Het is niet alsof er op dertig plekken in het land permanent een hoop startklare en steenkoude treinstellen op voorraad staan. En anders maar wel: Dan had je OOK gezeik gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Net of een trein tot 20 graden gestookt moet worden voor dat er reizigers in mogen zeg..
De Binckhorstboog...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Lemjur het volgende:
Dat DD-AR materieel begint ook te vervelen, ik ben wel weer in voor een rondje Nederland. Zijn er nog leuke stukjes aan te bevelen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Lemjur het volgende:
ik ben wel weer in voor een rondje Nederland.
Ik let ook altijd op baknummersquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wilt het horen he? JA. Sociaal gehandicapte treinennerd ben je
Hé, ik moet toch wat doenquote:
Oh ik hou het ook niet bij ofzo. Ik kijk er alleen naarquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Afgelopen jaar heb ik wel op treinstelnummers gelet en van alles bijgehouden. Dat is me te veel werk, daar stop ik mee
Baknummers zijn andere dingen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Oh ik hou het ook niet bij ofzo. Ik kijk er alleen naar"Hey daar heb je de 9560," dat idee, zegmaar.
Ja, ik heb er ook nog 1. Moet wel deze maand op natuurlijk. Maar eens zien in 1 van de komende weekends. Het liefst pak ik het laatste weekend omdat de dagen dan het langst zijn. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Hé, ik moet toch wat doenmoet ook nog van m'n Kruitvat-kaartje af
* Is hier ook schuldig aanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Oh ik hou het ook niet bij ofzo. Ik kijk er alleen naar"Hey daar heb je de 9560," dat idee, zegmaar.
En bij alle getrokken rijtuigen natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
Sterker nog. Bij de nieuwe VIRM kun je die aan de buitenkant zien. Bij DD-AR en DDM-1 kun je dat ook zien.
Ik kijk ook altijd naar het treinstel nummer, ik houd het niet bij maar ik kan vertellen dat ik een abbonement heb op de 517quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef James1988 het volgende:
Mm, ik bedoelde natuurlijk treinstelnummer i.p.v. baknummer. Stomme fout, maargoed.
Bij getrokken materieel kijk ik altijd naar de infostrip onderin: max. snelheid, en waar hij is toegelaten. De rest snap ik allemaal niet
Die van de DD-AR vind ik wel duidelijk te lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Uiteraard, maar die zitten onderaan de bak en niet ergens zeer duidelijk zichtbaar. Bij het door mij genoemd materieel is dat wel het geval.
Even afwachten. Misschien lost dit probleem zich later wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, volgend jaar maar eens een ECHT nieuw filmpje maken. Sorry![]()
Kom eens even met de thumbnail lamme kutsite![]()
ah daar zat ik ook in gelukkigquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef hooibaal het volgende:
Was me er toch net bijna een conducteur gelyncht in Den Bosch.
Utrecht-Nijmegen met de IC van 16:23. Aanrijding bij Driebergen, omreisadvies via Den Bosch. Tot zover nog logisch, en levert ook amper vertraging op. De trein van 16:38 naar Den Bosch dan maar, want met die van :21 heb je geen aansluiting op de sneltrein naar Nijmegen. Om 16:35 komt de vertraagde trein van :21 aan, dus daar maar ingestapt. Trein ramvol (duh) dus staan (en dat in 12 bakken IRM!). In Den Bosch samen met nog 400 andere sardientjes naar spoor 3b gebanjerd voor de sneltrein naar Zwolle, die meestal rijdt met 7 rijtuigen ICR. Het was een beetje proppen (jullie kennen vast wel dat filmpje van de japanse metro) maar alles zat erin. Vervolgens komt heel droog de mededeling over de intercom "Attentie dames en heren, zoals u merkt zit deze trein veel te vol. De mensen die staan in de gangen en op de balkons, wordt verzocht deze trein te verlaten. U kunt gebruik maken van de stoptrein van spoor 3a. Anders zullen we niet vertrekken"
Goed, de mensen verlieten nu niet bepaald in drommen de trein, ik ook niet, want ik had meer te doen dan de trein uitgeschopt te worden door een conducteur die graag grensrechter had willen worden. Volgt u vooral ook even de conversatie tussen betrokken conducteur en twee willekeurige passagiers:
C: U wordt vriendelijk verzocht de trein nú te verlaten
P: Ik vind u helemaal niet vriendelijk! En ik heb betaald en ik wil naar huis dus ik blijf in deze trein.
C: Aan het einde van dit perron staat de stoptrein, die gaat ook naar Nijmegen
P: Maar die zit ook ramvol. En zelfs als ik er al bij pas, dan denkt u toch niet serieus dat je 150 man in vier bakken stoptreinmaterieel krijgt hč
C: Dat weet ik niet, maar deze trein gaat niet rijden als er niet eerst 100 man uitgaan.
Dat ging zo nog even door, maar wat een idioot. Ondertussen kwamen er natuurlijk nog meer ic's vanuit Utrecht aan. Vooral niet vooruit denken, stel je voor. Mijn trein, en ik zal gelijk krijgen!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, volgend jaar maar eens een ECHT nieuw filmpje maken. Sorry![]()
Kom eens even met de thumbnail lamme kutsite![]()
Zo fijn, tussen al die "grote" stations zoals Berlin HBF etc. komen ook nog Utrecht Terwijde en Houten Castellum e.d. Hoe groter wil je de tegenstellingen hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, volgend jaar maar eens een ECHT nieuw filmpje maken. Sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |