die hebben wij ook btwquote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks!. Post jij ook weer eens wat. Jij hebt tenminste een chick in de band
.
Even geduld zal er even een paar leuke uitzoeken.quote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, waar zijn jouw livefoto's dan?
jup, dat is hem inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat die HK waar jij een filmpje mee gemaakt hebt? De meest ontele klinkende tele.
You fucking wish kiddo!quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
Hmm, even een fotootje opgezocht van mijn laatste gig.
[ afbeelding ]
Ik ben de gitarist/zanger natuurlijk, in het rode jasje.
Ik heb alleen wat 'oude' aangezien we al 3 weken geen show meer gedaan hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks!. Post jij ook weer eens wat. Jij hebt tenminste een chick in de band
.
als de zangeres meerderjarig is, vind ik haar liefquote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat 'oude' aangezien we al 3 weken geen show meer gedaan hebben.
Foute foto voor in de Ellegirl. Zijn we helemaal naar Amsterdam voor gereist. Hoorde we 2 weken geleden dat de ElleGirl failliet is. Voor niks 60 euro aan treinkaartjes uitgegeven dus:
[ afbeelding ]
Laatste Popronde show @ Effenaar:
[ afbeelding ]
Emo's: (fout T-shirt: "sometimes when I'm alone I GOOGLE myself")
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg gespamt!
quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Moozze het volgende:
Hmm, even een fotootje opgezocht van mijn laatste gig.
[ afbeelding ]
Ik ben de gitarist/zanger natuurlijk, in het rode jasje.
Groot leeftijds verschil?quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
Komen nog meer aan hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was dit jaar nog wel![]()
Bijna 17.quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
als de zangeres meerderjarig is, vind ik haar lief
Leeftijds verschil bij ons is tussen de jongste (Charlot) en de oudste (ik) bijna 7 jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |