Met zuster Shmoopyquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Incrowd topic. Tong80 en SCH zijn twee geriatrisch patiënten die slechts één kamer van elkaar gescheiden in Paviljoen 3 liggen. Nadat ze elkaar jarenlang in morsecode voor rotte vis uitmaakten door fanatiek met hun hoofden op de verwarmingsbuizen te bonken, besloot de directie in 2002 een eind aan de overlast te maken door ze een laptopje met internet te geven. Sindsdien zitten wij ermee. Beide zijn rompjes (ze verloren hun ledematen in een bizar tweezijdig ongeval). Tong bedient zijn toetsenbord met een soort spateltje, waar hij verrekte snel mee is, en SCH met een rectale prothese. Shmoopy is de hoofdzuster die ze met engelengeduld en veel alcohol in het gareel probeert te houden.
Althans, dat is wat ik er na al die jaren van begrepen heb.
Ik kan tong80 niet vinden, hij ging even pissen en nu begint studio sport zo. Kut, het is wel altijd wat ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dienst met zoalshetis, maar die staat natuurlijk weer stiekem in de snoezelruimte te roken.
Is Jack Daniels ook goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Betalen aan moops kan met palm of wodka.
Kick hem eens omhoogquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Worden er ook afleveringen van Mevrouw Jansen vertoond op de oude TV's?
Welkom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Dat laatste is niet meer mogelijk door tong.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Jack Daniels ook goed?
Of mag ik in natura betalen?
Oh vertel. Wat heeft Tong dan gedaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat laatste is niet meer mogelijk door tong.
Op ons huiskanaal, iedere ochtend bij de koffie om 10.00 uur.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Niet per ongeluk hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat SCH het schaakbord per ongeluk omgooit als ie op verliezen staat ?
Mooi hè SCHtje volgen we al vanaf 2002quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Op ons huiskanaal, iedere ochtend bij de koffie om 10.00 uur.
Je was ook al zo blij dat ik boerekool voor je had gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik hoef trouwens door jullie niet betaald te worden, hoor, ik doe het uit naastenliefde.
Af en toe een bloemetje uit de binnentuin is al waardering genoeg.
We hebben zelfs de fanclub dag in het paviljoen gehad in 2005, waren ze er bijna allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hè SCHtje volgen we al vanaf 2002
Mag dat zuster ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het vanavond stiekem eens lekker laat naar bed gaan?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het vanavond stiekem eens lekker laat naar bed gaan?
Berenlul voor mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Welja, gewoon een keer stout doen.
Zal ik de nachtwaker naar de snackbar sturen voor wat lekkers?
Bitterballen, bitterballen, bitterballen en kun je niet vragen of Mohammed ze even langs komt brengenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Welja, gewoon een keer stout doen.
Zal ik de nachtwaker naar de snackbar sturen voor wat lekkers?
Daarom heb ik een haat liefde relatie met je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Bitterballen, bitterballen, bitterballen en kun je niet vragen of Mohammed ze even langs komt brengen
Liefsterd gun me dat nauw, je weet toch dat ik niks meer klaarmaak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een haat liefde relatie met je.
Je deugt wel een beetje maar altijd weer dat geilen op mannen
Ik gun je dat nauwe hoorquote:
quote:
De nachtzusterquote:Op zondag 28 december 2008 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Welja. Hè. Toe maar. Toe maar.
Dat staat vrij.quote:
De neef van de dochter van de vroegere overbuurman was er gisteren hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef Ole het volgende:
Ik kijk even morgen
Zo lullig altijd, met die feestdagen geen bezoek
tong is zo dement dat ie denkt dat het Shirley Bassey is.quote:Op zondag 28 december 2008 11:03 schreef remlof het volgende:
Ik zal de playboy met Do voor je meenemen de volgende keer dat ik langskom tong
Wie is hier nou de patient zuster?quote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Het slapen was geen probleem, de afdruk van het kerststalletje in mijn linkerwang bij het wakker worden was wat minder, had niemand me even op de observatiezaal naar een bed kunnen slepen?
Oh, het Etruskisch kleien van vandaag gaat effe niet door, hoor, m'n hoofd doet een beetje pijn.
Heeft iemand nog een pilletje bewaard van het een of ander?
Ja ik nog een pilletje voor je zo'n blauwe. Alleen ik weet niet of die tegen hoofdpijn helpt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Het slapen was geen probleem, de afdruk van het kerststalletje in mijn linkerwang bij het wakker worden was wat minder, had niemand me even op de observatiezaal naar een bed kunnen slepen?
Oh, het Etruskisch kleien van vandaag gaat effe niet door, hoor, m'n hoofd doet een beetje pijn.
Heeft iemand nog een pilletje bewaard van het een of ander?
wel tussen Kerst en Oud en Nieuwquote:Op zondag 28 december 2008 18:13 schreef Olep het volgende:
Is dit de normale gang van zaken hier?
Ach dat is niet erg. Dat zijn we morgen toch weer vergeten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Ja in de zorg wordt bezuinigd, dus hier kennelijk ook.
Daarom op zondag alleen nog maar water en brood.
Ehm, u is uit 1982, u is op de verkeerde afdeling. Zuster shmoop, brengt u deze jongeman een paar afdelingen verder? Dank U.quote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat is niet erg. Dat zijn we morgen toch weer vergeten.
Ga jij even terug naar de damesafdeling, just me?quote:
Tijd voor Agema om daar een onderzoek naar in te stellen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
Zuster...Just Me kruipt steeds bij me in bed
quote:Op maandag 29 december 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
Zuster...Just Me kruipt steeds bij me in bed
Geen idee. Wat is de hoofdfilm eigenlijk vandaag?quote:Op maandag 29 december 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
Het was een onrustige nacht met die mevrouw met dat klepperende kunstgebit op de afdeling.
Hoe laat begint de hoofdfilm?
Dat horen we nooit van te voren.quote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is de hoofdfilm eigenlijk vandaag?
Ik hou just me wel van je vandaan.quote:
* just me lispelt dat ze wel dicht tegen tong zal gaan liggen!!quote:Op maandag 29 december 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou just me wel van je vandaan.
Nu je er ligt vind ik het wel knus.quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
* just me lispelt dat ze wel dicht tegen tong zal gaan liggen!!
Beetje ouwe mannen pesten. Wacht maar, jij schavuit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef borisz het volgende:
* Borisz gooit stiekem een rotje naar Paviljoen 4
* Duikt onder het bed van schrik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef borisz het volgende:
* Borisz gooit stiekem een rotje naar Paviljoen 4
Ik ga je helpen zoeken. Straks vat Tong nog kou. En dat kan Tong niet hebben met zijn zwakke gezondheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef SCH het volgende:
Ja, tering. Ik dacht het wel.
Hebben ze weer de achterdeur open laten staan en is tong dus in verwarde toestand gewoon weer de straat op gegaan vannacht. Ik vond het al zo gek dat hij er niet was. Hij had zijn pyjama niet aan dus hij moet ergens in de kou in zijn onderbroekie rondstruinen. Zo zielig.
Die verpleging kan ook niks.
Ik ga hem zoeken
nee SCH, ik denk dat hij vannacht is meegenomen voor een geheim experiment...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef SCH het volgende:
Ja, tering. Ik dacht het wel.
Hebben ze weer de achterdeur open laten staan en is tong dus in verwarde toestand gewoon weer de straat op gegaan vannacht. Ik vond het al zo gek dat hij er niet was. Hij had zijn pyjama niet aan dus hij moet ergens in de kou in zijn onderbroekie rondstruinen. Zo zielig.
Die verpleging kan ook niks.
Ik ga hem zoeken
Oh tering, daar had ie het heel vaak over maar ik nam het nooit serieus, dat ie door mannetjes in witte pakjes werd meengenomen die slangetjes op zijn hoofd zetten en zo maar ik dacht dat ie dan zo in de war was dat ik maar een beetje met hem meelulde. "Ze gaan de eerste gedachtenfokker van me maken', heeft ie wel eens gezegd inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee SCH, ik denk dat hij vannacht is meegenomen voor een geheim experiment...
[ afbeelding ]
Dus vanaf nu nog meer gebagger van Tong. De Modjes zullen het druk krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee SCH, ik denk dat hij vannacht is meegenomen voor een geheim experiment...
[ afbeelding ]
Ga toch dood kleine zeikerd, mijn beste vriend is vermist en jij begint over vreten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
Zuster wat eten wij vandaag?
Oh sorry. Ik wil wel helpen zoeken. Is er al in de WC gekeken achter in paviljoen 7?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga toch dood kleine zeikerd, mijn beste vriend is vermist en jij begint over vreten.![]()
Paviljoen 7? Daar stinkt het altijd zo, kan me niet voorstrellen dat ie daar zit maar ga maar kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik wil wel helpen zoeken. Is er al in de WC gekeken achter in paviljoen 7?
Sorry daar is hij ook al niet. Nog steeds niks gehoord van Tong. Geen enkel teken van leven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Paviljoen 7? Daar stinkt het altijd zo, kan me niet voorstrellen dat ie daar zit maar ga maar kijken.
Oh tongetje, waar ben je nou.
GGD Kennemerland, goedenacht. Er is hier door de collega's van de politie een onderkoeld en verward persoon binnengebracht die met een zak lauwe bitterballen bij het meisjesinternaat werd aangetroffen. Meer bepaald met zijn neus tegen het raam van de slaapzaal. Hij stoot voortdurend rare geluiden uit -"Sch! Sjmoepie!"- en vraagt om zijn shag.quote:
Tong? Ben jij het?quote:Op woensdag 31 december 2008 06:26 schreef dvr het volgende:
[..]
GGD Kennemerland, goedenacht. Er is hier door de collega's van de politie een onderkoeld en verward persoon binnengebracht die met een zak lauwe bitterballen bij het meisjesinternaat werd aangetroffen. Meer bepaald met zijn neus tegen het raam van de slaapzaal. Hij stoot voortdurend rare geluiden uit -"Sch! Sjmoepie!"- en vraagt om zijn shag.
Is dit iemand van u?
Zo ja dan komen wij deze meneer straks graag even bij u terugbezorgen.
Lauwe bitterballen? Lijkt me niet. tong laat nooit iets koud worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 06:26 schreef dvr het volgende:
[..]
GGD Kennemerland, goedenacht. Er is hier door de collega's van de politie een onderkoeld en verward persoon binnengebracht die met een zak lauwe bitterballen bij het meisjesinternaat werd aangetroffen. Meer bepaald met zijn neus tegen het raam van de slaapzaal. Hij stoot voortdurend rare geluiden uit -"Sch! Sjmoepie!"- en vraagt om zijn shag.
Is dit iemand van u?
Zo ja dan komen wij deze meneer straks graag even bij u terugbezorgen.
Ja op het nachtkastje naast je bed. He Tong waar was je?quote:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op het nachtkastje naast je bed. He Tong waar was je?
Geeft niet Tong fijn dat je er weer bent. Oliebol?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Bracht Just me terug naar de meisjeszaal.
Sindsdien ben ik alles kwijt.
Nee, ik heb die smaak al in mijn mond.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet Tong fijn dat je er weer bent. Oliebol?
Oke dan geen oliebol. Dit jaar ging snel he. Nog goede voornemens Tong?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die smaak al in mijn mond.
Geen idee wanneer ik die heb gegeten.
Kan me niks van vorig jaar herinneren.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan geen oliebol. Dit jaar ging snel he. Nog goede voornemens Tong?
Ik heb geen goede voornemens.
M'n SCHoenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
Misschoen moeten we hem toch vastbinden?
Geeft niet. Ik ook niet. Welke jaar is het eigenlijk?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me niks van vorig jaar herinneren.
Gewoon een belletje om Tongs nek hangen. Dat werkt ook goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo blij maar ook best kwaad. Is al de tweede keer. Het gaat zo niet langer.
Misschoen moeten we hem toch vastbinden?
Toch niet met een recente foto ?quote:
Komt goed, ik heb gekleurde sterretjes voor iedereen.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:49 schreef shmoopy het volgende:
Zuster clums spreek ik morgen voor de overdracht weer, rustige wacht.
SCH is gek op sterretjes.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb gekleurde sterretjes voor iedereen.
Nederland 1 bedoel je Tongquote:Op woensdag 31 december 2008 22:17 schreef tong80 het volgende:
Zuster mag ie op Nederland-3 ?
Youp van het Heck begint zo en ik moet al zo moeilijk poepen.
Ik bedoelde juist of ie van Ned-1 af kanquote:
Ben al wakker gemaaktquote:
Sorry Tong ik ben niet meer zo helder op dit uur van de dag.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist of ie van Ned-1 af kan
Die zijn al wakker hoor.quote:
Oeh, dat zag ik nog net op tijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik kwam even langs om jullie allemaal in te stoppen met een dikke nieuwjaarszoen.
Normaal kom je langer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik kwam even langs om jullie allemaal in te stoppen met een dikke nieuwjaarszoen.
Ik slaap bijna maar jufrouw shmoopy houdt me wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:42 schreef shmoopy het volgende:
Ik was echt mega-eng vuurwerk aan het afsteken, man, zo puik!
De [mietjes] mannen lieten mij alles doen.
Tof!
We zijn hier voor onze rust, dat begrijpt ze maar niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap bijna maar jufrouw shmoopy houdt me wakker
Beatrix denkt nog steeds aan een stijve naast haar in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn hier voor onze rust, dat begrijpt ze maar niet.
Ik lag net lekker aan RickY martin te denken, had voor het eerst sinds juni 1992 weer een stijve.
Alsof ik weet wat er net gebeurd isquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:49 schreef SCH het volgende:
Oh gos, komt die demente bes ook nog aanzetten.
Zullen we dan maar aan de witte wijn.
Wat liefquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
* remlof fluistert paviljoen 4 een gelukkig 2009 toe
Heeft ie weer in zijn broek geschetenquote:
mogen tong80 en ik 1 nachtje op dezelfde kamer, we zijn een beetje bang van al het lawaai, de oorlog en zoquote:
Remplofje!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
* remlof fluistert paviljoen 4 een gelukkig 2009 toe
Tuurlijk mag dat, ik zal jullie in een twijfelaar vastbinden. Omdat het nieuwjaar is laten we de armpjes losquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:57 schreef SCH het volgende:
[..]
mogen tong80 en ik 1 nachtje op dezelfde kamer, we zijn een beetje bang van al het lawaai, de oorlog en zo
Ik schop al die nieuwelingen er zo wel uit, SCHat, kom ik morgen jullie kots wel weer opdweilen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:00 schreef SCH het volgende:
Tering christus godverdomme, normaal zie je hier hele weken niemand, en ineens komnme ze allemaal langs om even een goed woordje te doen, stelletje hypocriete huichelaars. Morgen ligt tong gewoon weer urenin zijn eigen braaksel en kan ik met een servetje de pleuriszooi weer opruimen odat die kutzuster smoep haar kater ligt uit te dingesen en weer hoofdpijn heb en clumsy haar auto startte weer niet. Alleen remlof, da's een goeie. Maar die mag dan weer niet fulltime van die langharige uitzuiger van een directeur.
Dat moet je de zusters op je eigen afdeling vragen, hier zitten alleen oudere heren.quote:
* Bluezz trekt broeder rem nog ff lekker bij zich in bedquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
* remlof geeft Bluezz nog een extra slaappil
* remlof checkt nog even of Golfer inderdaad op de isoleerafdeling ligtquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz trekt broeder rem nog ff lekker bij zich in bed
Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof checkt nog even of Golfer inderdaad op de isoleerafdeling ligt
Ben al weer wegquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat moet je de zusters op je eigen afdeling vragen, hier zitten alleen oudere heren.
Goedenacht allen.
Ja hallo, we worden geacht een beetje dement te doen hier. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:43 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ik in een inrichting van enig niveau zat.
Oh, die zijn gevallen toen we het tafeltennisballetje zochten. Sorry doc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:47 schreef Re het volgende:
wie heeft de 6 flessen champagne gejat
dat gaat van de weekvergoeding af.
Heul niet. Die heeft Tong en SCH opgedronken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, die zijn gevallen toen we het tafeltennisballetje zochten. Sorry doc.
Hij zusterquote:
* just me komt even tongs' hema slip terugbrengenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
Bracht Just me terug naar de meisjeszaal.
Sindsdien ben ik alles kwijt.
Mij ook niet. Morgen komt Ahmed de schoonmaker, ik schaam me nu al.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef Ole het volgende:
Tong bekijkt het maar![]()
Mij zie je hier niet meer!
En we zouden doktertje gaan spelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef Ole het volgende:
Tong bekijkt het maar![]()
Mij zie je hier niet meer!
quote:
Mag ik ook meedoen Tong?quote:
heulemaal niet...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef shmoopy het volgende:
Bespreek het maar met de dienstdoende verpleegkundige, ik heb ontslag genomen.
Lieverd, dat zou dan al de 423e x zijn, we hebben hier streepjes op de muur staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef shmoopy het volgende:
Bespreek het maar met de dienstdoende verpleegkundige, ik heb ontslag genomen.
Het gaat hier alleen nog maar over poep, pies en kunstgebitten, meneer de di-Re-cteur, daar had ik toch niet voor ingetekend?quote:
je krijgt opslagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen nog maar over poep, pies en kunstgebitten, meneer de di-Re-cteur, daar had ik toch niet voor ingetekend?![]()
Creatieve workshops, poëziemiddagen, lastige maar ontwikkelde patienten werden mij beloofd.
Zo af en toe een bingo-avond organiseren of versnaperingen regelen voor het wekelijkse klaverjassen is me heus niet te min, maar complete orgies tussen de afdelingen en lekkende stoma's, nee, daar ben ik niet voor opgeleid.
Het gaat me zo aan het hart, ik ben verknocht geraakt aan de bewoners...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |