Sally "Helium" Carr inderdaad.quote:
Beter twee keer waarschuwen voor de Backstreet Boys dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
[..]
Nu kan in elk geval niemand zeggen dat hij/zij niet weet wat er op komt
mooie dikke buik trouwens... om even offtoic te gaan... even de weblog gekeken... ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem het op, kijk het samen met Peaceman morgen denk ik.....
Die buik is alweer even van een tijdje geleden... mijn meest recente buik staat hier op Fok! in oud: Het grote buikentopic deel 43quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
mooie dikke buik trouwens... om even offtoic te gaan... even de weblog gekeken... ziet er netjes uit
En ik kijk nu al de afleveringen van a gogo snachts aangezien ik normaal avonden draai dus dan nu ook maar nacht kijken
link?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die buik is alweer even van een tijdje geleden... mijn meest recente buik staat hier op Fok! in oud: Het grote buikentopic deel 43
Ja dan blijf je wel in het goede ritmeIs ook beter voor je.
done....quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
link?
Ritme?
dat heb ik al een half jaar niet meer. Elke dag dat ik er vroeg uit moet ofzo dan ben ik van slag
heb nog nooit wat met die rollende stenen gehad.... dus ik post er later wel een foto van
ik niet zie ik niet snap ik blondquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
done....
Ik vind ze wel leuk, al ken ik dit nummer niet...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef RichardRichard het volgende:
NEE! Je ga me toch niet zeggen dat de Kinks al geweest zijn he?
neuj ben nog aan het zoeken naar die buik...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Stilletjes hier, iedereen a gogo aan het kijken?
Ja, net. Nu is Joe Cocker aan het zingen. Eén van de minder kleffe cliché duetten en sterker nog, een hele mooie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef RichardRichard het volgende:
NEE! Je ga me toch niet zeggen dat de Kinks al geweest zijn he?
Het grote buikentopic deel 43quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
neuj ben nog aan het zoeken naar die buik...
bij het stukje love lift us up moet ik steeds denken aan patrick swayse met zn lift in de film dirty dancing
quote:
Geeft niet hoor... ik vind dit wel één van haar mooiere. Ik heb hem ooit geplaybackt op school.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
Oké, dit vind ik dus minder. Sorry Diaan
Ik heb hem altijd al mooi gevonden, niet dat ik hem ooit draai of op mn iPod heb staan hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Wexy het volgende:
deze vind ik inderdaad inder... maar dat kan ook liggen aan de hormonen hoor diaan
En he he heb de buik gevonden
dat gaat me nou net te ver........quote:
Is het niet slaapverwekkend dan ?!quote:
En nog twee anderen. Die nog voor Jolene komen overigens.quote:
9to5 is er ook nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog twee anderen. Die nog voor Jolene komen overigens.
Roy Orbison, toch tragisch, terug in de spotlights, en juist dan gaat ineens het kaarsje uit.
Maar die was al geweest.quote:
Klopt, ik zit nu op Wikipedia over hem te lezen (foei, moet m'n filmgeschiedenisboek lezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog twee anderen. Die nog voor Jolene komen overigens.
Roy Orbison, toch tragisch, terug in de spotlights, en juist dan gaat ineens het kaarsje uit.
Check ook de clip van de Traveling Wilburys van 'End of the Line', waar Orbison nog wel op gezongen heeft, maar waar ze in de clip bij zijn gedeelte alleen een lege stoel met zijn gitaar hebben staan. Heel mooi!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu op Wikipedia over hem te lezen (foei, moet m'n filmgeschiedenisboek lezen). Hij heeft maar 1x dit nummer gezongen, hij ging er vlak na dood. Ook is Crying van hem en later gecoverd door McLean, dat wist ik niet
Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Goede OP!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er nog behoefte zijn aan een degelijke openingspost voor deze reeks topics:
======================================================================================
[ afbeelding ]
Wat is de Top 2000?
[..]
Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.
Doel van deze topics:
Becommentarieer hier de songs en de uitvoerenden, deel je herinneringen bij de songs die voor jou een speciale betekenis hebben.
Inderdaad, de OP van nu is nietsquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er nog behoefte zijn aan een degelijke openingspost voor deze reeks topics:
======================================================================================
[ afbeelding ]
Wat is de Top 2000?
[..]
Doel van deze topics:
Becommentarieer hier de songs en de uitvoerenden, deel je herinneringen bij de songs die voor jou een speciale betekenis hebben.
Leuke symbolische titel ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Check ook de clip van de Traveling Wilburys van 'End of the Line', waar Orbison nog wel op gezongen heeft, maar waar ze in de clip bij zijn gedeelte alleen een lege stoel met zijn gitaar hebben staan. Heel mooi!
Prima openingspost, alleen vind ik het deel over het doel een beetje dwingend en zakelijk overkomen, terwijl het juist gezellig moet zijn. Van mij mag het er uit of:quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de Top 2000?
[..]
Doel van deze topics:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |