Goh, je hebt je er speciaal voor geregistreerd om dit eruit te kunnen gooienquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Jaap777 het volgende:
Mocht ie willen trouwens... dat ie Ria Visser nòg een keer kon neuken.
Vergeet het maar! Arrogante dikzak!
Ja, wielrennen en basketbal en ijshockey is echt alleen voor mietjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Heathen. het volgende:
Hij heeft trouwens totaal geen verstand van de mannensporten (voetbal en formule1), maar goed..
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind het saai. Komt weinig nieuwe dingen uit.
Die was nog geen 16 manquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Heathen. het volgende:
Ik bleef letten op dat lekkere wijf achter Jan M. (heb op hem gestemd :p )
Volgens mij was dat zijn dochterquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Heathen. het volgende:
Ik bleef letten op dat lekkere wijf achter Jan M. (heb op hem gestemd :p )
Die is over de twintigquote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zijn dochter
Dus uiteindelijk niets gemist toen ik na 10 minuten dom gelul al overschakelde naar iets anders?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef Specularium het volgende:
Dit moet wel zo'n beetje een van de slechtste tvuitzendingen ooit zijn.
Wat een lege domme muts.
Nee, het ging nergens over.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk niets gemist toen ik na 10 minuten dom gelul al overschakelde naar iets anders?
5 jaar geleden ja, en hij zei erbij dat 'ie het bewust niet op tv zei.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zei Frits dat?
quote:Jeroen Pauw voerde vijf jaar geleden gesprekken met spraakmakende bekende Nederlanders. Persoonlijke gesprekken over de toekomst, maar ook over heimelijke verlangens, serieuze angsten, keiharde ambities en zuivere voorspellingen. Al die tijd zijn deze interviews bewaard in een kluis. Nu is het moment bij de NPS aangebroken de mensen terug te vragen.
Fragmenten uit het gesprek van toen zijn de leidraad voor dit nieuwe gesprek. Resultaat is het programma '5 Jaar Later; een persoonlijk gesprek', afgewisseld met quotes uit het interview van vijf jaar geleden en fragmenten van (nieuws)gebeurtenissen en film- en televisiebeelden die voor de gast de afgelopen vijf jaar zo bepalend waren.
Gasten bij Jeroen Pauw zijn Jack Spijkerman, Maurice de Hond, Beau van Erven Dorens, Paul de Leeuw, Femke Halsema en Joop van den Ende. '5 Jaar Later; een persoonlijk gesprek' is vanaf 21 december rond 23.00 uur te zien op Nederland 1. [Radio.NL]
Lichaamstaal vertelt inderdaad vaak meer dan de antwoorden die hij gaf.quote:Op maandag 21 december 2009 23:52 schreef Ringo het volgende:
Armen over elkaar. Neus omhoog. Hoedt u voor den hond.
Pauw is idd een drol van een interviewer. Hij lijkt me ergens ook wel erg cynisch en verbitterd soms.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef El_Bassie het volgende:
Jammer dat Jeroen Pauw dit programma maakte en niet iemand die echt portretterend kan interviewen.
same here.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Ringo het volgende:
Het spijt me, ik vind Spijkerman een nare vent om naar te kijken en dat heeft niets met zijn kop te maken. Zijn ego is te groot voor iemand die het nooit zonder anderen heeft gered.
Hoe reageerde Jack hier eigenlijk op?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef Ringo het volgende:
Dat fragment met Jomanda kende ik niet. Eng mens, maar haar profetie van Tien was niet met 'Toeval' weg te praten!
Ten eerste geldt dat voor bijna niemand op de aardkloot en ten tweede zou ik dat maar niet al te hard roepen want Spijkerman is van huis uit cabaretier die hier en daar wat bijkluste (bij de VARA op de radio). Dat is een relatief onzeker bestaan, ik zou het beroep van cabaretier maar niet onderschatten, dat is geen gespreid bedje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:29 schreef Ringo het volgende:
Het spijt me, ik vind Spijkerman een nare vent om naar te kijken en dat heeft niets met zijn kop te maken. Zijn ego is te groot voor iemand die het nooit zonder anderen heeft gered.
Het is De Hond en hij is getrouwd met haar en heeft een jong kindje met haar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Goh heeft die ouwe viezerik de hondt zo'n jonge vriendin
Voelde je je aangesproken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Het is De Hond en hij is getrouwd met haar en heeft een jong kindje met haar.
Ja maar ik herken de trams van de verschillende steden wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 10:56 schreef Frank-NL het volgende:
Er rijden in andere steden ook trams hoormaar volgens mij is het de serre van de plantage?
[ afbeelding ]
http://studioplantage.info/
Die is tenminste leuk, durft om zichzelf te lachen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef Suko het volgende:
Beau van Erven Dorens.
Studio Plantage inderdaad, maar als je goed oplet zal je zien dat die trams en die steeds maar aanwezige ambulance door dat zogenaamde raam eigenlijk een projectie is op een scherm. Hetzelfde scherm waarop de filmpjes en de uitspraken van 5 jaar geleden worden vertoont.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand enig idee waar het programma wordt opgenomen? Het moet ergens in Amsterdam zijn omdat je de trams ziet rijden, maar waar?
Hmm ja, dat was inderdaad niet al te slim van mijquote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar ik herken de trams van de verschillende steden wel hoor![]()
Studio Plantage, zit dat niet bij Artis?
Ah daar zat ik niet heel erg op te letten dus ik dacht dat dat scherm waar ze opkeken achter Jeroen zat en dat dat raam wel echt wasquote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Studio Plantage inderdaad, maar als je goed oplet zal je zien dat die trams en die steeds maar aanwezige ambulance door dat zogenaamde raam eigenlijk een projectie is op een scherm. Hetzelfde scherm waarop de filmpjes en de uitspraken van 5 jaar geleden worden vertoont.
Het goede antwoord is tot nu toe nog niet voorbijgekomen. De gesprekken en het beeld in de achtergrond zijn niet op dezelfde plek opgenomen. Hint: let eens op het rechterraam, daar zie je de etalage van een bekende winkel in Amsterdam. Studio Plantage is in ieder geval niet goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand enig idee waar het programma wordt opgenomen? Het moet ergens in Amsterdam zijn omdat je de trams ziet rijden, maar waar?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef BasZZZ het volgende:
Het goede antwoord is tot nu toe nog niet voorbijgekomen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef golfer het volgende:
als je goed oplet zal je zien dat die trams en die steeds maar aanwezige ambulance door dat zogenaamde raam eigenlijk een projectie is op een scherm.
Ja, golfer, je had wel goed dat het een projectie is op een scherm, maar de juiste lokatie was nog niet geraden. Tot 30 minuten geleden. Het is inderdaad de Dam.quote:
Wat heb ik gewonnen ;-). Ok, projectie dus.. Dat had ik even gemist.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef BasZZZ het volgende:
[..]
Ja, golfer, je had wel goed dat het een projectie is op een scherm, maar de juiste lokatie was nog niet geraden. Tot 30 minuten geleden. Het is inderdaad de Dam.
Jammer dat ik niet kan kijken..wij hebben vanavond kaartavond.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die is tenminste leuk, durft om zichzelf te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |