wen ijm fieling bloe, all ij hef toe doe is teek a loek at joequote:Op zaterdag 27 december 2008 10:24 schreef remlof het volgende:
Dit topic gaat 's nachts inderdaad sneller
Ik luisterde meer naar 3fm of 50-50 maar het was hier veel gezelliger.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:24 schreef remlof het volgende:
Het slechtste Phil Collins nummer ever imhoquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
wen ijm fieling bloe, all ij hef toe doe is teek a loek at joe
toch makkelijk dat blauwe kleurtje van je..... voel ik me tenminste nie zo blauw
geeft nie.. het jankt wel lekker meequote:Op zaterdag 27 december 2008 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het slechtste Phil Collins nummer ever imho
Dan post men meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:24 schreef remlof het volgende:
Echt nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het slechtste Phil Collins nummer ever imho
Het is hier nog erger dan bij de buren qua afkappen. Begin dan eerste kerstdag dan heb je 24 uur meer en kan je de platen tenminste helemaal draaien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:34 schreef D.Rose het volgende:
He, ik was nog niet uitgezongen.
Stelletje afkappers daar
Kennelijk is het 'hip'quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is hier nog erger dan bij de buren qua afkappen. Begin dan eerste kerstdag dan heb je 24 uur meer en kan je de platen tenminste helemaal draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |