Nou? Nou? Kom op, popkenners!quote:Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn 2 heren die 2 keer langskomen dit uur
krijg geen antwoord meer dus ik gok dat pees thuis isquote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tenzij borstvoeding natuurlijk.![]()
Easybeats -> Flash & The Panquote:Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn 2 heren die 2 keer langskomen dit uur
Ook gecoverd door een Britse (kortlevende) band: Liberty X (bekend uit Popstars).quote:
Vanda & Young, dat zijn er toch 2quote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Easybeats -> Flash & The Pan
Die andere zie ik even niet...
heb ook een strot... maar droom er niet van hoorquote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit wijf heeft een strot, daar droomt iedere vrouw van tong
Ah, op die manier wel.quote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanda & Young, dat zijn er toch 2
Gordon zou haar een podiumbeest noemen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In haar strot dromen vrouwen van tong?quote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze (de originele dus) heb ik op een disco-cd staan Klinkt erg lekker in de auto, mits met voldoende basquote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook gecoverd door een Britse (kortlevende) band: Liberty X (bekend uit Popstars).
Ik vind dit lied echter meer geschikt voor een duet.
We zouden het niet over sex hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |