KyouNoSubsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand hier een idee of er een group kurokami gaat oppikken ?
Schroef om open te maken zit onder de garantiesticker (............)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef NutKees het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Ding was net 2 maanden uit de garantie dus eerst maar eens naar de Media Markt ermee om te kijken of er nog wat aan te doen was. Zelf open peuteren is blijkbaar niet zo eenvoudig (geen schoefjes of niks, google maar eens naar Lacie Porsche), en dan ben je je garantie zowiezo kwijt. Daar bleek uiteindelijk, na het proberen van een nieuwe voeding, dat hij het gewoon weer deed.
Die kende ik niet. Synopsis ziet er goed uit dusssss staat in de queuequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:37 schreef MaxiTitan het volgende:
<..>
Zoku Natsume Yuujin-chou(eerste seizoen vond ik wel leuk)
<...>
thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
KyouNoSubs
Hebben 1 eps gedaan tot nu toe
quote:Categories: Action, Adventure, Post-apocalyptic, Power Suits, SciFi, Swordplay
Synopsis: In the distant future, because of an interplanetery war that has continued on for centuries, the civilizations were ruined. Human beings have lost everything, and only 1/5th of the population survived. Pseudo-human, “The Third”, is said to have appeared just after the war. They have red pupils called “Space Eyes”. Using them, they can control computer systems and so on, and rule the world by their superior power.
In this world, there is a girl, Honoka; She is a jack-of-all-trades, and she accepts any order except murder. One day, she happens to find a young Ikus in the desert. When she accepts the order from him, her great adventure begins.
heb hem net gekeken maar de subs waren echt dramatisch slecht , het is dat de anime zo goed was dat ik niet kon stoppen met kijken , terwijl ik me normaal dood erger aan slechte subs .quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef Quir het volgende:
Ooit op gekomen voor de subs door dit topic, hier is wel het een en ander te zien.
dies "oud"....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:21 schreef wdn het volgende:
Kent iemand The Third: The Girl With the Blue Eye ?
[ afbeelding ]
[..]
ah op die fietsquote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef wdn het volgende:
Het ging me er meer over of het goed, gemiddeld of slecht is mschol
ja 1 eps gezien dus .quote:
Eerste Ep is wel interessant. Ben benieuwd naar de 2e.quote:
PM naar d/lquote:Op zondag 4 januari 2009 15:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja 1 eps gezien dus .
geweldige anime , maar die subgroep zuigt wel .
het is echt babelfish engels soms , en af en toe vergeten ze ook zinnen .
[今日のSUBS] Kurokami 01 [704X396 XVID MP3][40DA19B9]![]()
* DJ_ mompelt iets met tokyo bieb in het japans en www. enzo
tokyotoshoquote:
Otosho is dus bieb?quote:
Inderdaad! Vond 't jammer dat ze dat stuk van wat er volgende afl komt niet gesubbed hadden..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja 1 eps gezien dus .
geweldige anime , maar die subgroep zuigt wel .
het is echt babelfish engels soms , en af en toe vergeten ze ook zinnen .
[今日のSUBS] Kurokami 01 [704X396 XVID MP3][40DA19B9]![]()
* DJ_ mompelt iets met tokyo bieb in het japans en www. enzo
Nee...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Otosho is dus bieb?Weer eens een nieuw Japans woord geleerd.
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Otosho is dus bieb?Weer eens een nieuw Japans woord geleerd.
tosho = bieb ( vind ik danquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nee...
Toshokan is de correcte Japanse vertaling voor bibliotheek...
Dan is nog steeds geen Otosho zoals Rakotto schreef.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tosho = bieb ( vind ik dan)
toshokan = bibliotheek
Zijn er überhaupt al animeseries op Blu Ray uit? Ik heb tot nu toe alleen nog maar wat films gezien op blu-ray...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nyo :3
ben weer even terug na uitgmaakt te zijn voor iemand die nooit meer binnenwandelt hier
anyway zijn er eik plannen om een bluray versie uit te brengen van chaos;head
Ahh, mijn postvak is nog leeg. Die komt dan morgen denk ik.quote:
OMG @ laatste filmpje... Serieus, wat was dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ahh, mijn postvak is nog leeg. Die komt dan morgen denk ik.
Heb wel zojuist mijn complete deur beplakt met 9 posters, waarvan 4 uit de Aniway (Final Fantasy, Shana, Haruhi en My Hime), 2 uit de Koneko ((= duits animeblad) Aria en Magna Carta (= game)) en 3 die ik op Abunai heb gekocht (Kanu Unchu van Ikkitousen, Emi Isuzu van Tenjho Tenge en Maya + Aya Natsume ook van TT). Daarnaast heb ik gisteren nog een lijst gekocht van 60x80 cm waarin ik een mooie poster van Kanu Unchu en een poster van de Final Fantasy VIII OST heb gestopt. Die komt aan de muur.
Zag laatst op MTV Made een meisje voorbij komen, compleet otaku, cosplayer, etc en ze wilde een schoonheidswedstrijd winnen. Ze had echt een prachtige collectie anime spulletjes en mangaverzameling.
Dit is de aflevering:
http://www.mtv.com/videos/misc/265829/no-pain-no-gain.jhtml
En hier is er nog een meisje die misschien nog wel meer otaku is. Zij wil een date.
http://www.mtv.com/videos(...)ior.jhtml#id=1591114
quote:Op maandag 5 januari 2009 02:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
En hier is er nog een meisje die misschien nog wel meer otaku is. Zij wil een date.
gadver wat een gedrocht zegquote:Op maandag 5 januari 2009 02:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ahh, mijn postvak is nog leeg. Die komt dan morgen denk ik.
Heb wel zojuist mijn complete deur beplakt met 9 posters, waarvan 4 uit de Aniway (Final Fantasy, Shana, Haruhi en My Hime), 2 uit de Koneko ((= duits animeblad) Aria en Magna Carta (= game)) en 3 die ik op Abunai heb gekocht (Kanu Unchu van Ikkitousen, Emi Isuzu van Tenjho Tenge en Maya + Aya Natsume ook van TT). Daarnaast heb ik gisteren nog een lijst gekocht van 60x80 cm waarin ik een mooie poster van Kanu Unchu en een poster van de Final Fantasy VIII OST heb gestopt. Die komt aan de muur.
Zag laatst op MTV Made een meisje voorbij komen, compleet otaku, cosplayer, etc en ze wilde een schoonheidswedstrijd winnen. Ze had echt een prachtige collectie anime spulletjes en mangaverzameling.
Dit is de aflevering:
Amen to thatquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef zquing het volgende:
echt, anime zou met een veiligheidssticker moeten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |