quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:20 schreef Lixi het volgende:
Hij was vol....en dat ik last van m'n buik heb...duuuusss
Singles en 2009 SC: Waar we onze goeie voornemens verknallenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:49 schreef Elegy het volgende:
Nog maar een paar dagen Q., dan moeten we weer stoppen met deze reeks
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Singles en 2009 SC: Waar we onze goeie voornemens verknallen
[..]
[..]
Dan moeten we maar snel allemaal single-af raken hè?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 11:49 schreef Elegy het volgende:
Nog maar een paar dagen Q., dan moeten we weer stoppen met deze reeks
modje van deze chaos, die nomenteel ff oogje dichtknijpt hier.quote:
nymfy Klutsquote:
mwah, voel me al een paar dagen alsof ik een ongelovelijke kater heb eigenlijk. Krijg maar niet echt griep, maar eet echt heel weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
nymfy Klutswas je gister ziek geworden ?
Ja ga jij morgen dan nog monopoly spelen ?quote:
Opruimen opruimen opruimen en nog meer kutklusjesquote:
Ain't gonna happenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel allemaal single-af raken hè?
Speak for yourself.quote:
Klutsquote:
Toe maar weer! Jouw voornemen voor 2009 is niet meer single zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kluts![]()
Ga zo weer op bezoek bij een zekere dame.
Zo, goed nieuws ! dus (nog) niet in de friends zone terecht gekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kluts![]()
Ga zo weer op bezoek bij een zekere dame.
We shall seequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toe maar weer! Jouw voornemen voor 2009 is niet meer single zijn?
Ik zorg er wel voor dat ik niet in de friendszone kom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo, goed nieuws ! dus (nog) niet in de friends zone terecht gekomen
That's the spirit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ik niet in de friendszone kom.
Same old, same oldquote:
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Die friendzone vind ik toch wel zo'n loze term. Gewoon een loos excuus voor: She's just not that into you. Of he, for that matter.
Ja hoe dan ook, het is niet positiefquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Die friendzone vind ik toch wel zo'n loze term. Gewoon een loos excuus voor: She's just not that into you. Of he, for that matter.
Ja hoor, het ligt natuurlijk weer altijd aan de vrouwen. Zucht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.
Ware woorden, maar ga dat maar es uitleggen aan een oersingle!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt natuurlijk weer altijd aan de vrouwen. Zucht.
Ja, ik word gewoon zo moe van dat te pas en te onpas friendzone-gescandeer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ware woorden, maar ga dat maar es uitleggen aan een oersingle!
Zo simpel is het inderdaad wel. Maar wat je terecht opmerkt is dat het altijd makkelijker is om de schuld ergens anders neer te leggen 'de friendzone', dan dat je de oorzaak bij jezelf zoekt 'ik ben niet leuk genoeg', 'ik sluit niet aan bij wat zij zoekt' etc. Zelfreflectie, dàt missen een hoop notoire singles!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik word gewoon zo moe van dat te pas en te onpas friendzone-gescandeer.
Sommige mensen vinden je gewoon niet leuk, klaar.
Nee hoor, als man moet je je gewoon aanpassen. Als je het steeds op de oude manier die niet werkt blijft proberen kom je nergens. Ga eerst eens flink aan jezelf (voornamelijk je zelfvertrouwen) werken en probeer het dan nog een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan moeten vrouwen ook maar duidelijker zijn en wij mannen moeten niet zo dom zijn om daar in te trappen.
Onduidelijkheid speelt ook een grote rol of het niet durven zeggen waar het op staat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad wel. Maar wat je terecht opmerkt is dat het altijd makkelijker is om de schuld ergens anders neer te leggen 'de friendzone', dan dat je de oorzaak bij jezelf zoekt 'ik ben niet leuk genoeg', 'ik sluit niet aan bij wat zij zoekt' etc. Zelfreflectie, dàt missen een hoop notoire singles!
Maar dat zijn zowel mannen als vrouwen die dat doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onduidelijkheid speelt ook een grote rol of het niet durven zeggen waar het op staat.
Zelfvertrouwen is maar één van de elementen. Ik ken iemand die blaakt van het zelfvertrouwen, maar die heeft nooit een vriendin. En waarom niet? Hij vindt zichzelf zo fantastisch en geweldig, draagt dat ook uit, en daarom knappen de meeste vrouwen op hem af. Het is geen kunstje van één dingetje aanpakken en dan gaat het goed. Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:40 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, als man moet je je gewoon aanpassen. Als je het steeds op de oude manier die niet werkt blijft proberen kom je nergens. Ga eerst eens flink aan jezelf (voornamelijk je zelfvertrouwen) werken en probeer het dan nog een keer.
Heb je het dan over de stereotype man of de stereotype vrouw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
Onduidelijkheid speelt ook een grote rol of het niet durven zeggen waar het op staat.
Niet over man danwel vrouw specifiek.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je het dan over de stereotype man of de stereotype vrouw?
Ja, maar dat is ook wel in het extreme. Net als vrouwen die geen spiegel voorbij kunnen lopen zonder zichzelf uitgebreid te gaan bewonderen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is maar één van de elementen. Ik ken iemand die blaakt van het zelfvertrouwen, maar die heeft nooit een vriendin. En waarom niet? Hij vindt zichzelf zo fantastisch en geweldig, draagt dat ook uit, en daarom knappen de meeste vrouwen op hem af. Het is geen kunstje van één dingetje aanpakken en dan gaat het goed. Het gaat om het totaalplaatje.
In het algemeen genomen dan. Je kan of zeggen van een ander dat die niet duidelijk was. Je kan ook over jezelf zeggen dat je niet de moeite hebt genomen om door te vragen tot het voor jou duidelijk was. Een ander verander je niet zo snel, terwijl je zelf rechtstreeks invloed kunt uitoefenen op de situatie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Niet over man danwel vrouw specifiek.
Wat ik wilde aangeven is dat het werken aan je zelfvertrouwen een middel is, geen doel. Niemand kan garanderen dat als [ vul hier een willekeurige single nick in ] aan zijn/haar zelfvertrouwen gaat werken, dat die persoon over een half jaar een relatie heeft. Bij de één ligt het aan het zelfvertrouwen, bij de ander aan het gebrek van nemen van initiatief, de volgende heeft moeite met een sociaal praatje, etc, etc, etc.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar dat is ook wel in het extreme. Net als vrouwen die geen spiegel voorbij kunnen lopen zonder zichzelf uitgebreid te gaan bewonderen.
Idd. En je bent iemands type of je bent het niet. Je kan iemand die jou niet leuk vind, niet jou leuk laten vinden door bepaald gedrag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is maar één van de elementen. Ik ken iemand die blaakt van het zelfvertrouwen, maar die heeft nooit een vriendin. En waarom niet? Hij vindt zichzelf zo fantastisch en geweldig, draagt dat ook uit, en daarom knappen de meeste vrouwen op hem af. Het is geen kunstje van één dingetje aanpakken en dan gaat het goed. Het gaat om het totaalplaatje.
Zo simpel is het, en niet anders!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Kluts het volgende:
Je kan iemand die jou niet leuk vind, niet jou leuk laten vinden door bepaald gedrag.
Dit is echt weer zo'n moment dat ik het zelf niet beter uit had kunnen leggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen genomen dan. Je kan of zeggen van een ander dat die niet duidelijk was. Je kan ook over jezelf zeggen dat je niet de moeite hebt genomen om door te vragen tot het voor jou duidelijk was. Een ander verander je niet zo snel, terwijl je zelf rechtstreeks invloed kunt uitoefenen op de situatie.
Wat goed dat je het bij jezelf neerlegt, in plaats van dat je het verklaart dat mijn uitleg gewoon altijd zo goed is...quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef Kluts het volgende:
Dit is echt weer zo'n moment dat ik het zelf niet beter uit had kunnen leggen.
Dat heb ik je al vaker verteld, ik blijf je geen veren in je reet steken Air.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat goed dat je het bij jezelf neerlegt, in plaats van dat je het verklaart dat mijn uitleg gewoon altijd zo goed is...
Kluts, lees het laatste gedeelte van mijn zin nog eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt natuurlijk weer altijd aan de vrouwen. Zucht.
Je waardering wordt gewaardeerd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik je al vaker verteld, ik blijf je geen veren in je reet steken Air.
Gedaan, en ook mannen zijn soms gewoon niet duidelijk, en daar trappen sommige vrouwen ook in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kluts, lees het laatste gedeelte van mijn zin nog eens.
Ik denk dat veel mensen dat ook gewoon eng vinden. Als je iemand leuk vindt wil je niet horen dat diegene jou niet ziet zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook over jezelf zeggen dat je niet de moeite hebt genomen om door te vragen tot het voor jou duidelijk was.
Vrouwen zijn onduidelijk, leer er mee leven maar ga er niet over zeuren, dat lost niets op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, jij zit nog in de 'het ligt echt niet aan mij' fase!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
Vrouwen zijn onduidelijk, leer er mee leven maar ga er niet over zeuren, dat lost niets op.
Da's ook weer waar. Mannen gebruiken vrouwen vaak als seksspeeltje. Vaak genoeg gezien, zij gek op hem en hij maakte daar behoorlijk misbruik van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gedaan, en ook mannen zijn soms gewoon niet duidelijk, en daar trappen sommige vrouwen ook in.
Hoezo? Vrouwen zijn toch ook vaak onduidelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij zit nog in de 'het ligt echt niet aan mij' fase!
Als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat duidelijk blijken. Ik wil dan namelijk weten waar ik aan toe ben en of diegene hetzelfde tegenover mij staat. Ik kan wel maanden aan de zijlijn staan en in katzwijm voor iemand liggen, maar als je geen actie onderneemt, gebeurd er gewoon nooit wat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat ook gewoon eng vinden. Als je iemand leuk vindt wil je niet horen dat diegene jou niet ziet zitten.
Maar inderdaad, het is een totaalplaatje: karakter en uiterlijk en vooral uitstraling en dan moet je ook nog eens de juiste tegen komen.
En de één heeft daar wat meer geluk in dan de ander.
Je moet je er gewoon op aanpassen, beste Air.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij zit nog in de 'het ligt echt niet aan mij' fase!
Aanpassen klinkt als dingen doen waar je van nature niet achter staat. Daar ben ik sowieso al tegen. Daarnaast blijf je de schuld neer leggen bij de vrouwen, terwijl de mannen blijkbaar het probleem hebben. Het is dus niet 'vrouwen zijn onduidelijk voor mannen', maar 'mannen begrijpen vrouwen niet'. Zie het nuanceverschil...quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:09 schreef Q. het volgende:
Je moet je er gewoon op aanpassen, beste Air.Laat ik het zo zeggen: vrouwen zijn voor een groot deel van de mannen onduidelijk. Het is net een vreemde taal die je moet leren. En niet de makkelijkste trouwens.
Als je iemand tegenkomt waar je goed bij past, hoef je je in feite niet aan te passen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanpassen klinkt als dingen doen waar je van nature niet achter staat. Daar ben ik sowieso al tegen. Daarnaast blijf je de schuld neer leggen bij de vrouwen, terwijl de mannen blijkbaar het probleem hebben. Het is dus niet 'vrouwen zijn onduidelijk voor mannen', maar 'mannen begrijpen vrouwen niet'. Zie het nuanceverschil...
Juist, zoals je het zelf al eerder verwoorde:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
Als je iemand tegenkomt waar je goed bij past, hoef je je in feite niet aan te passen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Kluts het volgende:
Idd. En je bent iemands type of je bent het niet. Je kan iemand die jou niet leuk vind, niet jou leuk laten vinden door bepaald gedrag.
Dat hoeft niet want dan zal diegene het accepteren, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt waar je goed bij past, hoef je je in feite niet aan te passen.
Ja, idd. Wel apart om mee te makenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oftewel, dan past het sowieso wel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Dat hoeft niet want dan zal diegene het accepteren, dat is wat anders.
Dat ligt eraan!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, dan past het sowieso wel!
Gister DVD op bed dag beetje kunnen uithouden ?quote:
Gistermiddag; Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister DVD op bed dag beetje kunnen uithouden ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gistermiddag; Ja.
Gisteravond; Nee. Ik ben tussen 21.30 - 21.45 in slaap gevallen
Heeérlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
dan heb je wel een goed bed
![]()
Wat voor films heb je allemaal gekeken ?
Ja films kijken in bed verhoogt het risico opquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeérlijk!
's middag Harry Potter en 's avonds ook een stukje
En toen dacht ik; Stik maar met je Harry!![]()
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja films kijken in bed verhoogt het risico op
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Nu ga ik in bad lezen, ook altijd gevaarlijk!
Dan durf ik nog te slapen hahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
nice, gewoon goed heet dan is dat gevaar ook geweken
wachtend op een prins die wakker kustquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan durf ik nog te slapen haha
WOORD!... ik heb die fout veel te lang gemaakt, langs de zijlijn kijken en suffe hints geven. Daar ben ik nu wel klaar mee, als ik iemand tegen kom die ik wel zie zitten als liefje, dan krijgt ze dat redelijk snel voor de kiezen van me. Dan zie ik daarna weer wel wat de de schade is, maar dat half slappe eromheen gedraai heb ik ook weer wel gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, dan laat ik dat duidelijk blijken. Ik wil dan namelijk weten waar ik aan toe ben en of diegene hetzelfde tegenover mij staat. Ik kan wel maanden aan de zijlijn staan en in katzwijm voor iemand liggen, maar als je geen actie onderneemt, gebeurd er gewoon nooit wat.
En als diegene me dan niet leuk vindt, so be it. Kan gebeuren, en dan weet ik dat iig.
Ik vrees dat ik dan al verzopen ben voor die komt :/quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
wachtend op een prins die wakker kust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |