Met zuster Shmoopyquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:30 schreef dvr het volgende:
[..]
Incrowd topic. Tong80 en SCH zijn twee geriatrisch patiënten die slechts één kamer van elkaar gescheiden in Paviljoen 3 liggen. Nadat ze elkaar jarenlang in morsecode voor rotte vis uitmaakten door fanatiek met hun hoofden op de verwarmingsbuizen te bonken, besloot de directie in 2002 een eind aan de overlast te maken door ze een laptopje met internet te geven. Sindsdien zitten wij ermee. Beide zijn rompjes (ze verloren hun ledematen in een bizar tweezijdig ongeval). Tong bedient zijn toetsenbord met een soort spateltje, waar hij verrekte snel mee is, en SCH met een rectale prothese. Shmoopy is de hoofdzuster die ze met engelengeduld en veel alcohol in het gareel probeert te houden.
Althans, dat is wat ik er na al die jaren van begrepen heb.
Ik kan tong80 niet vinden, hij ging even pissen en nu begint studio sport zo. Kut, het is wel altijd wat ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dienst met zoalshetis, maar die staat natuurlijk weer stiekem in de snoezelruimte te roken.
Is Jack Daniels ook goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Betalen aan moops kan met palm of wodka.
Kick hem eens omhoogquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Worden er ook afleveringen van Mevrouw Jansen vertoond op de oude TV's?
Welkom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Dat laatste is niet meer mogelijk door tong.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Jack Daniels ook goed?
Of mag ik in natura betalen?
Oh vertel. Wat heeft Tong dan gedaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat laatste is niet meer mogelijk door tong.
Op ons huiskanaal, iedere ochtend bij de koffie om 10.00 uur.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Niet per ongeluk hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat SCH het schaakbord per ongeluk omgooit als ie op verliezen staat ?
Mooi hè SCHtje volgen we al vanaf 2002quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Op ons huiskanaal, iedere ochtend bij de koffie om 10.00 uur.
Je was ook al zo blij dat ik boerekool voor je had gemaaktquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik hoef trouwens door jullie niet betaald te worden, hoor, ik doe het uit naastenliefde.
Af en toe een bloemetje uit de binnentuin is al waardering genoeg.
We hebben zelfs de fanclub dag in het paviljoen gehad in 2005, waren ze er bijna allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hè SCHtje volgen we al vanaf 2002
Mag dat zuster ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het vanavond stiekem eens lekker laat naar bed gaan?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het vanavond stiekem eens lekker laat naar bed gaan?
Berenlul voor mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Welja, gewoon een keer stout doen.
Zal ik de nachtwaker naar de snackbar sturen voor wat lekkers?
Bitterballen, bitterballen, bitterballen en kun je niet vragen of Mohammed ze even langs komt brengenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Welja, gewoon een keer stout doen.
Zal ik de nachtwaker naar de snackbar sturen voor wat lekkers?
Daarom heb ik een haat liefde relatie met je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Bitterballen, bitterballen, bitterballen en kun je niet vragen of Mohammed ze even langs komt brengen
Liefsterd gun me dat nauw, je weet toch dat ik niks meer klaarmaak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een haat liefde relatie met je.
Je deugt wel een beetje maar altijd weer dat geilen op mannen
Ik gun je dat nauwe hoorquote:
quote:
De nachtzusterquote:Op zondag 28 december 2008 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Welja. Hè. Toe maar. Toe maar.
Dat staat vrij.quote:
De neef van de dochter van de vroegere overbuurman was er gisteren hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef Ole het volgende:
Ik kijk even morgen
Zo lullig altijd, met die feestdagen geen bezoek
tong is zo dement dat ie denkt dat het Shirley Bassey is.quote:Op zondag 28 december 2008 11:03 schreef remlof het volgende:
Ik zal de playboy met Do voor je meenemen de volgende keer dat ik langskom tong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |