Is dit Nederlands?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vind dit nummer van Sandy Coast zo geweldig he. Echt een bijna perfect nummer. Haast onnederlands.
Mwah, geen heimwee of zo, meer dat ze een paar dagen later alweer een ander had.quote:
Als het niet Nederlands was was het ook onNederlandsquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit Nederlands?Inderdaad onNederlands dan!
301 liedjes die er zijn na me geboorte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Je kunt een excel bestand downloaden van radio2.nl. Heel handig
Geen fan begrijp ik? Toch zeer getalenteerd.quote:
Misschien om zo over het verdriet wat ze om jou had heen te komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, geen heimwee of zo, meer dat ze een paar dagen later alweer een ander had.
Wat is nou weer on-Nederlands ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit Nederlands?Inderdaad onNederlands dan!
geboortejaar meegerekend of alleen het jaar +1?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
301 liedjes die er zijn na me geboorte.
na zijn geboorte is vanaf de dag nadat hij geboren is, maar er staan geen dagen bij de songs dus denk niet zooo preciesquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
geboortejaar meegerekend of alleen het jaar +1?
Hear, hear Tongquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef tong80 het volgende:
Wat is nou weer on-Nederlands ?
Shocking Blue The outsiders Urban Dance Squad Mathilde Santing Herman Brood Golden Earring ?
Ik vind dat altijd zoiets raars alsof we minder zijn.
Hmmmm... nooit zo bekeken van die kantquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien om zo over het verdriet wat ze om jou had heen te komen
Hoe kan ik die op volgorde zetten met excle?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
301 liedjes die er zijn na me geboorte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |