Teringpijn aan mijn voeten, een soort combinatie van ehmmm, iets wat in de fik staat en alsof je op punaises stapt, vooral als ik ligquote:Op zondag 28 december 2008 20:42 schreef BrandX het volgende:dat is toch wel minder. Wat voor pijn heb je dan?
BBC 2 natuurlijk, Veronica heeft zend dit ergens in 2011 uitquote:
en dan heb ik nog niets eens over de permanent koude voeten gevoel terwijl ze gewoon warm zijn en dat delen van mijn tenen gevoelloos zijnquote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef BrandX het volgende:
wow! dat is kut
Daar is mijn 'net alsof ik een gebroken voet heb' gevoel niets bij dus
Succes morgen.
dat dusquote:
Auw, die doen toch vrij pijn?quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef BrandX het volgende:wat klinkt dat heerlijk! en ja ach, ik heb een dubbele hernia, maar dat heeft mij idd ook niet tegengehouden om gewoon te doen wat ik wil doen. Dus weet wat dat betreft wat je bedoelt ja.
En wie weet, misschien zegt morgen de dokter wel dat er gewoon een zenuw knel zit en kunnen ze dat zo verhelpen
die deden dat tot ong. 8 jaar terug wel ja, nu af en toe nog maar.quote:
Willen ze je niet opereren?quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
die deden dat tot ong. 8 jaar terug wel ja, nu af en toe nog maar.
Ze zitten direct boven mijn heiligbeen en direct weer daarboven. Vroegâh stond ik in een bocht van 45graden op, kon nog net zonder sokken aan doen mijn schoenen (die ik de avond ervoor al helemaal geopend enzo had klaargezet) instappen en naar beneden strompelen de stal in. Ik deed op die wijze vrolijk een jaar lang uitmesten, stro lossen en lesgeven![]()
Aan het eind van de dag kon ik in een hoek van 25 graden (jaja, na verloop van dag werd het beter) mijn bedje opzoeken. Ik slikte toendertijd een kleine 3500mg ibuprofen. NIet dat het hielp, maar toch
Mocht van de neurochirurg dit gewoon blijven slikken wonderlijk genoeg
Naja, gestopt met de paarden, alleen nog blijven paardrijden (was zelfs doktersadvies omdat mijn rug dan wat los bleef op de plek waar het zat) en moest spieren aftrainen.
Vier jaar later gaan boksen en op een soort van spitaanval eens in de 8-12 maanden gaat het erg goedtis allemaal wel snel stijf en zo, maar zeker heel goed mee te leven, als je maar blijft bewegen
(weer wat gewicht verliezen gaat ook helpen overigens)
nee. dwz: operatie had slechts 30% kans van slagen vanwege de plek dat het zit, en dan zouden ze via de buik moeten om er te komen, en dat doen ze liever niet bij vrouwen ivm verklevingen en de gevolgen daar van bij evt. zwangerschap. En de kans was 80% dat het weer terug zou komen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Willen ze je niet opereren?
Als je het los kan houden met sporten en afvallen is dat natuurlijk wel ideaal
Oke, met zulke kansen wil je dat ook niet. Zeker niet als het anders op te lossen isquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. dwz: operatie had slechts 30% kans van slagen vanwege de plek dat het zit, en dan zouden ze via de buik moeten om er te komen, en dat doen ze liever niet bij vrouwen ivm verklevingen en de gevolgen daar van bij evt. zwangerschap. En de kans was 80% dat het weer terug zou komen.
En ach, ik heb er zeer weinig last van. Rugspieren goed trainen, buikspieren getraind houden en zorgen dat je niet te achterlijk tilt. Aangezien ik in die tijd te sterk was (gooide balen van 20kg een metertje of 10 weg en dat een 800 keer achter elkaar en kon een pony van 200kg een paar tellen van de grond af liften), moest ik zelfs aftrainen. Dat kwam, zo zei de chirurg, omdat mijn spieren te sterk waren voor mijn skelet. Door mijn spierkracht merkte ik niet wat voor strain het op mijn skelet bracht als ik iets van de grond af nam.
Nu kan ik dat dus ook niet meerKan nog steeds zwaar tillen als het moet, en ben nog steeds erg sterk voor een vrouw, maar niet meer zo achterlijk gelukkig
Over sterke vrouwen gesproken... Muck heeft vandaag MPG en mij verslagen bij een krachtproefquote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
Nu kan ik dat dus ook niet meerKan nog steeds zwaar tillen als het moet, en ben nog steeds erg sterk voor een vrouw, maar niet meer zo achterlijk gelukkig
vervelend niet... maar de eerste de beste die mij kwaad doet vliegt nog steeds het raam uit. Oh nee, tegenwoordig sla ik ze eenvoudigweg knock outquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, met zulke kansen wil je dat ook niet. Zeker niet als het anders op te lossen is
Das maar goed ook dat je dat niet kan. Stel je hebt een vriend, die had je zo het raam uit gegooid als hij vervelend was
ja maar muck isquote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over sterke vrouwen gesproken... Muck heeft vandaag MPG en mij verslagen bij een krachtproef.
Muck had gewoon een betere techniek toen ze aan dat touw trok... en zo wist ze 2 kilo meer dan ik en 8 4 kilo meer dan MPG te trekken!quote:
quote:
smoesjesquote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck had gewoon een betere techniek toen ze aan dat touw trok... en zo wist ze 2 kilo meer dan ik en 8 kilo meer dan MPG te trekken!
Nog erger, daar kan het ego van de man helemaal niet tegenquote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
vervelend niet... maar de eerste de beste die mij kwaad doet vliegt nog steeds het raam uit. Oh nee, tegenwoordig sla ik ze eenvoudigweg knock out![]()
maar dan moeten ze me fysiek wel veel pijn willen doen hoor, anders doe ik dat niet![]()
En ach, kracht hebben heeft zo zijn voordelen
Tis dan ook maar gelukkig dat ik alleen toffe en lieve mannen kenquote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, daar kan het ego van de man helemaal niet tegen
Ja, het kan zeker voordelen hebben
Dan moet je juist voorzichtig zijn met je krachtquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tis dan ook maar gelukkig dat ik alleen toffe en lieve mannen ken
Beetje stoeien enzoquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
jamaar ik til en sla hun niet. Behalve boksvrienden in de boksring tijdens sparren, maar die zijn doorgaans toch wel sterker en kunnen wel tegen een stootje
weet ik welquote:
mij heb je ook nog nooit geslagenquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
jamaar ik til en sla hun niet. Behalve boksvrienden in de boksring tijdens sparren, maar die zijn doorgaans toch wel sterker en kunnen wel tegen een stootje
wat is er aan de hand?quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Klonk het volgende:
Wauw, mooie televisie
maar ik denk helaas niet dat er een zenuwtje klem zit, maar goed morgenmiddag rond de klok van half 3 zullen we meer weten (of niet natuurlijk...)
Klonkjsquote:
teruglezen tot boven aan de pagina, mwoah, vooruit dan maar je hebt vakantie, morgen naar de neuroloogquote:
ik heb al terug gelezen en voelde me even MPGquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
teruglezen tot boven aan de pagina, mwoah, vooruit dan maar je hebt vakantie, morgen naar de neuroloog
ja, gek, ik vond mij ineens zo leukquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Klonk het volgende:
en hoe voelde dat, ik voelde me eerder net OA met een multikwootantwoord
ook Muckiebedtijdquote:
Dat jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef BrandX het volgende:
naja dat wil zeggen: er zijn dingen die ik zou kunnen doen en misschien zelfs moeten, maar daar heb ik totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |