Even voor een eerlijke mening mocht iemand nog op zijn, is dit een vriendelijke manier om iets af te sluiten;
Ik merk dat je niet veel interesse hebt in mijn doen en laten, maar ik wens je toch alle succes van de wereld toe met je toekomst en je baan, maar ik zie hier niet veel uit voortvloeien. Jammer dat je het niet gelijk had gezegd, dat was wat eerlijker en duidelijker geweest, maar goed, ik heb dat al vaker aan de hand gehad. Ik zal je vanf nu dan ook niet meer lastig vallen...
Toch veel succes met de rest van je leven, liefs en groetjes, ik kan gelukkig zeggen dat het aan mij niet gelegen heeft, liefs en groetjes, Davy.
----- Original Message -----
From: Heleen
To: dvankeppel@tele2.nl
Sent: Tuesday, February 17, 2009 12:42 PM
Subject: RE: Los vraagje..
hey,
Nog even druk bezig met het afronden van mijn studie. Hopelijk eind van deze week heb ik dan op het papier mijn diploma. Dan duurt het nog een eeuwigheid voordat ik dat papiertje dan eindelijk in handen heb zucht.
Maar goed ben al aan het kijken naar banen maar er is nog niet echt iets te vinden helaas. Dus hou ik mijn hoofd nog maar even in de boeken! Hoe is het met jou verder?
[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 28-02-2009 10:45:05 ]