quote:
Geen idee? Iets met verzoekjes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request dat leeft op internet![]()
Wat is Serious Request![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Que?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ierland is ook erg mooi (Denk ik), wil ik ook graag nog een keer heen. Sowieso is GB erg mooiquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je leert elke keer weer bij
. Over de Stockholm-serie was ik al heel tevreden, maar in Ierland heb ik nog wat leukere shots gemaakt (vind ik zelf dan
). Moet een gedeelte nog uitzoeken, dus die staan nog niet online
.
Ook nog leuke cultuur foto's ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je leert elke keer weer bij
. Over de Stockholm-serie was ik al heel tevreden, maar in Ierland heb ik nog wat leukere shots gemaakt (vind ik zelf dan
). Moet een gedeelte nog uitzoeken, dus die staan nog niet online
.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! dit is serieus echt het enigste liedje van Di-rect die ik mooi vind.
Van Stockholm welquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Stockholm wel. Had die ook op de Swedish Girls-hyve gezet
. Nou, de meesten zijn meer dan 8000 keer bekeken
![]()
met deze als ultieme toppers (ook qua reacties...):
[ afbeelding ]
Ierland is fantastischquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:13 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ierland is ook erg mooi (Denk ik), wil ik ook graag nog een keer heen. Sowieso is GB erg mooi
Ja, maar Hate it Or Love it is toch geen verkeerde plaat mensen? Michiel Veenstra is ook een liefhebber van de plaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Hans begon ook opeens 49cent en thegame leuk te vinden![]()
Als je de plas oversteekt ben je opeens in de derde wereldquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierland is fantastisch![]()
. Ben er in september voor de zevende keer geweest en da's natuurlijk niet zonde reden
. Schotland heb ik ook een keer een paar dagen gedaan. Daar wil ik ook wel weer es naartoe. Lekker betaalbaar nu met dat ingestorte pond
.
Tijdje terug gingen we met een stel eenheidsgenoten samen eten en toen zij één van mn buurvrouwen dat een Zweedse vriendin van haar ook kwam meeëten. Bleek toch wel dat mn beeld van de Zweedse vrouw erg vertekend was door die al die pix...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je de plas oversteekt ben je opeens in de derde wereld
Piano gedeelte zonder tekst is zekerquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, maar Hate it Or Love it is toch geen verkeerde plaat mensen? Michiel Veenstra is ook een liefhebber van de plaat.![]()
Piano gedeelte in de plaat is toch wel mooi hoor
Schotland is gaaf, het taaltje alleen alquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierland is fantastisch![]()
. Ben er in september voor de zevende keer geweest en da's natuurlijk niet zonde reden
. Schotland heb ik ook een keer een paar dagen gedaan. Daar wil ik ook wel weer es naartoe. Lekker betaalbaar nu met dat ingestorte pond
.
Veenstra vindt de JayZ versie van Lost! ook heel erg mooi.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, maar Hate it Or Love it is toch geen verkeerde plaat mensen? Michiel Veenstra is ook een liefhebber van de plaat.![]()
Piano gedeelte in de plaat is toch wel mooi hoor
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdje terug gingen we met een stel eenheidsgenoten samen eten en toen zij één van mn buurvrouwen dat een Zweedse vriendin van haar ook kwam meeëten. Bleek toch wel dat mn beeld van de Zweedse vrouw erg vertekend was door die al die pix...
Ah, da's helemaal gaafquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Schotland is gaaf, het taaltje alleen al![]()
We hadden in t hotel een trouwerij toen we er waren, iedereen in kilts enzo
Ik werd ook niet warm van die dame in het Zweedse glazen huis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. Er zitten idd ook uitzonderingen tussen
.
Heb vroeger onwijs veel naar Wu Tang-Clan en 2pac geluisterd dus sta er wel een beetje open voor. Al is het door de jaren wel minder geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef borisz het volgende:
Piano gedeelte zonder tekst is zeker. Helaas doet de verkeerde band mee
.
Hate it or love it vind ik niks aan. Maar er is heel weinig hophip wat ik echt leuk vind
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik dan weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Veenstra vindt de JayZ versie van Lost! ook heel erg mooi.
Ja, dat is die andere uitzondering.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik werd ook niet warm van die dame in het Zweedse glazen huis.
Gewoon even los uit de pols geschotenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
En dat zomaar los op straat? Foei toch.
Mooie foto hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon even los uit de pols geschoten. Ze had 't ook in de gaten, zoals je ziet
.
Als dat de enige 2 zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat is die andere uitzondering.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veenstra vindt de JayZ versie van Lost! ook heel erg mooi.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef MichielV het volgende:
Ik mot m ook niet, heel die Veenstra niet.
De tering ik blijf steeds naar boven scrollen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon even los uit de pols geschoten. Ze had 't ook in de gaten, zoals je ziet
.
Hansquote:Top 100 van vrijdag 26 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 319 FritsVanEgters
01. 319 -Hans-
03. 280 PeZu
04. 269 Dr_Flash
05. 268 paultjuhhh
06. 266 Ofyles2
07. 218 Isabeau
08. 211 Roel_Jewel
09. 185 Paaskonijn
10. 176 Briggy
11. 166 TheGirlNextDoor
12. 146 borisz
13. 145 marcb1974
14. 142 Bluezz
15. 141 Olep
16. 134 FritsFlits
17. 129 tong80
18. 128 muisje-eliza
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
De tering ik blijf steeds naar boven scrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |