Gewoon iets leuks van maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm okay. Ja ik ben normaal meer van de rock & zoetsappige Maria Mena e.d. dus had 't gevoel dat ik me heel ongemakkelijk ging voelen bij K&S. Nuja, ik ga 't wel uitchecken en als 't niks is ga ik wel gewoon weerZe zullen vast niet voor niets zo bekend zijn
Vast welquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat je aan het eind van het uur , het "oh ja" effect hebt gehad
Ik had hem even niet doorquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel, wel vaker last van
.
Ik was blij dat ik post 300 had, was niet op aan het letten, anders had ik zelfs met die gewacht op een nieuw topic.
Idd. Net zoiets als alweer een aanslag ergens in het midden-oosten waarbij toevallig ook kinderen en een vrouw zijn omgekomen. Is dat erger dan mannen die omkomen? Ze kunnen beter op 't journaal melden dat een dag zonder aanslagen is voorbijgegaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef Sersjee het volgende:
Waarom in het nieuws een demonstratie van 200 mensen noemen? Dat is toch niks?!
samen onder een dekentje een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb ik het nu ook, vrouw lief heeft het erg koud
Je mag blij zijn als jouw vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo kan uit zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Madonna toen ze nog geen wandelend lijk was
quote:
Dan blijf ik liever vrijgezel, ze ziet er eng uit!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als jouw vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo kan uit zien
Hè, die wilde ik gebruikenquote:
er zijn site waarop je zelf die leeftijd gemaakt wordt op basis van een fotoquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan blijf ik liever vrijgezel, ze ziet er eng uit!
Travis
![]()
Sing
Iets met het aantal uur per dag dat iemand gepost heeft. Om mezelf weer ff een flink pak slaag te kunnen gevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, die wilde ik gebruiken
Zo nog maar eens de resterende dagcijfers maken van SR (t/m de 24e toch?)
Ideeën voor stats zijn ook welkom
Nu je er toch bent... [3FM #1086] Een koninklijke doorbraak! mist in de stats, de dubbel geopende nr. 1086 staat er wel in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle soorten stats die je maar kunt makenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
pas hem wel even aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu je er toch bent... [3FM #1086] Een koninklijke doorbraak! mist in de stats, de dubbel geopende nr. 1086 staat er wel in.
Het feit dat die plaat zo hoog staat zegt genoeg over de volgorde van deze lijst. Of zijn er echt zoveel mensen die aan die plaat denkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij Def Rhymz ga ik even onderduiken
Ja, maar da's "normale" veroudering. Heb je haar armen wel eens gezien? Je schrikt je kapot...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er zijn site waarop je zelf die leeftijd gemaakt wordt op basis van een foto
quote:
Wat een welkomquote:
Dat doe ik thuis nog wel eens misschien, is nu ff te ingewikkeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets met het aantal uur per dag dat iemand gepost heeft. Om mezelf weer ff een flink pak slaag te kunnen geven.
Ik stuur wel een database-dump, kun je zelf doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle soorten stats die je maar kunt maken.
Als ik wist hoe zou ik het meteen doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
Ik stuur wel een database-dump, kun je zelf doen![]()
Joepiequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Noortje. het volgende:
Def Rhymz was laatst bij ons op school trouwens.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
topic 1086 is aangepast, 300 extra posts zijn verwerkt.
Je hebt 'm weer levend laten vertrekkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Noortje. het volgende:
Def Rhymz was laatst bij ons op school trouwens.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt 'm weer levend laten vertrekken![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hem overigens niet gezien, had geen zin om er ¤ 2,50 voor te betalen.
Ik weiger te kijken, uit respect voor het origineel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Net een stukje NL QI zitten kijken, maar valt best tegen: Als je het mij vraagt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |