Gewoon iets leuks van maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm okay. Ja ik ben normaal meer van de rock & zoetsappige Maria Mena e.d. dus had 't gevoel dat ik me heel ongemakkelijk ging voelen bij K&S. Nuja, ik ga 't wel uitchecken en als 't niks is ga ik wel gewoon weerZe zullen vast niet voor niets zo bekend zijn
Vast welquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat je aan het eind van het uur , het "oh ja" effect hebt gehad
Ik had hem even niet doorquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel, wel vaker last van
.
Ik was blij dat ik post 300 had, was niet op aan het letten, anders had ik zelfs met die gewacht op een nieuw topic.
Idd. Net zoiets als alweer een aanslag ergens in het midden-oosten waarbij toevallig ook kinderen en een vrouw zijn omgekomen. Is dat erger dan mannen die omkomen? Ze kunnen beter op 't journaal melden dat een dag zonder aanslagen is voorbijgegaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef Sersjee het volgende:
Waarom in het nieuws een demonstratie van 200 mensen noemen? Dat is toch niks?!
samen onder een dekentje een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb ik het nu ook, vrouw lief heeft het erg koud
Je mag blij zijn als jouw vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo kan uit zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Madonna toen ze nog geen wandelend lijk was
quote:
Dan blijf ik liever vrijgezel, ze ziet er eng uit!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als jouw vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo kan uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |