiel een topic voor zichzelf, dat is die niet gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |