En als ik in februari als eerste me kaartje haalt mag ik in de Alpha tent slapen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Alles. Kaartjes worden gekoppeld aan campingplaatsen. Als je bijvoorbeeld in mei je kaartje koopt is de kans groot dat je op camping 5 op het Hemaplein staat. Daarom dit jaar maar wat eerder zodat ik op camping 3 op de Grolschboulevard terecht kom.
En inderdaad de bandjes van de vorige jaar laten zien zodat je door de seniorencontrole kunt.
Ik kom me ook weer melden, ook al duurt het nog heul langquote:
asjeblieft niet, wat een droevenis was dat toenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
JVT komt met een nieuwe tour. Tof.
De Jeugd van Tegenwoordig #7 - 12 december in Oosterpoort
Weer Lowlands?
JvT een paar jaar geleden is legendarisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
asjeblieft niet, wat een droevenis was dat toen
Ook gewoon 20 minuten op dat nummer moeten wachten, dat was nog het ergstequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
JvT een paar jaar geleden is legendarisch.
Heel de tent leeggelopen na Watsgeburt, terwijl ze nog niet klaar waren
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jep, doen midden augustus Europese festivals. Volledige schema (inclusief Lowlands, lijkt me) zal wel binnen 2 á 3 maanden worden aangekondigd. Hun optreden in 2006 was een van de meest energieke shows die ik gezien heb op Lowlands.
geen vriendin en schoonouders meer waarvan je niet mag?quote:
Puik plan. Ik heb er weer zin in.quote:
Heb je ze vorig jaar ook gezien op LL?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
asjeblieft niet, wat een droevenis was dat toen
Nope toen ontbrak ik helaasquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb je ze vorig jaar ook gezien op LL?
Bij The Opposites was de Bravo te klein bij DJVTW liep de Bravo leegquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef frame-saw het volgende:
De Jeugd vorig jaar was echt een van de vetste concerten op Lowlands. Staat wel in mijn top 5, met The Opposites ervoor was het helemal tofAl is die laatste niet zo mijn muziek
Ja omdat iedereen bij N*E*R*D op een fatsoenlijke plek wilde staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij The Opposites was de Bravo te klein bij DJVTW liep de Bravo leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |