quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch![]()
[ afbeelding ]
Heet dat niet Victoriaans ? Vind ik ook geweldig. In the Sims heb je ook zulke huizen, moooi. Veronadorpquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pre-wereldoorlog-bouw is altijd wel mooi vind ik, of zoals je in Engeland veel ziet met van die balken
Gewoon op je koelkast plakkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Ik zal die foto bewaren voor als ik een kilo ben aangekomen. Dan weet ik dat ik 't niet te ver moeten komen.
Schattig, was best wel een toendertijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef -Hans- het volgende:
Lief liedje dit EMILIA - BIG BIG WORLD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef -Hans- het volgende:
Lief liedje dit EMILIA - BIG BIG WORLD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet een poging hoor, da's het makkelijke van internet, je kunt van alles roepen!
Je moet het trucje ff doorhebben en dan oefenen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet een poging hoor, da's het makkelijke van internet, je kunt van alles roepen!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga pitten. De postbode om een uur of 9 wel weer aan de deur staan
Het was weer gezellig! Trusten, allen.
Ik heb het ventiel van de buik inmiddels opengetrokkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo te zien heb ik wat gemist... Roel op een "strand" vakantie geweest, zie ik...
Slaap zequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
uur of 9?! damn, zo vroeg al.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
BYE BYE ROOOOOL!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
IJslands is ook wel een grappig taaltjequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*![]()
.
"Yes, and your postings need to in Dutch."
Uhm....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |