YEAH dat was hem!!quote:
Prima, maar als je het doel niet vermeld loop je het risico dat je hier weer allerlei post-opkrikkers en andere eensdagsvliegen hier hun gebral laten horen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Prima openingspost, alleen vind ik het deel over het doel een beetje dwingend en zakelijk overkomen, terwijl het juist gezellig moet zijn. Van mij mag het er uit of:
Dus hier kan je onder andere herinneringen delen en over de songs praten.
Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ja, prima. Kerstverplichtingen achter de rug, nu écht vakantiequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zeker... de laatste loodjes hè? Hoe ist met jou?
Ow jij ziet het als "verplichtingen"quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, prima. Kerstverplichtingen achter de rug, nu écht vakantie
Daarom gaf ik een soort-van alternatief (anders heb je nog niets aan commentaar) en heb jij een nog betere geschrevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar als je het doel niet vermeld loop je het risico dat je hier weer allerlei post-opkrikkers en andere eensdagsvliegen hier hun gebral laten horen.
Zo dan dus maar:
[ afbeelding ]
Wat is de Top 2000?
[..]
Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.
Doel van deze topics:
Hier kan je onder andere herinneringen delen en over de songs praten.
Hou het wel gezellig en dus on-topic.
Tja, ruim 35 jaar ouder is ze nu, wat wil je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Middle Of The Road vorig jaar nog zien optreden.
Sally is niet meer wat het geweest is...
helemaal mee eensquote:
De laatste met Piet Veerman wellicht, maar ook daarna bleven ze nog jaren actief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Het laatste nummer van The Cats...
Och beetje gezellig, beetje verplichting, beetje gemengd altijd hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jij ziet het als "verplichtingen"ik vond ze erg gezellig......
![]()
quote:
Met een liedje over Sarah Jessica Parker.quote:
Ik dacht even Joshua Radin die erg mooie muziek maakt, maar het was Kadison. Ook mooi hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Wexy het volgende:
volgend uur onder meer Joshua
Dat dus...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De laatste met Piet Veerman wellicht, maar ook daarna bleven ze nog jaren actief.
De Sally uit mijn jeugd...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, ruim 35 jaar ouder is ze nu, wat wil je.
En dat wil wat zeggen......quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
Aanzoek Zonder Ringen? Bah, één van de slechtste Blofs ooit
Ja idd... heerlijk nummerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met een liedje over Sarah Jessica Parker.
Heb het nummer grijs gedraaid toen ik nog een klein meisje was... en nog steeds vind ik hem geweldig... en niet om fullhousequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik dacht even Joshua Radin die erg mooie muziek maakt, maar het was Kadison. Ook mooi hoorBij dit nummer moet ik denken aan die dude uit Full House die Jessie heette.
De rest is ook slecht, het gaat nergens over al lijkt de tekst dat te suggeren. Ik trek eigenlijk alleen Wat Een Mooie Dag.quote:
een aanzoek zonder ringen en ik vraag om je vingers die me wijzen op mezelfquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De rest is ook slecht, het gaat nergens over al lijkt de tekst dat te suggeren. Ik trek eigenlijk alleen Wat Een Mooie Dag.
Thank you for the days,quote:
view to kill wellicht ook...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
Paul McCartney!Is dit trouwens het enige Bond-nummer in de Top2000?
Zo is dat !quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
beter laat dan nooit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |