Tis dan ook maar gelukkig dat ik alleen toffe en lieve mannen kenquote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, daar kan het ego van de man helemaal niet tegen
Ja, het kan zeker voordelen hebben
Dan moet je juist voorzichtig zijn met je krachtquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tis dan ook maar gelukkig dat ik alleen toffe en lieve mannen ken
Beetje stoeien enzoquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
jamaar ik til en sla hun niet. Behalve boksvrienden in de boksring tijdens sparren, maar die zijn doorgaans toch wel sterker en kunnen wel tegen een stootje
weet ik welquote:
mij heb je ook nog nooit geslagenquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
jamaar ik til en sla hun niet. Behalve boksvrienden in de boksring tijdens sparren, maar die zijn doorgaans toch wel sterker en kunnen wel tegen een stootje
wat is er aan de hand?quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Klonk het volgende:
Wauw, mooie televisie
maar ik denk helaas niet dat er een zenuwtje klem zit, maar goed morgenmiddag rond de klok van half 3 zullen we meer weten (of niet natuurlijk...)
Klonkjsquote:
teruglezen tot boven aan de pagina, mwoah, vooruit dan maar je hebt vakantie, morgen naar de neuroloogquote:
ik heb al terug gelezen en voelde me even MPGquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
teruglezen tot boven aan de pagina, mwoah, vooruit dan maar je hebt vakantie, morgen naar de neuroloog
ja, gek, ik vond mij ineens zo leukquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Klonk het volgende:
en hoe voelde dat, ik voelde me eerder net OA met een multikwootantwoord
ook Muckiebedtijdquote:
Dat jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef BrandX het volgende:
naja dat wil zeggen: er zijn dingen die ik zou kunnen doen en misschien zelfs moeten, maar daar heb ik totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |