Is het nou soms moeilijk om het voor de mensheid op te nemen. waar is je hart waar is je hart waar is je goedheid tegen de menselijkheid ?.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen Isral fanaat maar het eenzijdig afschilderen van Palestijnen die door primitieve organisaties als Hamas opgehitst worden als onschuldige lammetjes gaat mij veel te ver.
Men oogst wat men zaait. Maar nogmaals, ik ben er klaar mee. Voor zoveel haat aan beide zijden is geen oplossing te bedenken.
heb jij van agt gehoord toen er 3000+ raketten werden afgevuurd op israel, dit jaar alleen al? en hoezo weet van agt het beter dan egypte, die toch meer contact heeft met de terroristen daar? seniel is misschien een te groot woord, de grettaklap heeft ie inmiddels wel gevoeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Effe denken. Enerzijds heb je mensen die geloven dat ze iedereen maar dood mogen schieten omdat ze land af willen pikken, want het is het uitverkoren volk van een god die via engeltjes en brandende braambosjes communiceert. En anderzijds heb je iemand in de jaren des onderscheids die het verkeerd vindt om burgers systematisch te onderdrukken en te doden.
Wie zou ze dan niet meer allemaal op een rijtje hebben?
Als het aan mij ligt is er morgen vrede en vallen er geen slachtoffers meer. Maar dat willen ze daar van beide kanten niet dus waar zou ik me dan druk om maken ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Is het nou soms moeilijk om het voor de mensheid op te nemen. waar is je hart waar is je hart waar is je goedheid tegen de menselijkheid ?.
250 doden gaat het hier om
waar is jouw hart toen hamas al die raketten afvuurde? waar is jouw hart toen hamas gekozen werd door een overdonderende meerderheid van stemmen en de vernietiging van israel in hun partijprogramma had? vind je dat een goedheid tegen de menselijkheid?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Is het nou soms moeilijk om het voor de mensheid op te nemen. waar is je hart waar is je hart waar is je goedheid tegen de menselijkheid ?.
250 doden gaat het hier om
Waarom heb ik van jou geen afkeuring gelezen hierover. ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt is er morgen vrede en vallen er geen slachtoffers meer. Maar dat willen ze daar van beide kanten niet dus waar zou ik me dan druk om maken ?
Hoeveel doden zijn er gevallen door die raketten 0 GEEN DODENquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar is jouw hart toen hamas al die raketten afvuurde? waar is jouw hart toen hamas gekozen werd door een overdonderende meerderheid van stemmen en de vernietiging van israel in hun partijprogramma had? vind je dat een goedheid tegen de menselijkheid?
Nou, Hamas zal vast verslagen zijn nu.. Er zullen vast geen raketten meer op Israel worden afgevuurd, laat staan dat mensen zich nog bij Hamas (of een soortgelijke organisatie) willen aansluiten...................................quote:
Nou denk je dat ze dit zomaar laten gaan denk je dat er geen wraak komt na deze genocide ?.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, Hamas zal vast verslagen zijn nu.. Er zullen vast geen raketten meer op Israel worden afgevuurd, laat staan dat mensen zich nog bij Hamas (of een soortgelijke organisatie) willen aansluiten...................................
Nee Hamas zeker niet:quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt is er morgen vrede en vallen er geen slachtoffers meer. Maar dat willen ze daar van beide kanten niet dus waar zou ik me dan druk om maken ?
Het kan niet anders na deze genocide die de zwarte dag is van de mensheid en rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee Hamas zeker niet:
Derde Intifada
De leider in ballingschap van de radicaalislamitische Hamas-beweging, Khaled Meshaal, heeft zaterdag opgeroepen tot een derde opstand (intifada) tegen Isral. In een gesprek met de Arabische nieuwszender al-Jazeera maande hij het Palestijnse volk tot een "militaire intifada tegen de zionistische vijand''.
Het verzet gaat door met zelfmoordaanslagen, aldus Meshaal, die in de Syrische hoofdstad Damascus leeft. De extremist reageerde op het Isralische offensief tegen het Hamas-regime in de Gazastrook.
ik noem de hamas beesten ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen door die raketten 0 GEEN DODEN
hoeveel doden zijn er gevallen na deze massamoord 260 doden.
en elke dode is teveel van beiden kanten. Maar als ik jou reacties erbij moet nemen helaas noem jij die 260 doden beesten.
zelfverdediging is nu ineens laf?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Reki het volgende:
De TT moet zijn: Laffe Isralische luchtaanval op Palestijnse burgers: 250 doden
Er komt een aanval van Palestijnse kant. En dan slaat Israel (10x zo hard) terug.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou denk je dat ze dit zomaar laten gaan denk je dat er geen wraak komt na deze genocide ?.
In een oorlog vallen slachtoffers, hoe onrechtvaardig dat vaak ook is. Ik keur niets goed maar als je weet hoe de verhoudingen liggen dan is het een optelsom hoe Isral reageert op aanvallen van buitenaf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom heb ik van jou geen afkeuring gelezen hierover. ??
Waarom schreeuw jij dan tot je stembanden bijna vergaat van een aanslag in Mumbai etc. Maar dit voor je neus laat lopen ?.
Je moet het absoluut met me eens zijn dat dit een verschikkelijke misdaad is waarvan ze het geschiedenis telkens herhalen.
Meki, kun je eens uitleggen waarom je het genocide noemt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou denk je dat ze dit zomaar laten gaan denk je dat er geen wraak komt na deze genocide ?.
omdat van agt het zo noemtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Meki, kun je eens uitleggen waarom je het genocide noemt?
Neuh, gaat op dezelfde voet verder. Wraak nemen, Isreal neemt weer wraak, Hamas neemt weer wraak, Israel neemt weer wraak etc etc etc.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou denk je dat ze dit zomaar laten gaan denk je
Het blijft een rare man.quote:Oud-premier Dries van Agt noemt vanavond in NOVA de aanval van Israel op Palestina en de Hamas een oorlogsmisdaad en genocide.
Wat is de onderbouwing van Van Agt dan, dat het genocide is?quote:
Dolle Dries tegenwoordigquote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Ik denk dat ie vlak voordat de camera ging snorren noest gepijpt is door Gretta Duisenberg en dat arme Dries, even benvloedbaar als dement, daarna een bordje oplas.quote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is de onderbouwing van Van Agt dan, dat het genocide is?
Geen webcams in Gaza?quote:Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef NewsVan het volgende:
ISRAELI HELICOPTER ATTACKS HOSPITAL IN GAZA CITY - TV. (BULLETIN)
minder dan een minuut ago from web
http://twitter.com/BreakingNewsOn
sisser. tot de volgende sisser. tot de volgende sisser. tot de palestijnen eindelijk iemand hebben die opstaat en zegt dat het zo wel welletjes is met het gegijzel van hun eigen volk door hun eigen volk.quote:Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef -scorpione- het volgende:
Wat is de verwachting, gaat het nu dan echt los in het M-O of loopt dit met een sisser af?
Natuurlijk, Israel is militair de sterkste en vaart dus wel bij het geweld. En Israel heeft Hamas zelf in het zadel geholpen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, gaat op dezelfde voet verder. Wraak nemen, Isreal neemt weer wraak, Hamas neemt weer wraak, Israel neemt weer wraak etc etc etc.
Het werkt in het voordeel van Hamas, die kunnen na zo'n buitensporige actie van Israel weer wat makkelijker nieuwe leden recruteren en hebben weer wat meer steun van de bevolking.
Israel kan vervolgens weer met de beschuldigende vinger naar Hamas gaan lopen wijzen..
Kortom, dit soort dwaze acties van Israel maken het probleem alleen maar groter.
En ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat Israel daar baat bij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |