Een van de weinige Nederlandse bands die ook een beetje succes in de VS gehad hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Niet? Ieder zn smaak natuurlijk.
Hele mooie liedjes gemaakt
Ik vind ze ook best oninteressant.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef Seam het volgende:
Nooit iets aan Golden Earring gevonden eigenlijk
top 2000 is toch ook alleen maar mainstream rommelquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze ook best oninteressant.
Ben nu met regelmaat aan het zappen tussen de vervelende dance-dingen in de Top Serious Request en de gezellige ouwe meuk van de top 2000 die m'n ouders tof zouden moeten vinden maar die ik stiekum nog toffer vind.
When the lady smiles werd gebruikt door Hillary Clinton. Zou ze de clip hebben gezien?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Een van de weinige Nederlandse bands die ook een beetje succes in de VS gehad hebben
Er zijn nog wel meer bands maar als je over mainstream muziek gaat praten misschien wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Een van de weinige Nederlandse bands die ook een beetje succes in de VS gehad hebben
Gelukkig is Britney Spears en Safri Duo lekker underground.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef Seam het volgende:
[..]
top 2000 is toch ook alleen maar mainstream rommel
Sorry hoor maar als Bohemian Rhapsody zo hoog staat, dan kan die lijst gewoon niet goed zijn
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef Seam het volgende:
[..]
top 2000 is toch ook alleen maar mainstream rommel
Sorry hoor maar als Bohemian Rhapsody zo hoog staat, dan kan die lijst gewoon niet goed zijn
Iets met een ontbijt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig is Britney Spears en Safri Duo lekker underground.![]()
Nee, nu heb ik 'm toch even op radio 2 staan. Maar wie weet wat er na Safri Duo komt? Want ik kan 'm zo weer op 3fm zetten natuurlijk.
top 2000 vind ik echt voor ouwe lullenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig is Britney Spears en Safri Duo lekker underground.![]()
Nee, nu heb ik 'm toch even op radio 2 staan. Maar wie weet wat er na Safri Duo komt? Want ik kan 'm zo weer op 3fm zetten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |