Het is hier nog erger dan bij de buren qua afkappen. Begin dan eerste kerstdag dan heb je 24 uur meer en kan je de platen tenminste helemaal draaien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:34 schreef D.Rose het volgende:
He, ik was nog niet uitgezongen.
Stelletje afkappers daar
Kennelijk is het 'hip'quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is hier nog erger dan bij de buren qua afkappen. Begin dan eerste kerstdag dan heb je 24 uur meer en kan je de platen tenminste helemaal draaien.
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen.
Eindelijk een post van mij. Beetje heel erg drukke kerstdagen gehad.
Als ze dat doen, krijg je alleen maar meer stom geleuterquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is hier nog erger dan bij de buren qua afkappen. Begin dan eerste kerstdag dan heb je 24 uur meer en kan je de platen tenminste helemaal draaien.
Leuk plaatjequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef peaceman het volgende:
Dus.... we beginnen het volgende uur met:
[ afbeelding ]
Heb zo'n vermoeden dat ie wel vaker langs gaat komen.quote:
yeah daar is peesquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef peaceman het volgende:
Dus.... we beginnen het volgende uur met:
[ afbeelding ]
Ik heb t ook vernomen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:07 schreef Neleos het volgende:
Peaceman, t schijnt dat The Smiths dit jaar alweer niet in de lijst staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |