je eigen fouten zie als je als eerst bij een anderquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, en die raketten begonnen ze ook spontaan af te schieten natuurlijk.![]()
Ik verdedig Hamas niet, maar Israël-supporters zijn wel heel selectief met het terugkijken in de geschiedenis.
Die raketten schoten ze niet af om die muur, die is pas veel later gekomen. Die raketten schieten en schoten ze af omdat ze maar blijven vasthouden aan de vernietiging van Israël. En zolang dat doel in hun extremistische koppen blijft rondzingen, zal er nooit vrede komen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, en die raketten begonnen ze ook spontaan af te schieten natuurlijk.![]()
Ik verdedig Hamas niet, maar Israël-supporters zijn wel heel selectief met het terugkijken in de geschiedenis.
Wat is de meerwaarde om te melden dat EEN DEEL van de bevolking de bezettingspolitiek niet steunt? Een deel van Nederland steunt Geert Wilders. Zijn we dan allemaal extreemrechts voor de buitenwereld? Het grootste gedeelte steunt Wilders niet. Het grootste gedeelte van Israel steunt de bezettingspolitiek wel, aangezien zij de politiek gekozen hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat betreft je eerste vraag. Natuurlijk is dat deel niet representatief voor de rest. Ik zeg alleen dat er EEN DEEL van de bevolking is die de bezettingspolitiek niet steunt. Ik had het nergens over de meerderheid.
En of er objectiever naar wordt gekeken valt dus te betwisten. Naar mijn mening wordt er juist steeds minder objectief bericht.
Wat in jouw ogen een objectieve blik is, is uiterst subjectief, ik hoop dat je dat begrijpt.
En het is ook niet zoals jij zegt dat "een objectievere blik naar de situatie ervoor gaat zorgen dat Nederland een 'moslimland' wordt", maar eerder andersom:
Doordat er steeds meer moslims in Nederland wonen verandert juist de opinie. En die wordt er niet objectiever op.
Ik zie helemaal geen objectievere blik. Wat ik zie is een steeds meer tendentieuze berichtgeving. Anti-Israel
Ik denk dat het zichzelf niet vanzelf op zal lossen. Het recht van de sterkste geldt ook daar, maar of het een eerlijke situatie creëert is een tweede,quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
Och, dat moslim- en jodenprobleem lost zichzelf wel op daaro.
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other."quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat het zichzelf niet vanzelf op zal lossen. Het recht van de sterkste geldt ook daar, maar of het een eerlijke situatie creëert is een tweede,
Dat is idd jammer, ik kan best de redenering van beide partijen begrijpen waarom ze denken aanspraak te maken op hun plekje daar in die zandbak maar vind het jammer dat de extremistische kernen van beide partijen een vreedzame oplossing boycotten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die raketten schieten en schoten ze af omdat ze maar blijven vasthouden aan de vernietiging van Israël. En zolang dat doel in hun extremistische koppen blijft rondzingen, zal er nooit vrede komen.
Oké, en dan? Dan zal er een andere partij de baas worden en het gedonder begint opnieuw, zo zit de mensheid helaas in elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other."
Dat is natuurlijk een beetje krom. Hamas regeert dus als het niet eens bent met hun beleid kun je weinig doen. Die raketinstallaties zijn heel amateuristisch en mobiel, kun je weinig tegen doen als een gek 50 meter van je huis een raket afschiet. Gelukkig zijn die Hamas lui zo dom dat ze niet vaak serieuze schade aanrichten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mensen die in de buurt wonen van de raketinstallaties van hamas zijn aanhangers van een partij die op nummer 1 in hun partijprogramma de vernietiging van israel hebben staan. no mercy.
point of viewquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Mjahtogh het volgende:
Wat ik al eerder zei : in WO2 waren de mannen van het verzet hier helden. De Duitsters noemden het terroristen.
Nu zijn de mannen van Hama's de helden voor veel palestijnen. De Israeli's noemen het terroristen.
Wat is het verschil ?
Het verchil is dat je de twee situaties niet met elkaar kunt vergelijken. Vergelijkbaar is bijvoorbeeld de Elzas dat eigenlijk Duits is maar na de oorlog aan Frankrijk is verpatst. Hoeveel raketen worden er vanuit de Elzas op Parijs afgeschoten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Mjahtogh het volgende:
Wat ik al eerder zei : in WO2 waren de mannen van het verzet hier helden. De Duitsters noemden het terroristen.
Nu zijn de mannen van Hama's de helden voor veel palestijnen. De Israeli's noemen het terroristen.
Wat is het verschil ?
Goede onderbouwingquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Goed, en weer open. Topic opgeschoond.
Hou het AUB netjes ipv het toewensen van een gaskamer aan een bepaalde bevolkingsgroep van Israël. Gaat nergens over. Doen de lui waarvan zijn of haar post is verwijderd dit opnieuw, dan laat ik je persoonlijk van dit forum af trappen. Da's geen discussie voeren wat je doet, maar enkel trollen.
En nu mijn mening: Israël is van de Palestijnen. Waarom? Omdat!
Joden hebben toch heul geen eigen land?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Hou het AUB netjes ipv het toewensen van een gaskamer aan een bepaalde bevolkingsgroep van Israël. Gaat nergens over. Doen de lui waarvan zijn of haar post is verwijderd dit opnieuw, dan laat ik je persoonlijk van dit forum af trappen. Da's geen discussie voeren wat je doet, maar enkel trollen.
De mods worden ook steeds dommer, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
leuk gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Historisch besef hebben ze in Israël zelf ook niet.
Naja, zal 'm onderbouwen. Er woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël. Dat het geloof en de overtuiging de boel kapot maakt..quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:43 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
De mods worden ook steeds dommer, zeg dan niks.
Je trolt zelf ook.
is inderdaad een discussie zonder eind, al helemaal hier waar iedereen persee gelijk wil krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zal 'm onderbouwen. IEr woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël. Dat het geloof en de overtuiging hiervan de boel kapot maakt..
Joden vinden dat zij recht hebben op het land en vice versa. Dat komt nooit meer goed.
Voordat er joden in het huidige Israël kwamen wonen, woonden er geen Palestijnen. Ik heb het dan niet over 1948, maar over het 'land van Kanaän' (ongeveer 12e eeuw v. Chr.). Historici kunnen geen link vinden tussen de toenmalige bewoners en de huidige Palestijnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zal 'm onderbouwen. Er woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël.
Je bent anders wel selectief in het verwijderen van posts contra israeli,s,terwijl je je pro palestijnen voordoet .quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je draait de boel weer fijn om. Die muur is er gekomen omdat ze raketjes bleven schieten. Niet andersom. Laat je niet gek maken door moslimpropaganda aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |