1148... *ril*quote:Op zondag 28 december 2008 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Er zit in dit uur trouwens ook nog een wegjaag-plaat ingepland. Goede motivatie om alvast daarvoor naar bed te gaan.
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Misschien wel de meest ondergewaardeerde plaat van 2007.quote:Op zondag 28 december 2008 02:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Ik had al zo'n vermoeden dat jij deze post ging posten..
Ik leerde The Shins kennen door de film Garden State. Heerlijke muziek idd.quote:Op zondag 28 december 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Misschien wel de meest ondergewaardeerde plaat van 2007.
Die film moet ik nog steeds een keer kijken, hoor er goede berichten over.quote:Op zondag 28 december 2008 02:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik leerde The Shins kennen door de film Garden State. Heerlijke muziek idd.
Trustequote:Op zondag 28 december 2008 02:34 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen. De tijd begint te dringen tot een zekere plaat komt.
Weltrusten
Erg leuke film, ook een puike soundtrack. En natuurlijk Nathalie Portman!quote:Op zondag 28 december 2008 02:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die film moet ik nog steeds een keer kijken, hoor er goede berichten over.
Deze van 2008quote:Op zondag 28 december 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Misschien wel de meest ondergewaardeerde plaat van 2007.
Idem. Tracy Chapman heeft pech, ik kan niet het risico lopen dàt nummer te horen voor ik naar bed ga, want dan komt er niets meer van slapen...quote:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij niet in de lijst staat. Ik had 'm nog wel aangevraagd (ok, de Soulwax remix, maar dan nog...)quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 02:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zet 'm uit na Ziggy Stardust
[..]
Erg leuke film, ook een puike soundtrack. En natuurlijk Nathalie Portman!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |