I knowquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Steephsel het volgende:
Roel......... Je blog loopt achterJe laatste nieuws daar is SR07
Den Haag!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:03 schreef Susi het volgende:
Groningen
Ken niet zo bar veel van ze, maar dit vind ik toch wel de mooiste
quote:
Ik ook: een nieuwe site...quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I know. Lol was er een beetje vanaf na wat gezeik. Heb weer wag nieuwe ideeën die ik es moet uitwerken
.
Haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
IOS, lekker nummer. (over staatsloten gesproken.)
Die 50.000 moeten ze toch ergens vandaan halenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ging ie ook ff offline (Ziggo).
Mooie stad hequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Eerst Utrecht maar volgend jaar![]()
Dan Den Haag. Ik zal er toch wel vaker gaan komen denk.
Zat ik ook al aan te denken. Willen met een paar collega's/vrienden ook dit voorjaar een leuke stad beezoeken (Na Parijs en Stockholm). Reykjavik zit in de selectie. Al vliegt er de eerstkomende maanden geen vliegmaatschappij naartoequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, misschien is een vakantie naar IJsland nu wel betaalbaar, nog maar eens uitzoeken
Ik heb nog een paar reeksen oude foto's die ik online knal (meer snapshots zoals de oudere wat ik nu op Picasa heb staan) en dan nog de rest van Ierland 2008quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:05 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik ook: een nieuwe site...
Maar m'n PS-zin laat me in de steek
Ik vind ze alledrie heel mooi. Hou op zich heel erg van dat karakteristieke oude, vooral als je hebt in Utrecht. Maar plaatsen als Marken en Volendam vind ik ook geweldig.quote:
Dan doe ik het tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is te laat en ik ben te lui. Anders had ik ff die Flavio pic bewerkt en je foto erop geplakt. Nu moet je het maar ff doen met een mental image.
zou willen dat hij kon moonwalkenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch![]()
[ afbeelding ]
Pre-wereldoorlog-bouw is altijd wel mooi vind ik, of zoals je in Engeland veel ziet met van die balkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie heel mooi. Hou op zich heel erg van dat karakteristieke oude, vooral als je hebt in Utrecht. Maar plaatsen als Marken en Volendam vind ik ook geweldig.
[..]
Dan doe ik het toch![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dan doe ik het toch![]()
[ afbeelding ]
Heet dat niet Victoriaans ? Vind ik ook geweldig. In the Sims heb je ook zulke huizen, moooi. Veronadorpquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pre-wereldoorlog-bouw is altijd wel mooi vind ik, of zoals je in Engeland veel ziet met van die balken
Gewoon op je koelkast plakkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Ik zal die foto bewaren voor als ik een kilo ben aangekomen. Dan weet ik dat ik 't niet te ver moeten komen.
Schattig, was best wel een toendertijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef -Hans- het volgende:
Lief liedje dit EMILIA - BIG BIG WORLD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef -Hans- het volgende:
Lief liedje dit EMILIA - BIG BIG WORLD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet een poging hoor, da's het makkelijke van internet, je kunt van alles roepen!
Je moet het trucje ff doorhebben en dan oefenen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet een poging hoor, da's het makkelijke van internet, je kunt van alles roepen!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga pitten. De postbode om een uur of 9 wel weer aan de deur staan
Het was weer gezellig! Trusten, allen.
Ik heb het ventiel van de buik inmiddels opengetrokkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo te zien heb ik wat gemist... Roel op een "strand" vakantie geweest, zie ik...
Slaap zequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
uur of 9?! damn, zo vroeg al.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
BYE BYE ROOOOOL!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
IJslands is ook wel een grappig taaltjequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*![]()
.
"Yes, and your postings need to in Dutch."
Uhm....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |