Lego lijkt me leukquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
nette deal lijt me zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
Doe je ook aan ruilen?quote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
Iemand zin in: [TK] Veel Xbox 360 spellen ?
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik had interesse in Mercenaries 2quote:Op maandag 29 december 2008 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Nee sorry, ik zie er niks tussen staanquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik dacht dat ik handel moest drijven via je topic of mailquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie er niks tussen staan
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatierquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilenquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatier
Wat heb je te ruil?quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilen
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries blijft wel tof trouwens! gister met me neefje gespeeld!
Die tanks en heli's zijn de vetste ooit in een game!
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillendequote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Helicopters zijn tof, in de oude battlefields was ik daarmee ook altijd de baasKunstvliegen en iedereen neerraggen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?Damnit nu wil ik de game hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal hem proberen te vergaren via fok
Nog niet de jouwe ruilen dus
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef christvs het volgende:
[..]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
[..]
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |