Daar past de muziek van Rammsteinquote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hebbik in Normadie voor t eerst gehoordVlakbij waar ze stonden te base-jumpen
Ik wilde vroeger ijshockey gaan doen, maarja daar had ik nog niets aan gehadquote:
Zekerquote:Op zondag 28 december 2008 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar past de muziek van Rammstein [ afbeelding ] natuurlijk bijzonder goed bij.
Enig tochquote:
Nogalquote:
Zekersquote:Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
ZekerHou totaal niet van die muziek, maar dat is wel een vet nummer
KSST af lig en bibber jijquote:Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fantastische plaat dit en Ilse
quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met eerder genoemde schijn je heel veel van al je spieren te gebruiken. Mits je het een beetje leuk doet![]()
Nu nog een slachtoffer zien te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Zeg, ga jij eens heel snel in de rij staan!quote:Op zondag 28 december 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
KSST af lig en bibber jij, she's mine
.
Verpest het nou nietquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren weet hoe t werkt, gooi een keer "sex" erin, en al die mannen hebben ineens weer aandacht voor je...
Stelletje amateurs...
Sta ik alquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens heel snel in de rij staan!
Of zeg Ilsequote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren weet hoe t werkt, gooi een keer "sex" erin, en al die mannen hebben ineens weer aandacht voor je...
Stelletje amateurs...
Mannen zijn bij vlagen heel eenvoudige wezensquote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Stelletje amateurs...
"Nie zo tegen ons he!"quote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Stelletje amateurs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |