Haha denk je dat echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sterker nog, het plaatje komt gewoon van Sugababes
Crane?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef StockPro het volgende:
2 volwassen mannen die beweren dezelfde vrouwmensch in fotoboek te zijn. Nu wordt het wel een heel triest geval..
Dat account is wel op dezelfde dag aangemaakt als dat Crane geband is.quote:
Link? Dan ga ik wel een account aanmaken en even een lijntje aanleggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
Sterker nog, het plaatje komt gewoon van Sugababes
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef StockPro het volgende:
[..]
Kijk eens in de MED, boven de post waarin aangegeven staat dat Crane geband is. Juist..
Pic is van iemand uit het buitenland, dus veel succes met zoeken op Sugababesquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef StockPro het volgende:
[..]
Link? Dan ga ik wel een account aanmaken en even een lijntje aanleggen.
Ach, dit is zowat m'n 80ste kloon. Dan kan er eentje nog wel bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Juicyhil het volgende:
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf verraden, hoppa prullenbak!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tevens WTF ben je voor triest ventje als je de posthistorie van iemand gaat doorspitten
Ach hij moet wat he, op z`n 50ste als vrijgezel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Catch_me het volgende:
TS kan het niet hebben dat ie de hele kerstperiode eenzaam met z'n pik in den handen zit
Word.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef PeZu het volgende:
bijna net zo triest als onschuldige klonen aangeven_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |