quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:20 schreef Lixi het volgende:
Hij was vol....en dat ik last van m'n buik heb...duuuusss
Singles en 2009 SC: Waar we onze goeie voornemens verknallenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:49 schreef Elegy het volgende:
Nog maar een paar dagen Q., dan moeten we weer stoppen met deze reeks
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Singles en 2009 SC: Waar we onze goeie voornemens verknallen
[..]
[..]
Dan moeten we maar snel allemaal single-af raken hè?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 11:49 schreef Elegy het volgende:
Nog maar een paar dagen Q., dan moeten we weer stoppen met deze reeks
modje van deze chaos, die nomenteel ff oogje dichtknijpt hier.quote:
nymfy Klutsquote:
mwah, voel me al een paar dagen alsof ik een ongelovelijke kater heb eigenlijk. Krijg maar niet echt griep, maar eet echt heel weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
nymfy Klutswas je gister ziek geworden ?
Ja ga jij morgen dan nog monopoly spelen ?quote:
Opruimen opruimen opruimen en nog meer kutklusjesquote:
Ain't gonna happenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel allemaal single-af raken hè?
Speak for yourself.quote:
Klutsquote:
Toe maar weer! Jouw voornemen voor 2009 is niet meer single zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kluts![]()
Ga zo weer op bezoek bij een zekere dame.
Zo, goed nieuws ! dus (nog) niet in de friends zone terecht gekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kluts![]()
Ga zo weer op bezoek bij een zekere dame.
We shall seequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toe maar weer! Jouw voornemen voor 2009 is niet meer single zijn?
Ik zorg er wel voor dat ik niet in de friendszone kom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo, goed nieuws ! dus (nog) niet in de friends zone terecht gekomen
That's the spirit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ik niet in de friendszone kom.
Same old, same oldquote:
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Die friendzone vind ik toch wel zo'n loze term. Gewoon een loos excuus voor: She's just not that into you. Of he, for that matter.
Ja hoe dan ook, het is niet positiefquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Die friendzone vind ik toch wel zo'n loze term. Gewoon een loos excuus voor: She's just not that into you. Of he, for that matter.
Ja hoor, het ligt natuurlijk weer altijd aan de vrouwen. Zucht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.
Ware woorden, maar ga dat maar es uitleggen aan een oersingle!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt natuurlijk weer altijd aan de vrouwen. Zucht.
Ja, ik word gewoon zo moe van dat te pas en te onpas friendzone-gescandeer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ware woorden, maar ga dat maar es uitleggen aan een oersingle!
Zo simpel is het inderdaad wel. Maar wat je terecht opmerkt is dat het altijd makkelijker is om de schuld ergens anders neer te leggen 'de friendzone', dan dat je de oorzaak bij jezelf zoekt 'ik ben niet leuk genoeg', 'ik sluit niet aan bij wat zij zoekt' etc. Zelfreflectie, dàt missen een hoop notoire singles!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik word gewoon zo moe van dat te pas en te onpas friendzone-gescandeer.
Sommige mensen vinden je gewoon niet leuk, klaar.
Nee hoor, als man moet je je gewoon aanpassen. Als je het steeds op de oude manier die niet werkt blijft proberen kom je nergens. Ga eerst eens flink aan jezelf (voornamelijk je zelfvertrouwen) werken en probeer het dan nog een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.
Onduidelijkheid speelt ook een grote rol of het niet durven zeggen waar het op staat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad wel. Maar wat je terecht opmerkt is dat het altijd makkelijker is om de schuld ergens anders neer te leggen 'de friendzone', dan dat je de oorzaak bij jezelf zoekt 'ik ben niet leuk genoeg', 'ik sluit niet aan bij wat zij zoekt' etc. Zelfreflectie, dàt missen een hoop notoire singles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |