quote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef vogelkooi het volgende:
http://aftellen.kexx.net/cc.php?bg=255,62,32&tijdtot=1250330400&teltype=4&desc=Lowlands!~!!1&e=.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even wat herinneringen oproepen.
[ afbeelding ]Ben En Jerry´s!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
Wij stonden er tegenover, bij de Duracell-tent.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef Sloavink het volgende:
Hehe, die gasten met dat bordje!Zaten hun niet op camping 1?
Inderdaad, 3 moet makkelijk te halen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Topic 2 voor 2009, dat kan echt niet hoor.
Wat heb dat met kaartje halen te maken danquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef Da hopman het volgende:
Dit jaar wel eerder mijn kaartje halen, anders sta ik weer op camping 4
En wat is er mis met camping 4?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef Da hopman het volgende:
Dit jaar wel eerder mijn kaartje halen, anders sta ik weer op camping 4
Veel! Gelukkig heb ik nog alle bandjes om van 8 jaar Lowlands. Ik zit misschien niet in de wachtrij van 10 jaar of meer maar 8 jaar loopt ook lekker door. Ik lag me altijd ziek aan die mensen die voor het eerst moeten zwoegen terwijl ik lekker door kan lopen. Gelukkig heb ik mijn vaste plaats al gereserveerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb dat met kaartje halen te maken dan![]()
Ikquote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Mathijz het volgende:
Camping 2Camping 4 valt nog mee, maar kent iemand een persoon die op camping 5 stond ?:')
Wij staan altijd op camping 4. Ik vind het wel een relaxte camping, en 't is helemaal niet zo ver lopen naar de ingang van 't festivalterrein.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Mathijz het volgende:
Camping 2Camping 4 valt nog mee, maar kent iemand een persoon die op camping 5 stond ?:')
Leuke foto, trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ikpokke eind lopen elke keer. volgende keer ga ik op 1,2 of 3 proberen te komen.
[ afbeelding ]
Glastonburyquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ikpokke eind lopen elke keer. volgende keer ga ik op 1,2 of 3 proberen te komen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even wat herinneringen oproepen.
[ afbeelding ]Die gast was geniaal iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekende glauw ook alweer?
Hij zei dat het een tongval was van een Amerikaanse president.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die gast was geniaal iddWat betekende glauw ook alweer?
Ik stond in 2006 op Camping 5 omdat we te laat warenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Mathijz het volgende:
Je bedoelt zeg maar als je na de bandjes-ingang rechtdoor gaat gelijk (en dan rechts de brug hebt)? Of bedoel je die dat je na de bandjes links en nog een stuk gelijk teruglopen langs waar de rij staat op donderdag?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:08 schreef portie het volgende:
Camping 5 is net voor de brug, dus nog verder dan waar je een polsbandje om krijgt![]()
Daar stonden dit jaar ook vrienden van me. Even een trui op halen duurde vaak wel een half uur.
Dat laatste dus. Als je na de bandjes-ingang meteen rechtdoor gaat is geloof ik camping 7 ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bedoelt zeg maar als je na de bandjes-ingang rechtdoor gaat gelijk (en dan rechts de brug hebt)? Of bedoel je die dat je na de bandjes links en nog een stuk gelijk teruglopen langs waar de rij staat op donderdag?
Oke, dan is camping 5 inderdaad kut. 7 is niet verder lopen dan 1quote:Op woensdag 31 december 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Als je na de bandjes-ingang meteen rechtdoor gaat is geloof ik camping 7 ofzo.
Over minder dan 2 maanden kun je al kaarten kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet nog nie echt op nu, niemand kan met 100% zekerheid zeggen er te zijn, het duurt nog 3/4 jaar
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Aanwezigen, en de gewenste camping:
Camping 1
-
Camping 2
Tinuzzz_Talpa
Sloavink
Birra
A-Dswag
Camping 3
Hpzone
AFCA_874
Camping 4
-
Camping 5
-
Camping 6
-
Camping 7
-
Jah, en ik mis de Crewcamping in het lijstjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, dat gaan we dus niet doen. Dat is nog erger dan het jaarlijkse "zet mij in de OP, want ik ben te dom om op het wiki-linkje te klinken".
En ook "bungalows en hotels in de omgeving"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
Jah, en ik mis de Crewcamping in het lijstje![]()
maar wel die brug over en voor mijn gevoel begint lowlands pas over de brugquote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, dan is camping 5 inderdaad kut. 7 is niet verder lopen dan 1
quote:
2 februari vorig jaar begon voorverkoop.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij heb ik nu 3 jaar op camping 3 gestaan
als er weer een vroege vogel aktie komt zal die ook wel weer (ahum) binnenkort beginnen, was dat vorig jaar ook al niet in feb/maart?
Alles. Kaartjes worden gekoppeld aan campingplaatsen. Als je bijvoorbeeld in mei je kaartje koopt is de kans groot dat je op camping 5 op het Hemaplein staat. Daarom dit jaar maar wat eerder zodat ik op camping 3 op de Grolschboulevard terecht kom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb dat met kaartje halen te maken dan![]()
Gewoon eerder op het terrein zijn
wauw wat een grap manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Alles. Kaartjes worden gekoppeld aan campingplaatsen. Als je bijvoorbeeld in mei je kaartje koopt is de kans groot dat je op camping 5 op het Hemaplein staat. Daarom dit jaar maar wat eerder zodat ik op camping 3 op de Grolschboulevard terecht kom.
En inderdaad de bandjes van de vorige jaar laten zien zodat je door de seniorencontrole kunt.
Dat klopt! Laatste keer dat ik naar lowlands ging had ik m'n kaartje pas in augustus. Wat denk je? Sta ik op camping 7 op het schuinsmarcheerdersplateau. Vlak naast die groene achtbaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Alles. Kaartjes worden gekoppeld aan campingplaatsen. Als je bijvoorbeeld in mei je kaartje koopt is de kans groot dat je op camping 5 op het Hemaplein staat. Daarom dit jaar maar wat eerder zodat ik op camping 3 op de Grolschboulevard terecht kom.
En inderdaad de bandjes van de vorige jaar laten zien zodat je door de seniorencontrole kunt.
Fans van Peter schijnen ook niet binnen te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:53 schreef peterfan het volgende:
Goh leuk, weer die grappen over campingplaatsen. Als we nu ook nog de grappen over dat we Nirvana, The Beatles en John Denver op LL willen maken, hebben we dat ook weer gehad en krijgen we wel de topics vol!![]()
Nee dan ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef peterfan het volgende:
Ook niet als ik al mijn bandjes nog om heb en mijn kaartje koop terwijl de teller al in het rood staat?
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Fans van Peter schijnen ook niet binnen te komen.
Hee, kijk, een fan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef peterfan het volgende:
Ook niet als ik al mijn bandjes nog om heb en mijn kaartje koop terwijl de teller al in het rood staat?
quote:Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Highfield Festival in Erfurt, Germany on Friday 21st August 2009.
Jep, doen midden augustus Europese festivals. Volledige schema (inclusief Lowlands, lijkt me) zal wel binnen 2 á 3 maanden worden aangekondigd. Hun optreden in 2006 was een van de meest energieke shows die ik gezien heb op Lowlands.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Hee, kijk, een fan!
Overigens:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |