abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64394749
Ik sloot 'm dus met
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:56 schreef Vicky het volgende:
Fuente, wat een mooie foto, heb er tranen van in mijn ogen. Sterkte met je oma!
Webkim, wat een pech met de auto.
Suug, fijn dat je naar de HAP mag!

Hier de kerstdagen ook overleefd. Ons voorgerecht was heerlijk. We hebben leuke cadeautjes gekregen en verder lekker gegeten.
Gister had ik ff een dip. Ben gewoon zo ontzettend moe...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2008 @ 10:03:48 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64394798
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
pi_64394824
Heb ik ook een beetje hoor, dat ik blij ben dat het voorbij is. Hoewel ik dit jaar voor het eerst zoiets had dat het gezellig en leuk was. Normaal vind ik er niet heel veel aan, beetje verplicht gezellig enzo. Maar dit jaar was goed!

Fuente sterkte met je oma, wat naar zeg. Wel fijn dat ze Merel nog gezien en vastgehouden heeft, erg mooie foto!

Sugar jij straks succes bij de HAP.
pi_64394906
ik ben moe!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:26:09 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64394999
Voor iedereen die het nodig heeft:

Ons voorgerecht vond ook iedereen heerlijk
Kerst is hier ook toch vooral een verplichting. Bij mijn schoonouders is het altijd wel gezellig, bij mijn familie is het altijd maar afwachten...
Maar dit jaar viel het wel mee en was het gewoon echt gezellig!!
pi_64395082
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:16 schreef pinquit het volgende:
ik ben moe!
Ik ben moeder!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:42:48 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64395151
het ergste van kerst vind ik altijd 'the day after' ..
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64395187
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:
Weer boodschappen doen, want de normale dingen zijn op (en het is vast weer zo'n gekkenhuis in de supermarkt ) Opruimen, stofzuigen (want gisteravond natuurlijk niets meer gedaan)..
En dan nog de normale dingen die op zulke dingen blijven liggen (er ligt hier een berg was om op te vouwen, daar wordt je bang van.. )

Eerst maar boodschappen, de kou in, wakker worden (en hopen dat mijn pakketje ondertussen op het postagentschap ligt )
die day after is idd het ergste. Ik doe pas morgen weer boodschappen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64395224
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik ben moeder!

mijn opa zegt altijd: ik ben pa pfff.
ik ben de dagen kwijt. hebben jullie dat ook?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64395226
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef E.T. het volgende:

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395234
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
ben zo blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn!
nu nog oud en nieuw en dan er maar weer het beste van hopen.
zo raar, ik kan er echt niets aan doen, maar elk jaar zit ik in die tijd zo in een dip en nu door dat ontslag heb ik er tenminste nog een reden voor, maar normaal is het dus al zonder reden zo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64395294
In de winkels was het hardstikke rustig vanmorgen er waren er ook aardig wat gesloten overigens, vanmiddag gaan we nog wel even het supermarktgeweld in, dat zal wel drukker zijn.

De dag na de day after is hier geen optie, dan zijn alle winkels dicht
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:57:20 #13
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_64395307
Wij gaan, vandaag schoenen kopen voor mijn, vader.
Maandag ga ik, naar mijn gastgezin omdat dinsdag, de begrafenis van mijn tante, is.
Donderdag kom ik dan weer terug. Ik zal, hieronder mijn Nieuwjaarswens neerzetten, en luister ook naar: Long December, CC.

Wat je wilt:
rust, drukdoende moeders
vaders aan de vaat

Treuzelende mensenmassa's
voor winkels,
jongens luiden klapperend het jaar uit

Wat je wilt:
gezondheid, nog een jaar met oma
en nog een

Het leven als cadeau
niet te koop,
niet af te dwingen bij een God

Wat ik hoop:
een oor, een hand
vooral luisterend, een beetje sturend

Nu eens de taal als vriend
dat dit jaar,
tweeduizendnegen
me dichterbij brengt

bij het leven.

/december 2008/

Oxymoron
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_64395310
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:49 schreef Fuente het volgende:

[..]

Oh heerlijk vind ik dat! Ik heb de hele ochtend opgeruimd, gepoetst, stofgezogen, wasjes gedraaid, opgehangen en droge wasjes gevouwen. We gaan zo even lekker op pad, even winkelen en vanmiddag boodschappen doen.
Het liefst gooi ik de kerstboom er ook al uit, maar dat doe ik toch maar na oud en nieuw.

Succes in ieder geval
wasjes draaien ben ik ook mee bezig, heb ook al opgeruimd enzo. De kerstboom gaat hier zo rond Oud en Nieuw, maar ik zou het ook niet erg vinden alstie er nu al uitging. Ik vind het super gezellig hoor die boom in huis, maar ik vind het ook wel weer lekker opgeruimd alstie weg is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:59:31 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_64395340
Ik ga vanmiddag naar Duplotreinen kijken voor Rubens verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:01:02 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_64395360
ah ja the day after en dan zeker die berg wasgoed is heel herkenbaar, maar die ligt er morgen ook nog wel hoor, ik vis er wel tussenuit wat ik nodig heb
Nick is nu Ian halen en gaat daarna boodschappen doen. Ik wil vanmiddag nog even de stad in, mijn fohn heeft het begeven, ik wil een stylingtang, we willen een universele afstandbediening (want we hebben er nu 5 liggen en soms weet je van gekkigheid niet welke je moet pakken ) dan hebben wij onze kerstcadeautjes voor onszelf ook binnen

ladywrb, rottig als je je zo voelt, toch hebben veel mensen dat he. het is ook een drukke tijd allemaal. ik maak er altijd maar het beste van, vind het ook wel gezellig, maar ben ook wel weer blij als het dan eenmaal 1 januari is
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:21:02 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64395629
Oxy mooi
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64396313
was..afwas..stofzuigen..kindjes entertainen...het vaalt normaal al niet mee maar met een snotlapje op m`n rug geknoopt is het helemaal behelpen.
Boodschappen hoef ik gelukkig nog niet te doen, de kinderen hebben niet veel gegeten dus er is nog heel veel over. Van de groenterestanten valt nog een hele flinke groentensoep te maken
Saartje
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:29:10 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396870
Ik zit nog in pyjama, pootjes op tafel, wat dingen kijken die we opgenomen hebben. Sasha slaapt lekker. Er ligt overal speelgoed, een stofzuiger met er ook nog door de hut, boodschappen kan wel tot een uur of 8... wij komen de dag wel door. Ik voel echt geen stress of helemaal niks.
pi_64397209
Ik heb lekker nog 3 weken vakantie Dus ik heb niet al teveel haast met het huishouden. Wil ook niet teveel op 1 dag doen, omdat dat gewoon niet meer gaat nu. Dus elke dag een paar dingetjes en dan vind ik het wel best.

Misschien straks even wat verf halen en ein-de-lijk een begin maken aan de babykamer Bedje verven ofzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:46:04 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397270
Eva is helemaal van het padje af "morgen weer zondag???" maar de boodschappen zijn gedaan, er ligt een 2 meter hoge stapel was die nog gewassen moet worden en het moet hier nog worden opgeruimd.
Vanmiddag komt Bram en die blijft logeren
Ow en ik heb lekkere nieuwe warme laarzen. Lijkt op Uggs maar iets minder lomp van onderen en zo lekker warm... het lijken wel pantoffeltjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:50:41 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_64397383
foto lois
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 27 december 2008 @ 12:51:58 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64397405
Vanavond Belana Eva wil weer diego kijken op de computer dus ik moet mijn plaatsje weer afstaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64397639
Mooi Oxy!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:04:55 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64397710
Nou, het is mijn srSI-gewricht en de spieren erboven. Ik heb diclofenac gekregen en een homeopathisch medicijn, ik hoop dat het werkt, want staan doet nu ook pijn.

Oxy, wat mooi weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 27-12-2008 13:10:01 (volgens mij is het toch SI-gewricht) ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')