Oja, dat was jij. Ik wist het niet meer...quote:Op zondag 28 december 2008 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
I knowhadden we het een paar dagen geleden al over dat ik een imac heb en jij een macbook
.
Ik vind iTunes wel goed enzo. Alleen dat je geen .avi's in je films kunt importeren
.
Voor een aantal dingen is drag & drop ideaal. Word bestanden enzo, maarja daarvoor heeft de iphone standaard sowieso geen ondersteuning. Ze hebben in mijn ogen wel wat steekjes laten vallen, maar wel een van de meest prettige telefoons ooit gemaakt
.
In de volgende versie mag die draadloze (DVB) tv/radio wel ingebouwd worden wat mij betreft.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Wouw, lang geleden. Deze is zoveel beter dan die Greenday (?) versie ()
Chapter 27 (film) gezien?quote:Op zondag 28 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die copy-paste-losers van Green Day hadden - als de beste man nog had geleefd - nog niet eens z'n schoenen mogen kussen.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
En waar die handen van die mannelijke schaatsers af en toe wel niet komen.
Niet gezien. Toch maar es ergens vandaan halen dusquote:Op zondag 28 december 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Chapter 27 (film) gezien?
Prachtige film over Lennon
Met eerder genoemde schijn je heel veel van al je spieren te gebruiken. Mits je het een beetje leuk doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was al bang dat iedereen weer -herrie- ging roepenquote:
iPod is natuurlijk ideaal, maar precies tijdens SR had ik af en toe geen radio (of wifi) bij de hand en had ik dus ook heeeeel graag radio erop gehadquote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, dat was jij. Ik wist het niet meer...![]()
Ik mis radio erop. Ik heb "hi" dus iets streamen is niet prettig. Daarvoor moet je extra betalen. Maar via de wifi is het goed te doen..
quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met eerder genoemde schijn je heel veel van al je spieren te gebruiken. Mits je het een beetje leuk doet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook, samen doenquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met eerder genoemde schijn je heel veel van al je spieren te gebruiken. Mits je het een beetje leuk doet![]()
Ow ik was niet de enige die dat dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KIJK ROEL ik zei enige ipv enigste.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik wist eerst niet waar die over ging. Heb hem in eerste instantie gedownload voor........quote:Op zondag 28 december 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet gezien. Toch maar es ergens vandaan halen dus.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik was niet de enige die dat dacht.
KIJK ROEL ik zei enige ipv enigste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |