Ok!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet op korte termijn in ieder geval.

nou...dat zou ik wel leuk vinden....mijn eigen plaatjes zijn heel erg klein telkens...ben dr niet heel goed in...wat aardigquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag Laysa, je staat nog niet in de openingspost?
Zou je ook een ava willen hebben?

Wat zou je graag willen , een plaatje van jezelf die op maat komtquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:36 schreef Laysa het volgende:
nou...dat zou ik wel leuk vinden....mijn eigen plaatjes zijn heel erg klein
telkens...ben dr niet heel goed in...wat aardig

ow ga ik daar eens kijken...dank je welquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen , een plaatje van jezelf die op maat komt
of iets anders, er is een feest-topic waar je hulp kan vragen,
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan #7

quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb dus een kat met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foute humor.
Zit ik hier te vertellen dat zijn oogjes weer open zijn... maak er 9 foto's van. om het te lten zien.
Na 3x het rodelampje allert doet dat domme beest zijn ogen dicht....
En dan die grijns op z'n bek, alsof hij het erom doet....
[ afbeelding ]

....ja zo zijn katten
 ....ja zo zijn katten  

Graag gedaan, ik vind je een lieve user.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:51 schreef Laysa het volgende:
ow ga ik daar eens kijken...dank je wel

Hij is leuk, heb je nog een linkje van het filmpje van jouw hond en de kater?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan die grijns op z'n bek, alsof hij het erom doet....
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vind je een lieve user.

dank je wel
  dank je wel

Deze bedoel je???quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hij is leuk, heb je nog een linkje van het filmpje van jouw hond en de kater?

Jazeker, ik heb weer veel kijkplezier gehad. Dank je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze bedoel je???
http://www.clipser.com/watch_video/39081

Nu zijn ze bijna net zo groot en als ik hondje uitlaat staat Chico )de kater' Tjesto op te wachten en `valt hem dan aan ` om te spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb weer veel kijkplezier gehad. Dank je.

Ik begrijp het nog steeds niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Laysa het volgende:
ik vatte al niet waar het over ging...heb hier lionel riegie opstaan

quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:40 schreef Laysa het volgende:
ow liesje.....ik weet dat jij ook op zoek bent naar een huisje....ik heb zelf via een anti kraak site wat gevonden....had binnen 3 dagen de sleutel van mn nwe huis

ik heb je de link gepmdquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof! Daar ga ik even op google-en

Ja gezien, thanks!quote:

ja nou en als je eenmaal wat ziet heb je echt zo de sleutel...ikke binnen 3 dagen....en nog groot ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gezien, thanks!
Ik heb hier nu ook een paar site;s gevonden, ga ik morgen wel even bekijken!

http://www.camelotproperty.com/home.php/b/nld-nl/home/quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof! Daar ga ik even op google-en

quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.camelotproperty.com/home.php/b/nld-nl/home/
Via Lancelot heb ik 6 maanden in een kasteel gewoond in Luxemburg, maar ze hebben ook leuke optrekjes in NL hoor
 Vandaar je zoektocht naar een wit paard!

LekkerSimpel is er nog een plekje in de Openingspost voor Laysa?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was ff grapje tussendoor. Ik denk af en toe dat ik garpig ben...
Maar laten we in 2009 elkaar niet meer afkraken....

Enige nadeel is als je echt plaatsgebonden bent i.v.m. werk, en dat je nooit echt weet hoelang je er kan blijven, maar tis wel erg avontuurlijk en goedkoop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar serieus, wat leuk, in een kasteel wonen!
Ik heb hem even aan mijn favorieten toegevoegd, en ga morgen even kijken!

Mja, het moet wel in den Haag zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Enige nadeel is als je echt plaatsgebonden bent i.v.m. werk, en dat je nooit echt weet hoelang je er kan blijven, maar tis wel erg avontuurlijk en goedkoop.

quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
LekkerSimpel is er nog een plekje in de Openingspost voor Laysa?

quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Sporti het volgende:
Enige nadeel is als je echt plaatsgebonden bent i.v.m. werk, en dat je nooit echt weet hoelang je er kan blijven, maar tis wel erg avontuurlijk en goedkoop.

Maar ja niet iedereen is geschikt om anti-kraak te wonen hequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:56 schreef Laysa het volgende:
die had ik nog geeneens gezien...zo zie je maar weer...anders moet je jaren wachten op een stomme wachtlijst

das zeker waar....maar ik heb nu een maisonnette met 3 slaapkamers......echt mega...en alles daar wordt met jonge mensen opgevuld.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar ja niet iedereen is geschikt om anti-kraak te wonen he

Ik ken ook mensen die al 4 jaar in een school wonen hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef Laysa het volgende:
je tekent een vast contract voor een half jaar...en vanuit daar geen garanties....maar waar ik zit daar is geen eens nog de sloop vergunning voor aangevraagd en ze beginnen aan de andere kant van de wijk dus ik hoop er wel ff te zitten...en anders moet dat buro op zoek voor je naar wat anders

In mijn Oping is er nog wel plek, maar moet je wel een kwaliteitsopmerking hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
LekkerSimpel is er nog een plekje in de Openingspost voor Laysa?

Hartstikke leuk !quote:Op zondag 28 december 2008 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
das zeker waar....maar ik heb nu een maisonnette met 3 slaapkamers......echt mega...en alles daar wordt met jonge mensen opgevuld.....

Zolang je spullen nog in een volkswagen busje passen is verhuizen geen probleem, met 18 kon van mij alles nog in een Fiat 500quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik kreeg de kans om op de Brouwersgracht in Amsterdam te wonen, ik was 18 jaar.

Fijn toch zeker als je dieren hebtquote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik klop heel ff heeeeeeeeeeeeeeel hard af.....
Amper vuurwerk gehad in de straat.
Morgen zondag, dus zal het ook wel rustig zijn.

Wie ik, of Laysa?quote:Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
In mijn Oping is er nog wel plek, maar moet je wel een kwaliteitsopmerking hebben.

Ik heb een Fiat Ducato-bus van de zaak voor de deur staan, kan nog veel meer inquote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zolang je spullen nog in een volkswagen busje passen is verhuizen geen probleem, met 18 kon van mij alles nog in een Fiat 500

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |