Na het zien van de clip is dat nummer gelijk gecancelled als campagnelied.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
When the lady smiles werd gebruikt door Hillary Clinton. Zou ze de clip hebben gezien?
Zonder die ouwe lullen zouden al die hippe rapperts en flitsende gitaarbandjes zich nu nog afvragen waar ze in hemelsnaam hun samples en riffjes vandaan moesten halen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef Seam het volgende:
[..]
top 2000 vind ik echt voor ouwe lullen
Vervangenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is je spastische paul gebleven?
Misschien wel, maar voor een top lijst moet je niet alleen naar het verleden kijken, er ook ook genoeg goede muziek uit de 21e eeuw. En dat gebeurt nou net te weinig bij de top 2000quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder die ouwe lullen zouden al die hippe rapperts en flitsende gitaarbandjes zich nu nog afvragen waar ze in hemelsnaam hun samples en riffjes vandaan moesten halen.![]()
Daydream believer van The Monkees! Ja, radio 2 nog steeds.
Ook een prettig nummerquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder die ouwe lullen zouden al die hippe rapperts en flitsende gitaarbandjes zich nu nog afvragen waar ze in hemelsnaam hun samples en riffjes vandaan moesten halen.![]()
Er staan ook genoeg bands in die enorm invloedrijk waren in die tijd niet in de top 2000.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel, maar voor een top lijst moet je niet alleen naar het verleden kijken, er ook ook genoeg goede muziek uit de 21e eeuw. En dat gebeurt nou net te weinig bij de top 2000
Hee! Je hebt hem! En het boek?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef Cee het volgende:
Trouwens, Dolce Gusto.
Ik moet nog wel even oefenen wanneer ik de watertoevoer stop moet zetten want voor je 't weet heb je slappe hap.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef Cee het volgende:
Trouwens, Dolce Gusto.
Ik moet nog wel even oefenen wanneer ik de watertoevoer stop moet zetten want voor je 't weet heb je slappe hap.
Oh nee heeft hij een nieuwe plaat ?quote:
M'n moeder was mee (ging met de auto, anders had ik 't ding zelf op de fiets mee moeten leuren) en het was koud en we hadden zin in koffie en we hadden cheesecake en muffins gehaald om bij mij op te eten met de koffie dus een bezoekje aan de boekhandel zat er niet in. Misschien morgen of overmorgen. Gerard moet nog even op z'n centen wachten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hee! Je hebt hem! En het boek?
WT
Nee een oude geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee heeft hij een nieuwe plaat ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:54 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die wel eens een koud/warm waterkraan hebben vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |