overigens:quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef -Menn0- het volgende:
Geen idee...
Dan gebruiken we jouw verzonnen titel?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef The_Dean het volgende:
En ikke juist wel... maar weer eens te laat... en dat terwijl ik de een na laatste post had
Gitaristentopic #270: A heavy metal new year to all!
Titel verandering? xDquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:08 schreef The_Dean het volgende:
Ook goed, regel jij het even in de FB?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef RichardRichard het volgende:
Binnenkort jarigen dan een tele aanschaffen!!
Ik heb al een strat en zit al een tijdje te kijken naar een tele. Laatst bij feedback op een paar gespeeld en het beviel goed, lekkere sound. Het wordt denk ik gewoon een American Standard, kleur weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waarom een Tele? En wat voor Tele dan?
Een muzikant hoort origineel te zijn!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Wunny het volgende:Sorry jongens, ik kon geen leuke titel verzinnen
Jezus die dingen zijn ook geen drol meer waardquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
overigens:
http://www.dolphinmusic.co.uk/shop/flypage/product_id/18544
Da's toch best een aantrekkelijk aanbod.
Eén in C en in in D ofzo
Hahaha wist ik veel, najaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon in de MUZ FB gek
Nja, wacht maar ff
stop dan met school, lutserquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef -Menn0- het volgende:
Btw: Anatomie, psychologie en motorisch leren moeten leren zuigt!!
Nee dat gaat echt nergens over. Je zou haast gaan denken dat het slechte gitaren zijn waar ze vanaf moeten ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jezus die dingen zijn ook geen drol meer waard
pech gehad!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar t is wel een leuke opleiding
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Daantke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oja de zanger/gitarist van deuteronomium heeft op mijn youtube filmpje gereageerd!
SGquote:
Juist gaafquote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SG
Alleen jammer van de kleur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
Moah... dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 28 december 2008 00:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Juist gaafzeker omdat als met het sg model je een anguskleur pakt je meteen in een hokje getieft wordt....
Wees jezelf pak een andere kleur gitaar
Op de dag des heren mag je niet postenquote:Op zondag 28 december 2008 10:13 schreef Gitaarmat het volgende:
ik mis niet veel hier, topic loopt niet echt he
Hier, en jij dan?quote:Op zondag 28 december 2008 10:22 schreef Gitaarmat het volgende:
wtf? waar woon jij zeg?
Ik heb ze wel eens slechter gehad..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Daantke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oja de zanger/gitarist van deuteronomium heeft op mijn youtube filmpje gereageerd!
als ik een keer een sg ga kopen wordt het zeker een silverburstquote:Op zondag 28 december 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SG
Alleen jammer van de kleur...
Wow, ik wist helemaal niet dat die bestonden. Vetquote:Op zondag 28 december 2008 10:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
als ik een keer een sg ga kopen wordt het zeker een silverburst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Discontinuedquote:Op zondag 28 december 2008 10:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow, ik wist helemaal niet dat die bestonden. Vet
helaas. maar ik zou hem dan graag in de normale versie willen zien. al is het robot gedoe wel een geinig systeemquote:
quote:Gibson’s Robot Guitars — the world’s first self-tuning guitars — redefined the power and possibility of guitars to capture the imagination of players all around the world. They have proven to be the single most significant and talked-about advancement in electric guitar technology in decades, combining the power and performance of Gibson’s iconic models with the revolutionary Robot Tuning System, which allows players the ability to change tunings in seconds — all at the touch of a button. Experience now the legendary innovative spirit of Gibson, and the miracle of the new Robot Guitars.
Voor die honderden euro's stem ik zelf wel even om of gooi er een capo opquote:Op zondag 28 december 2008 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
helaas. maar ik zou hem dan graag in de normale versie willen zien. al is het robot gedoe wel een geinig systeem
[..]
Je kunt Dijkman proberen, die heeft ook wel een grote collectie.quote:Op zondag 28 december 2008 11:25 schreef Wunny het volgende:
Ik heb trouwens al gekeken bij Dirk Witte alleen die heeft hem niet.
mooie fotos!quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Onze drummer is ontploft
Hier nog niks aan de hand:
[ afbeelding ]
Hier al een beetje rook:
[ afbeelding ]
En hier was het gebeurd met hem:
[ afbeelding ]
Haha, dat zeker! Which reminds me, ik moet die nieuwe aflevering nog downloadenquote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Halloooooooo. The IT Crowd rules
.
In zo'n zaal zul je niet snel een nieuwe vinden ook.quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Onze drummer is ontploft
[ afbeelding ]
Hier al een beetje rook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spinal Tapquote:Op zondag 28 december 2008 12:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie fotos!
doet me trouwens denken aan dit filmpje![]()
Die heb ik net gekeken. Super!quote:Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, dat zeker! Which reminds me, ik moet die nieuwe aflevering nog downloadenHeb ze tot nu toe allemaal gezien
Onze [drum]roadie is zelf ook drummerquote:Op zondag 28 december 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In zo'n zaal zul je niet snel een nieuwe vinden ook..
Wat voor serie is dat?quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heb ik net gekeken. Super!
quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Onze drummer is ontploft
[ afbeelding ]
Hier al een beetje rook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk omdat niemand hier schijnt op te treden.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Waarom post hier eigenlijk niemand nooit live pics? Is toch juist gaaf om te zien?
Maar jij zit toch in 23 bands met je 77 gitaren en 14 versterkers?quote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk omdat niemand hier schijnt op te treden.
Als het een beetje meezit kan ik ergens volgend jaar weer nieuwe optreedfoto's plaatsen.
In oktober ofzo
Nee ik heb geen tijd om om te treden als ik daar thuis allemaal op wil spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij zit toch in 23 bands met je 77 gitaren en 14 versterkers?.
Klojoquote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef kingjotte het volgende:
Mjah, zal morgen ff een setje nieuwe halen, heb nu niks liggen...
@Dean, is idd een geniale gitaar, heb 'm nu iets meer dan 2 jaar en ben er helemaal weg van. Alleen jammer dat ik er mee tegen m'n bureau gebutst heb, zodat er nu een deuk in zit.
die hebben wij ook btwquote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks!. Post jij ook weer eens wat. Jij hebt tenminste een chick in de band
.
Even geduld zal er even een paar leuke uitzoeken.quote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, waar zijn jouw livefoto's dan?
jup, dat is hem inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat die HK waar jij een filmpje mee gemaakt hebt? De meest ontele klinkende tele.
You fucking wish kiddo!quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
Hmm, even een fotootje opgezocht van mijn laatste gig.
[ afbeelding ]
Ik ben de gitarist/zanger natuurlijk, in het rode jasje.
Ik heb alleen wat 'oude' aangezien we al 3 weken geen show meer gedaan hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks!. Post jij ook weer eens wat. Jij hebt tenminste een chick in de band
.
als de zangeres meerderjarig is, vind ik haar liefquote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat 'oude' aangezien we al 3 weken geen show meer gedaan hebben.
Foute foto voor in de Ellegirl. Zijn we helemaal naar Amsterdam voor gereist. Hoorde we 2 weken geleden dat de ElleGirl failliet is. Voor niks 60 euro aan treinkaartjes uitgegeven dus:
[ afbeelding ]
Laatste Popronde show @ Effenaar:
[ afbeelding ]
Emo's: (fout T-shirt: "sometimes when I'm alone I GOOGLE myself")
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg gespamt!
quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
Hmm, even een fotootje opgezocht van mijn laatste gig.
[ afbeelding ]
Ik ben de gitarist/zanger natuurlijk, in het rode jasje.
Groot leeftijds verschil?quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
Komen nog meer aan hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was dit jaar nog wel![]()
Bijna 17.quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
als de zangeres meerderjarig is, vind ik haar lief
Leeftijds verschil bij ons is tussen de jongste (Charlot) en de oudste (ik) bijna 7 jaar.quote:
Oe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen onze zanger en een van onze gitaristen zit bijna 10 jaar. Maar aan hun gedrag zie je dat niet af.quote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Leeftijds verschil bij ons is tussen de jongste (Charlot) en de oudste (ik) bijna 7 jaar.
Hoe zit dat eigenlijk bij de rest?
Ik ben 25, bassiste 26, drummer 21 en zanger 23 geloof ik...quote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Leeftijds verschil bij ons is tussen de jongste (Charlot) en de oudste (ik) bijna 7 jaar.
De oudste past zich goed aan de jongste? Of anders?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tussen onze zanger en een van onze gitaristen zit bijna 10 jaar. Maar aan hun gedrag zie je dat niet af..
Band 1: ben ik de jongste (27), onze bassist is geloof ik de oudste, die is 34.quote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze komen elkaar in het midden tegen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De oudste past zich goed aan de jongste? Of anders?
De jongste is 15 ik dusquote:
jongste is 18 (bijna 19, laten we daar mee rekenenquote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Da's best een toffe bandnaam welquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Drummer: 30
Bassist: 30
Ik: 30
Go 1978.
36 en 15quote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef brother52 het volgende:
Bij ons is het geloof ik 36, 34, 31, 26, 15. Alleen heb ik geen idee of we überhaupt nog bestaan. Het ligt de laatste tijd nogal stil. Ik moet maar eens wat mensen gaan bellen denk ik.
Heb je daar nou een roze broek aan?quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Schoolband
Kleine foto vanwege stomme schoolsite
Check me helemaal achteraan!
Ja, we willen ook een wat jonger publiek aanspreken.quote:
Waar woon je?quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De jongste is 15 ik dusdan heb je iemand van 25 iemand van 32 iemand van 43 en iemand iets over de 60.
We heten niet voor niets Ageless
Maar ik ben eigenlijk zoekende naar een andere band, ik wil veel meer repeteren en optreden.
Hoe heet jullie band danquote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, we willen ook een wat jonger publiek aanspreken.
Wit met wijn en grasvlekkenquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je daar nou een roze broek aan?.
Nja, als je ooit een [Fries] punkachtig iets op wil zetten hoor ik het welquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef brother52 het volgende:
Bij ons is het geloof ik 36, 34, 31, 26, 15. Alleen heb ik geen idee of we überhaupt nog bestaan. Het ligt de laatste tijd nogal stil. Ik moet maar eens wat mensen gaan bellen denk ik.
Drop het fries en I'm in.quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je ooit een [Fries] punkachtig iets op wil zetten hoor ik het wel
Bij deze.quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Is goed manquote:Op zondag 28 december 2008 23:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze.Een strawelte tribute lijkt me wel wat.
Dan ga ik het nog druk krijgen. Binnenkort ook met een aantal vrienden in een studio gaan klooien.
We veranderen steeds van naam, ook niet echt goed voor de bekendheid. De laatste naam die me bijstaat is Who needs intro's anyway. Bij dat optreden hebben we dus ook alle intro's weggelaten. We spelen voornamelijk punkrock. Opnames zijn er nog niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef Daantke het volgende:
Hoe heet jullie band danen welke stijl, of heb je misschien zelfs records
Tof, nu nog een drummer en een basmeisjequote:
En dan een punk versie van Genot spelen!quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Totaal mee eens.quote:Op maandag 29 december 2008 01:20 schreef The_Dean het volgende:
Leeuwarders
Dat si geen Fries, en dat zijn geen Friezen. En dat vinden ze zelf ook. Dom volk
Wat heb je tegen Groningen dan?quote:Op maandag 29 december 2008 07:23 schreef Aresdreams het volgende:
gefeli drib
sowieso mogen ze van mij datstuk boven drente afsteken
maar dan wel eerst wat meer deans kweken voor rodies
Van harte. neem een stukje gitaartquote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
BITCHESSSSnu ben ik officieel volwassen ofzo
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
Groningen? wasda?quote:Op maandag 29 december 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Groningen dan?.
gefeliciteerd met je lichamelijke volwassenheidquote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Waar woon je?
-edit-
Oh ontswedde waar is dat dan weer![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel_ Is Jarig !!!
![]()
noway![]()
GITAARZZZz
Volgens mij ben je daar zo mee klaar.quote:Op maandag 29 december 2008 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Als je ff niks te doen hebt is Lastfm wel leuk. Ik ben nu de Indiase metalscene aan het verkennen..
Nou, valt mee. Schijnt best booming te zijn. En er speelt alles van traditionele metal tot death metal tot metalcore.quote:Op maandag 29 december 2008 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar zo mee klaar.
Damn die taart is awesome die wil ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 07:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van harte. neem een stukje gitaart
[ afbeelding ]
Ga je de elementen en de brug dan ook vervangen met een betere soort marsepein?quote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
[..]
Damn die taart is awesome die wil ik ook![]()
Wie is dat kereltje ernaa...oh..wachtquote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft een geniale foto![]()
Waar zie jij een brug op dat ding?quote:Op maandag 29 december 2008 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ga je de elementen en de brug dan ook vervangen met een betere soort marsepein?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie is dat kereltje ernaa...oh..wacht.
.
Scherpquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zie jij een brug op dat ding?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft een geniale foto![]()
Verslagen met Guitar Hero ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Hoi
Anders speelde die Cynic me er even finaal uit
Nee, met guitarquote:
Haha neequote:
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonicsquote:
Ik zie de gaten, dus in progress denk ik en jij kunt niet bewijzen dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zie jij een brug op dat ding?
Squeeeeeeel for me!!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonics
Klinkt-ie een beetje over jouw cab?
Dan zou de brug dus achter de tailpiece komen te liggen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie de gaten, dus in progress denk ik en jij kunt niet bewijzen dat het niet zo is..
Misschien heeft hij gegoogled naar wat een brug is. Men is daar bij de muziekwinkels ook nog niet over uit.quote:Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou de brug dus achter de tailpiece komen te liggen.
Die banketbakkers van tegenwoordig modderen ook maar wat aan.
Ja, goedquote:Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet genoeg haar hebt voor pinch-harmonics
Klinkt-ie een beetje over jouw cab?
Je hebt ook een bijpassend MG cabinet?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, goed
Alleen is hij niet echt geschikt voor dat rauwere wat ik nu heb merk ik wel... dat word dus zoeken naar een Valvestate [of iets in die strekking] cabinetje
Ja, heb hem toen als halfstack set gekochtquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je hebt ook een bijpassend MG cabinet?
Zo'n ding klinkt anders dan mijn cab dus?
En je 4x12??quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Cynic het volgende:
Ohja, als mijn Orange cab binnenkomt (medio 2012) dan gaat mijn 2x12 valvestate weg
Die blijft voorlopig denk ik.quote:
De volgende meeting is vorige week zaterdag toch?quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
Graag gedaan voor de tip he.
Volgende meeting toch maar in Groot-Brittannië dan?.
Toen was het nog niet.quote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef brother52 het volgende:
Damn, dat had ik eerder moeten weten. Dat was ik behoorlijk goedkoper uit geweest met mijn Ibanez.
quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende meeting toch maar in Groot-Brittannië dan?.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als iemand daar nu ook nog even een gig regelt in een pub voor alle hier optredende bands...
quote:
Gitaarmat ook niet, dus ik ben niet alleenquote:
Of twee. Of drie. Of vier. Of zes. Uh, vijf? Zeven? Genoeg?quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Doen wij binnen wel een pint pakken![]()
Roken is voor mietjes.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Niet te veel we moeten nog onthouden hoe we moeten spelen en zo he.quote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of twee. Of drie. Of vier. Of zes. Uh, vijf? Zeven? Genoeg?
Gaan ze toch de straatmuzikant uithangen? (terwijl wij dan binnen aan de pints zittenquote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef allsystemshalt het volgende:Kan je buiten wel lekker een shakkie roken
![]()
Goed plan, zij halen dan geld op waarvan wij dan weer bier kunnen kopenquote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan ze toch de straatmuzikant uithangen? (terwijl wij dan binnen aan de pints zitten)
Is haram.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik was zo bij de slager was m'n brood op en toen verloor ik 50e in het casino kutbig :Rarghhh
haha super vet! lijkt me wel grappige gast die steve (de rechter), maar op het podium komt hij dik kneus overquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:01 schreef Cynic het volgende:
haha, geniaal filmpje over z'n nieuwe distortionpedaal trouwens!
http://www.vai.com/index_jemini.html
Ik denk dat hij ook een beetje met dat imago speelt, Vai is gewoon een showman.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha super vet! lijkt me wel grappige gast die steve (de rechter), maar op het podium komt hij dik kneus over
Dat was altijd ons een-na laatste nummer (voor een deathmetalversie van "poep in je hoofd") en altijd een kraker om de hele kroeg plat te krijgen!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef Trigalti het volgende:
Holy shit wat is het vet om dit nummer te spelen:
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/p/pennywise/bro_hymn_tab.htm
Ja echt vette shit man, nooit geweten dat het zo makkelijk wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat was altijd ons een-na laatste nummer (voor een deathmetalversie van "poep in je hoofd") en altijd een kraker om de hele kroeg plat te krijgen!!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Daantke het volgende:
"Normaal gaan we gelijk los maar ze zijn nog even aan het opbouwen, dus hier komt een nummer van een idool van hun. Hier komt ehh Strawelte. eh ja doe maar aan"
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Daantke het volgende:
Gerard hoor jij mij?
> brommm
Gerard hoor jij mij?
euhhh Gerard hoort jou niet
Oh dan kunnen we het nog een keer proberen! Is de brom uit?
NEE VERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |