Tussen het zuipen door natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan ben ik meestal veel te druk met zuipen op de camping.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef rubbereend het volgende:
ik heb het meegemaakt dat mensen in een WC hokje op zondagavond gingen batsen dus ik sta nergens meer van te kijken
Dat gaat ten koste van de zuivere zuiptijd, onacceptabel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Tussen het zuipen door natuurlijk..
ken er ook een van t afgelopen jaar die d'r kaartje was veregetn. het is dat er nog iemand van die kant moest komen en ze vroeg waren afgereisd,d us die kon het kaartje nog meenemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef icebliss het volgende:
Vrienden van mij vorig jaar hadden ze wel ergens laten liggen. Ze gingen van Den Haag naar Nijmegen naar Biddinghuizen . Kwamen ze er in Nijmegen achter dat de kaartjes tóch in Den Haag lagen ipv in NijmegenKonden ze weer terug rijden.
vies bier?? Daar hebben we het beugelcafé voor :0. (al was het wel bijna allemaal bijna overdatum bier. Kon nog net een twee maandjes mee, dus t moest opquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef frame-saw het volgende:
Juist, vies festivalbier.
Doe mij maar een lekkere cocktailAl zijn die dingen écht kneiterduur, maar ach.
Wat een leipoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef frame-saw het volgende:
Batsen doe je maar op de Zwarte Cross.
Ja maar dan kan je niet met een biertje bij een concert staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
vies bier?? Daar hebben we het beugelcafé voor :0. (al was het wel bijna allemaal bijna overdatum bier. Kon nog net een twee maandjes mee, dus t moest op)
En de strandbalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik stond lekker droog onder de plastic bij Stephen Lynch. Beste moment van Lowlands. Gezellige mensen voor aan, op de achtergrond Sigur Ros en maar wachten op het beste concert van Lowlands. Of ik dit jaar er bij ben? Jazeker!
ik heb me een paar jaar geleden ook helemaal suf gelachen om die skippy-ballen. Wat kon je daar leuke grappen mee uithalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En de strandbalElke keer als 'ie het hek overging "ohhhhh
" werd 'ie weer terug de rij ingeslingerd en gejuich en applaus. krijg weer helemaal heimwee en een glimlach als ik daar aan terugdenk.
Dat was inderdaad geniaal. En die vrijwilliger die echt geen enkele keer de bal in het publiek KON gooien. Sowieso waren de vrijwilligers van de Juliet erg lachen. Nergens anders zo vriendelijk personeel gezien, waar je mee kon lachen. Die Engelsman was ook erg lachen. "Het optreden van Jan Jaap van der Wal is begonnen." "Who the fuck is Jen Jeep ven der Wel."quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En de strandbalElke keer als 'ie het hek overging "ohhhhh
" werd 'ie weer terug de rij ingeslingerd en gejuich en applaus. krijg weer helemaal heimwee en een glimlach als ik daar aan terugdenk.
Dat voetballen toen, zaterdagnacht geloof ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik heb me een paar jaar geleden ook helemaal suf gelachen om die skippy-ballen. Wat kon je daar leuke grappen mee uithalen.
Jaa dat was lomp johquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat voetballen toen, zaterdagnacht geloof ik
Ben nog steeds benieuwd wie er een skippybal op mijn neus trapte, van een meter afstand. Het bloed gutste er uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Coiler het volgende:
[..]
Jaa dat was lomp johMoest je eens veilig van de ingang van camping 3 naar de supermarkt proberen te lopen...
Das stimmt, echt wat voor jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hollandse tent? Draaide ze daar nederlandstalige muziek?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |