http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur/2008-12-27%2022quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar kan je opzoeken hoelaat een lied komt? Ik weet wel de lijst met de indeling wanneer welke nummers gedraaid worden, maar daar heb ik geen zin om helemaal doorheen te zoeken om een nummer te vinden.
Op de radio2 site staat de lijst toch per uue. Kun je de tijd toch wel schATTEN :yquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar kan je opzoeken hoelaat een lied komt? Ik weet wel de lijst met de indeling wanneer welke nummers gedraaid worden, maar daar heb ik geen zin om helemaal doorheen te zoeken om een nummer te vinden.
Doh! Dat is dus gewoon op dezelfde plaats waar je de indeling hebt. Kneus dat ik ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur/2008-12-27%2022
Tja we kunnen niet allemaal even slim zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doh! Dat is dus gewoon op dezelfde plaats waar je de indeling hebt. Kneus dat ik ben.
You said itquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doh! Dat is dus gewoon op dezelfde plaats waar je de indeling hebt. Kneus dat ik ben.
Lijst downloaden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ligt aan jouw pc, hier doet de link het gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik krijg dit:
Er heeft een fout plaats gevonden, de door u opgevraagde pagina bestaat niet (meer). Klik hier om terug naar de homepage te gaan.
?
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef D.Rose het volgende:
*zucht
Die capslockknop zit toch wel dicht bij de A
Ja dat is ook een goede optiequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijst downloaden.
CTRL + F en dan het gezochte nummer intypen.
Anders wordt het alsnog zoeken in de uurlijsten zoals Diaan die aangeeft...
Neu, zit nou op de laptop van mijn moeder, en die toetsen zitten toch iets dichter op elkaar heb ik het ideequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
I know.quote:
De link doet het wel hoor. Maar als ik dan Beatles in typ krijg ik dat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt aan jouw pc, hier doet de link het gewoon
Ow ja ik zie het.. een fout in de programmatuur van top2000. Dan moet je de optie van MM even doen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De link doet het wel hoor. Maar als ik dan Beatles in typ krijg ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |