Jij begrijpt het! 14.gifquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Handdoek? Zeep? Handen wassen?
Ahw gossie, je laat je vriendjes speciaal voor jou een plekje bezet houden?quote:Op woensdag 31 december 2008 07:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Veel! Gelukkig heb ik nog alle bandjes om van 8 jaar Lowlands. Ik zit misschien niet in de wachtrij van 10 jaar of meer maar 8 jaar loopt ook lekker door. Ik lag me altijd ziek aan die mensen die voor het eerst moeten zwoegen terwijl ik lekker door kan lopen. Gelukkig heb ik mijn vaste plaats al gereserveerd.
Anita en Ed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef UncleSam het volgende:
Zijn Anita & Edal bevestigd als alpha afsluiter?
Ja, die gast is echt ge-ni-aal!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef conobram het volgende:
[..]
Anita en Ed?Gewoon Rutger bedoel je
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
je zal een optreden van hem cadeau krijgen op je verjaardag............ ow wacht
was ook best hilarischquote:
nou wij konden er wel om lachenquote:
Kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou wij konden er wel om lachen
Dat is alleen haalbaar als er verder nog plek zat is. Tot dat moment was ik bereid het te doen. Maar diegene liet zolang op zich wachten dat die uiteindelijk een camping verder stond.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahw gossie, je laat je vriendjes speciaal voor jou een plekje bezet houden?
en mannen die zittend plassen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Douchen op lowlands is voor mensen die hun sokken aan houden in bed.
Laten we vooral hopen van niet zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Hpzone het volgende:
Oh, en tevens kunnen we wel aannemen dat de Artic Monkeys hun dingen komen doen, correct?
zeker weer als headliner?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Hpzone het volgende:
Oh, en tevens kunnen we wel aannemen dat de Artic Monkeys hun dingen komen doen, correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |