Waarom wil jij er geen foto's inzetten? Ben je onzeker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:14 schreef StockPro het volgende:
[..]
Euuhh.. nee. Wat heb ik aan een fotoboek zonder foto's?.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarom wil jij er geen foto's inzetten? Ben je onzeker?
Je mag pas klagen als je een fobo hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:14 schreef StockPro het volgende:
[..]
Euuhh.. nee. Wat heb ik aan een fotoboek zonder foto's?.
Wil je met me trouwen?quote:
Dit topic wordt nu wel héél verwarrend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
Waarom gebruiken jullie mijn fotoNerdjes!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
Waarom gebruiken jullie mijn fotoNerdjes!
quote:
Ik heb die foto al een tijdje in mijn fotoboek, en er zijn denk ik best een paar users die dat kunnen bevestigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit topic wordt nu wel héél verwarrend.
doe eens niet zo raarquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:19 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
[..]
Ik heb die foto al een tijdje in mijn fotoboek, en er zijn denk ik best een paar users die dat kunnen bevestigen
Heeft ie het ook aan yvonne gevraagdquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind een faler als Technojunk, die bij elk vrouwelijk FOK!lid om haar msn gaat vragen, toch net een heel stuk sneuer
Sterker nog, het plaatje komt gewoon van Sugababesquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef StockPro het volgende:
2 volwassen mannen die beweren dezelfde vrouwmensch in fotoboek te zijn. Nu wordt het wel een heel triest geval..
Haha denk je dat echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sterker nog, het plaatje komt gewoon van Sugababes
Crane?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef StockPro het volgende:
2 volwassen mannen die beweren dezelfde vrouwmensch in fotoboek te zijn. Nu wordt het wel een heel triest geval..
Dat account is wel op dezelfde dag aangemaakt als dat Crane geband is.quote:
Link? Dan ga ik wel een account aanmaken en even een lijntje aanleggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
Sterker nog, het plaatje komt gewoon van Sugababes
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef StockPro het volgende:
[..]
Kijk eens in de MED, boven de post waarin aangegeven staat dat Crane geband is. Juist..
Pic is van iemand uit het buitenland, dus veel succes met zoeken op Sugababesquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef StockPro het volgende:
[..]
Link? Dan ga ik wel een account aanmaken en even een lijntje aanleggen.
Ach, dit is zowat m'n 80ste kloon. Dan kan er eentje nog wel bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Juicyhil het volgende:
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tevens WTF ben je voor triest ventje als je de posthistorie van iemand gaat doorspitten
Ach hij moet wat he, op z`n 50ste als vrijgezel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Catch_me het volgende:
TS kan het niet hebben dat ie de hele kerstperiode eenzaam met z'n pik in den handen zit
Word.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef PeZu het volgende:
bijna net zo triest als onschuldige klonen aangeven_!
Nah, dat was gewoon hardstikke leukquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna net zo triest als onschuldige klonen aangeven_!
En jij bent de enigste die dat niet is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Allemaal trieste nerdjes die niet grappig zijn.
Een heuse nerd zou géén enigste schrijven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
En jij bent de enigste die dat niet is?
Alsof alle nerds slim zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:41 schreef StockPro het volgende:
[..]
Een heuse nerd zou géén enigste schrijven..
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:41 schreef StockPro het volgende:
[..]
Een heuse nerd zou géén enigste schrijven..
Dit is een grapje mag ik hopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind een faler als Technojunk, die bij elk vrouwelijk FOK!lid om haar msn gaat vragen, toch net een heel stuk sneuer
Rustig rustig jongen. Vanwaar al die haat?.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef Oldbie het volgende:
TS is een laffe hond met een mini (penis)
nee technojunk is echt koning droeftoeterquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een grapje mag ik hopen.
Het is een kloon he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee technojunk is echt koning droeftoeter
Ach, die screens van jouw posts door zG zijn bij verre weg het ergstequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef MouzurX het volgende:
Maare is catch me dan nou een vent ? Want dat zou wel heel triest zijn hoor![]()
Nog sneuer dan die technonogwattes
Eh niet echt, als je zou weten dat 2 ervan bagger-topics warenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach, die screens van jouw posts door zG zijn bij verre weg het ergste
Zit nou maar niet te ontkennenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh niet echt, als je zou weten dat 2 ervan bagger-topics waren
Gast je hebt er gewoon totaal geen weet van en dan probeer je me ermee te bashenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit nou maar niet te ontkennen
Misschien moet je het een beetje "helpen "quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wat me ook mooi lijkt is net zoals laatst dat SMS topic waar een gast veel geld kwijt was aan die "dame" ( alhoewel ik denk dat het een nep topic was ).
Dat iemand op Fok! een topic opent over het feit dat hij is opgelicht door een "Fok!dame" terwijl het gewoon een vent was
Wanneer komt die tijd
In wat voor fantasiewereld leef jijquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast je hebt er gewoon totaal geen weet van en dan probeer je me ermee te bashen
Euuh, mis ik iets of verbeeld je weer vanalles inquote:
Zeer binnenkort vervalt je normale profiel en wordt alles in je fotoboek gepropt. Foto of geen foto, straks heb je een fotoboek.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef StockPro het volgende:
[..]
Euuh, mis ik iets of verbeeld je weer vanalles in.
Overigens, wel weer typisch dat in je fotoboek geen foto's staan..
Ik ben ook niet op zoek naar aandacht, hihiihiiii.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef StockPro het volgende:
[..]
Euuh, mis ik iets of verbeeld je weer vanalles in.
Overigens, wel weer typisch dat in je fotoboek geen foto's staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |