quote:
Geen idee? Iets met verzoekjes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request dat leeft op internet![]()
Wat is Serious Request![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Que?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ierland is ook erg mooi (Denk ik), wil ik ook graag nog een keer heen. Sowieso is GB erg mooiquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je leert elke keer weer bij
. Over de Stockholm-serie was ik al heel tevreden, maar in Ierland heb ik nog wat leukere shots gemaakt (vind ik zelf dan
). Moet een gedeelte nog uitzoeken, dus die staan nog niet online
.
Ook nog leuke cultuur foto's ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je leert elke keer weer bij
. Over de Stockholm-serie was ik al heel tevreden, maar in Ierland heb ik nog wat leukere shots gemaakt (vind ik zelf dan
). Moet een gedeelte nog uitzoeken, dus die staan nog niet online
.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! dit is serieus echt het enigste liedje van Di-rect die ik mooi vind.
Van Stockholm welquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Stockholm wel. Had die ook op de Swedish Girls-hyve gezet
. Nou, de meesten zijn meer dan 8000 keer bekeken
![]()
met deze als ultieme toppers (ook qua reacties...):
[ afbeelding ]
Ierland is fantastischquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:13 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ierland is ook erg mooi (Denk ik), wil ik ook graag nog een keer heen. Sowieso is GB erg mooi
Ja, maar Hate it Or Love it is toch geen verkeerde plaat mensen? Michiel Veenstra is ook een liefhebber van de plaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Hans begon ook opeens 49cent en thegame leuk te vinden![]()
Als je de plas oversteekt ben je opeens in de derde wereldquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierland is fantastisch![]()
. Ben er in september voor de zevende keer geweest en da's natuurlijk niet zonde reden
. Schotland heb ik ook een keer een paar dagen gedaan. Daar wil ik ook wel weer es naartoe. Lekker betaalbaar nu met dat ingestorte pond
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |